Δράσεις και έργα eTwinning Στ΄ τάξης για τον Μάρτιο 25΄

Τα μαθητικά groups εστίασαν στις διαφορές βιώσιμης και μη βιώσιμης πόλης και συνεργατικά με τις άλλες ομάδες μελέτησαν πόλεις που αποτελούν παραδείγματα βιώσιμων πόλεων. Για τη 22η Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα Νερού, παρακολούθησαν την εξέλιξη των φυτών όταν τροφοδοτούνται με νερό.

What is a sustainable city

 

AGGELIKI WATER IS LIFE 2025                                                                                            Water 2025 1

Δράσεις και έργα eTwinning Στ΄τάξης για τον Φεβρουάριο 25΄

Οι μαθητές συνεργάστηκαν με τους μαθητές των άλλων ομάδων και έφτιαξαν μία παρουσίαση για τον αντίκτυπο των φυσικών καταστροφών στους πληθυσμούς και στις πόλεις. Στη συνέχεια, με τη βοήθεια AI έφτιαξαν βιώσιμα κτίρια για μία ιδανική βιώσιμη πόλη. Στις 11 Φρεβρουαρίου, Safer Internet Day, ενίσχυσαν τις γνώσεις τους για την ασφάλεια του διαδικτύου μέσω ερωτηματολογίων και παιχνιδιών.

2025 06 01 184055  2025 06 01 184232 2025 06 01 184529  2025 06 01 183927   

AGGELIKI SAFER INTERNET DAY

Δράσεις και έργα eTwinning Στ΄τάξης για τον Ιανουάριο 25′

Τον Ιανουάριο, οι μαθητές μέσω από παιχνίδια ρόλων ασχολήθηκαν με τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και πηγών. Επίσης ασχολήθηκαν με την κομποστοποίηση και έφτιαξαν το δικό τους λίπασμα.

AGGELIKI COMPOST         6th Primary School of Corinth Group 2

 

 

Δράσεις και έργα eTwinning Στ΄τάξης για τον Δεκέμβριο 24΄

Οι μάθητες έμαθαν τι εννοούμε με τον όρο “Βιώσιμη Πόλη” και εργάστηκαν στην τάξη με φύλλα εργασίας και έφτιαξαν ψηφιακά συννεφόλεξα μεσω ιδεοθύελλας.  Στην συνέχεια παρήγαγαν έργο για το έργο του etwinning. Στη συνέχεια, έστειλαν υλικό στις εκαπιδευτικούς αποτυπώνοντας τις οικολογικές συνήθειες των πολιτών στην πόλη μας και τέλος έφτιαξαν μπάλα με σπόρους και τους φύτεψαν στο σχολικό  χώρο για να τονίσουν στα θπόλοιπα μέλη της σχολικής κοινότητας τη σπουδαιότητα του πράσινου.

20241104 112653

 

 

 

AGGELIKI SEED BALL

Δράσεις και έργα eTwinning Στ΄τάξης για τον Νοέμβριο 24′

Οι μαθητές μας δούλεψαν σ ενα συνεργατικό έργο που αφορούσε τα είδη μόλυνσης του περιβάλλοντος. Πιο συγκεκριμένα, ασχολήθηκαν με τη μόλυνση του εδάφους και την ηχορύπανση.Περιηγήθηκαν στην πολή και κατεφέγραψαν τις παρατηρήσεις τους.  Ενίσχυσαν τη λεξιλογική τους ικανότητα και στα Ελληνικά και στα Αγγλικά. Επίσης μέτρησαν το προσωπικό τους αποτύπωμα μέσω ψηφιακού εργαλείου της Κλιματικής Ακαδημίας https://climateacademy.gr/carbon_footprint/

Group 1 2 of the 6th Primary School of Corinth Afisa 1      Group 1 2 of the 6th Primary School of Corinth Afisa  2025 06 01 180140   2025 06 01 180238     Stigmiotypo othonhs 2025 06 01 180338 2025 06 01 180534                      Stigmiotypo othonhs 2025 06 02 205656

20241217 092604

 

Δράσεις του έργου μας τον Οκτώβριο 24′

Το logo που εκπροσωπεί το έργο μας έγινε μετά από ψηφοφορία των εταίρων – εκπαιδευτικών. Επίσης οι μαθητικές ομάδες έφτιαξαν αφίσες για το έργο μας είτε με τη βοήθεια AI είτε με τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους.

VOTED LOGO ETWINNING SUSTAINABLE  

  6th Primary School of Corinth Group 1 Aggeliki Asimakopoulou            6th Primary School of Corinth Group 1 Aggeliki Asimakopoulou 1

Τα παιδιά επίσης ετοίμασαν βίντεο όπου παρουσίασαν τους εαυτούς τους και συστήθηκαν με τις άλλες ομάδες μέσω της πλατφόρμας.

Επίσης ετοίμασαν τον πίνακα ανακοινώσεων eTwinning όπου θα φιλοξενούνταν τα έργα τους με σκοπό τη διάχυση καλών πρακτικών στη σχολική μονάδα.

Γιορτή παιδικού βιβλίου

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, το σχολείο μας φιλοξένησε με μεγάλη χαρά και τιμή τον συγγραφέα και εκπαιδευτικό Γιάννη Δ. Μπάρτζη. Αφού ενημερώθηκαν οι μαθητές της Δ΄ τάξης για την ημέρα, για τον Χανς Κρίστιαν Άντερσεν και για τα σημαντικότερα παραμύθια του, ο κ. Μπάρτζης τόνισε ότι η λογοτεχνία είναι μια μορφή τέχνης με πολύπλευρα οφέλη για την ανάπτυξη των παιδιών και ενισχύει τη δημιουργικότητά τους.

Οι μαθητές είπαν τη γνώμη τους για την ανάγνωση βιβλίων και αντάλλαξαν απόψεις για τα βιβλία που αγαπούν. Ευχαριστούμε θερμά τον κύριο Μπάρτζη  και ευχόμαστε να τον έχουμε ξανά μαζί μας κάποια στιγμή στο μέλλον!

1748374129166

Ταξίδι στη χώρα των ονείρων με τη Γ΄δημοτικού!

Όταν ήμαστε παιδιά κάναμε πολλά όμορφα όνειρα. Ταξιδεύαμε σε κόσμους παραμυθένιους. Ξαναγινόμαστε παιδιά κι ονειρευόμαστε….

Οι μαθητές της Γ΄ τάξης του 6ου Δημοτικού Σχολείου Κορίνθου μας λένε:

«Αν το πιστέψετε, μπορεί να πραγματοποιηθεί.»



Λήψη αρχείου

 

Μουσική και Ρομποτική

3
3

3 1

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Μουσικής Αγωγής και των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων – σε συνεργασία με τη συνυπεύθυνη εκπαιδευτικό ΠΕ70 κ. Μαρία Φλέσσα – του Β2 Τμήματος του 6ου Δ.Σ. Κορίνθου οι μαθητές/τριες με την υποστήριξη  της αρμόδιας εκπαιδευτικού  κ. Μαργαρίτας Θωμά (ΠΕ79.01) γνώρισαν στο Φωτόδεντρο – Εθνικός Συσσωρευτής  Εκπαιδευτικού Περιεχομένου – μέσω του διαδραστικού πίνακα το περιβάλλον προγραμματισμού ρομπότ, με την  χρήση εντολών κίνησης. Συνέχεια

Το μαύρο βιβλίο των χρωμάτων

Την τελευταία εβδομάδα πριν τις διακοπές του Πάσχα, τα παιδιά του Στ’1 τμήματος του σχολείου μας με τις κυρίες Ιωάννα Φωτοπούλου και Καρρά Ευγενία επισκέφτηκαν την Πινακοθήκη της πόλης μας, όπου και συμμετείχαν σε ένα πολύ ενδιαφέρον πρόγραμμα, το οποίο τους έβαλε για λίγο στη θέση των ανθρώπων χωρίς όραση. Η υπεύθυνη του προγράμματος, κυρία Ζέτα, με αφορμή το βιβλίο “Το μαύρο βιβλίο των χρωμάτων”, ένα βιβλίο γραμμένο για τους τυφλούς που προσπαθεί να τους φέρει σε επαφή με τον κόσμο των χρωμάτων, αρχικά μας εξιστόρησε με πολύ απλό και οικείο λόγο την ιστορία ενός παιδιού το οποίο, χάνοντας την όρασή του σε μικρή ηλικία, θέλησε να δημιουργήσει έναν κώδικα για τους τυφλούς, ώστε να έχουν πρόσβαση στη γνώση. Ο κώδικας αυτός, ο λεγόμενος Κώδικας Μπράιγ, είναι ένα σύστημα ανάγλυφων συμβόλων, μέσω των οποίων οι τυφλοί μπορούν να φτιάξουν λέξεις και προτάσεις, να διαβάζουν κείμενα και γενικά να έχουν πρόσβαση σε πολλούς τομείς της ζωής σήμερα. Έπειτα, είδαμε και παρατηρήσαμε μαζί της 4 πίνακες, τα ανάγλυφα αντίγραφα των οποίων οι μαθητές, με κλειστά μάτια, μπόρεσαν να ψηλαφήσουν και να μαντέψουν σε ποιους αντιστοιχούν. Ήταν για όλους μας μια υπέροχη και ξεχωριστή εμπειρία καθώς και μια ευκαιρία να αναλογιστούμε πόσο τυχεροί είμαστε!
Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Ζέτα για το όμορφο πρόγραμμα που μας προσέφερε, την κυρία Καραχάλιου Παναγιώτα, δασκάλα του Στ’1 για τη συνεργασία της και πάνω απ’ όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή τους!
3bdb0b70 902d 472f a38d 28a09eed2283 5e60a45f ede7 443a bcfa 8d8b9991d6ab 7799bbca 718d 477c aefa f12877fe4338 dadd4ee8 e708 4e24 87ec 3efa63f705a7 e3f9a7f7 f5df 404a ac2c 3f72e6263ee3