Αρχική » 2026 » Ιανουάριος » 09
Αρχείο ημέρας 9 Ιανουαρίου 2026
Καλώς ήρθες ”2026”
Οι πρώτες ημέρες του 2026 στο Νηπιαγωγείο κύλησαν σε ένα ζεστό, ευχάριστο και δημιουργικό κλίμα. Τα παιδιά συμμετείχαν με χαρά σε ποικίλες δραστηριότητες, συζήτησαν και περιέγραψαν τις εμπειρίες τους από τις γιορτές, αντάλλαξαν ευχές για τη νέα χρονιά ,εργάστηκαν ομαδικά,έθεσαν τους στόχους τους για την καινούρια χρονιά, μίλησαν για τα Θεοφάνεια, ζωγράφισαν ,έπαιξαν παιχνίδια. Ξεχωριστή θέση είχαν και τα πρώτα γενέθλια της χρονιάς!
Τι επιθυμούμε το 2026;
Θεοφάνεια
Ζωγραφιές
Δημιουργούμε με πλαστελίνη
Εικονογράφιση ποιήματος
Παιχνίδια
Παιχνίδια on line
Τα πρώτα μας γενέθλια
ολοήμερο
Συνεχίζουμε λοιπόν τη σχολική χρονιά με χαμόγελα και θετική διάθεση, αισιοδοξία και αγάπη για μάθηση!
Make-A-Wish
Δεν είναι απλά μια ευχή. Είναι πολλά παραπάνω.
Είναι φως στο σκοτάδι. Είναι δύναμη. Είναι ελπίδα. Είναι ζωή.
Ας δώσουμε όλοι μαζί δύναμη στην ευχή.
Make-A-Wish : Ενεργοί Πολίτες στην Πράξη
Στο πλαίσιο της θεματικής του Ενεργού Πολίτη και της προώθησης του εθελοντισμού, υλοποιήθηκε δράση ευαισθητοποίησης σε συνεργασία με τον οργανισμό Make-A-Wish, με σκοπό την καλλιέργεια της κοινωνικής συνείδησης και της αξίας της προσφοράς στους μαθητές. Στο πλαίσιο της δράσης αυτής, προμηθευτήκαμε Αστέρια Ευχής, λαμβάνοντας ως αναμνηστικό το χάρτινο Αστέρι της Ευχής, το οποίο συμβολίζει τη συλλογική μας συμβολή στην προσπάθεια πραγματοποίησης ευχών παιδιών που αντιμετωπίζουν σοβαρές ασθένειες. Ιδιαίτερα, στηρίξαμε την ευχή του Άρη, ενός παιδιού που ονειρεύεται να γίνει πιλότος, συμβάλλοντας με τον τρόπο μας στη δύναμη της ελπίδας και της αλληλεγγύης.
Παράλληλα, μέσα από τη συγκεκριμένη δράση, σε συνδυασμό με στοχευμένες συζητήσεις και παιδαγωγικές δραστηριότητες στην τάξη, καλλιεργήθηκαν ουσιαστικές δεξιότητες ενεργού πολίτη, όπως η ενσυναίσθηση, η αλληλεγγύη, η υπευθυνότητα και η συνεργασία. Οι μαθητές συνειδητοποίησαν ότι η προσφορά αποτελεί ευθύνη όλων και ότι ακόμη και μικρές πράξεις εθελοντισμού μπορούν να έχουν σημαντικό αντίκτυπο, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση μιας πιο ανθρώπινης, δίκαιης και αλληλέγγυας κοινωνίας.
Γνωρίσαμε τον οργανισμό…
Τον Άρη…
Είδαμε τον φάκελο με τα αστέρια και τα βραχιολάκια
Γράψαμε τις ευχές μας στα χάρτινα αστέρια!
Φορέσαμε τα βραχιολάκια μας…Και φωνάξαμε:
΄΄Κανένα παιδί μόνο του…΄΄






































Πρόσφατα σχόλια