Με τους μαθητές της Ε΄ δημοτικού εργαστήκαμε επάνω στην αξία θέσης ψηφίου μέσα από έναν κύκλο παιγνιωδών δραστηριοτήτων. Οι μαθητές φορώντας πολύχρωμα καπέλα, στα οποία αναγραφόταν ένα ψηφίο, κλήθηκαν να δημιουργήσουν διαφορετικούς συνδυασμούς, έτσι ώστε να διαπιστωθεί η ικανότητά τους να αναγνωρίζουν και να ονομάζουν αριθμούς έως το ένα εκατομμύριο. Έπειτα, μετά τη δημιουργία ενός συνδυασμού από μία ομάδα μαθητών, οι εκπαιδευτικοί έλεγαν το όνομα ενός μαθητή της ομάδας και οι υπόλοιποι έπρεπε να αναγνωρίσουν τη θέση αξίας του ψηφίου που αναγραφόταν στο καπέλο του. Τέλος, σε κάθε αριθμό που δημιουργούσαν οι μαθητές προσθέταμε ή αφαιρούσαμε 1.000 , 10.000 ή 100.000 και εκείνοι καλούνταν να αναγνωρίσουν τον καινούριο αριθμό.