Feed
Άρθρα
Σχόλια

fonto 2WORLD FINALpixton avatar full body christina 11 pixton avatar full body christina 10 1 pixton avatar full body christina 7 1 pixton avatar full body christina 9 1 pixton avatar full body christina 8 1 pixton avatar full body christina 6 1 pixton avatar full body christina 3 1 pixton avatar full body christina 5 1 Dmitri Mendeleev pixton avatar full body christina 4 1 Dmitri Mendeleev 1

Την Τρίτη 21 Νοεμβρίου επισκέφτηκε το σχολείο μας ο κος Καραθάνος Δημήτριος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, σε προγραμματισμένη επίσκεψη. Κατά τη διάρκεια της παραμονής του σχολείο μας συναντήθηκε με εκπαιδευτικούς και γονείς και συζήτησε μαζί τους παιδαγωγικά θέματα.
Ο κύριος Καραθάνος συναντήθηκε και με το Προεδρείο του Συλλόγου Γονέων του σχολείου μας οι οποίοι του έκαναν την πρόταση για δημιουργία σχολής γονέων και επανάληψη της επίσκεψής του στο σχολείο.
5e 4j 2 2 1 3 6 2 7 2 3 2

Η 3η Διαλογική Συνάντηση Ελληνίδων Γυναικών Ρομά φιλοξενήθηκε στο 4ο Δημοτικό Σχολείου Τυρνάβου το Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2023. Η Διαλογική Συνάντηση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος: «RTtransform – Γυναίκες Ρομά μεταμορφώνουν τα εκπαιδευτικά συστήματα σε όλη την Ευρώπη μέσω της κοινωνικής και πολιτικής τους κινητοποίησης». Στη συνάντηση συμμετείχαν εξήντα (60) γυναίκες από διάφορες περιοχές της Ελλάδας: Θεσσαλονίκη, Ροδόπη, Καρδίτσα, Βόλο, Τύρναβο.

Η διεξαγωγή της Διαλογικής Συνάντησης στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Τυρνάβου είχε συμβολικό χαρακτήρα καθώς πρόκειται για ένα σχολείο που σχεδόν το 50% των μαθητών του είναι Ρομά και ένας από τους τρόπους ενίσχυσης της φοίτησης των μαθητών και υποστήριξης των οικογενειών τους είναι η συμμετοχή του σχολείου σε καινοτόμα και Ευρωπαϊκά προγράμματα συνεργασίας και ανταλλαγής καλών πρακτικών.

Στόχος της Πανελλαδικής Συνάντησης Ελληνίδων Γυναικών Ρομά ήταν οι γυναίκες και τα κορίτσια Ρομά να συζητήσουν για θέματα που σχετίζονται με την εκπαίδευσή τους, να μοιραστούν εμπειρίες, να ανταλλάξουν απόψεις και να εκφράσουν τις ανάγκες τους.

Κατά τον αρχικό σχεδιασμό οι Διαλογικές Συναντήσεις είχαν τοπικό και περιφερειακό χαρακτήρα, ωστόσο η εκδήλωση ενδιαφέροντος συμμετοχής γυναικών απ’ όλη την Ελλάδα, οδήγησαν τους συντελεστές στην αναδιαμόρφωση της δράσης και την εξασφάλιση συμμετοχής όσο τον δυνατόν περισσότερων συμμετεχόντων από μακρινές περιοχές.

Συγκεκριμένα, η 1η Διαλογική Συνάντηση είχε 22 συμμετέχουσες από 6 περιοχές της Ελλάδας, ενώ στην 2η και την 3η τριπλασιάστηκε ο αριθμός συμμετεχόντων (60 άτομα) (9 διαφορετικές κοινότητες Ρομά).

DSC06445 1DSC06530 Large 1DSC06471 1 SAP 0422 2 DSC06554 1

Την Πέμπτη 09 Νοεμβρίου 2023 οι μαθητές του σχολείου μας παρακολούθησαν στη Λάρισα την εξαιρετική  θεατρική παράσταση “Το Καπλάνι της Βιτρίνας” από το Θεσσαλικό Θέατρο.

Η παρακολούθηση της παράστασης εντάχθηκε στο πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας που υλοποιούν τάξεις του σχολείου. Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου είχαν ήδη μελετήσει το λογοτεχνικό έργο της Άλκης Ζέη καθώς και το θεατροπαιδαγωγικό υλικό που είχε αποσταλεί στο σχολείο από το Θεσσαλικό Θέατρο.

370604979 868250978362963 2208683524195271484 n369409418 721500976674033 4343978056310430693 n 371164447 870499741396496 8117136163370995133 n 370252552 697227675474847 7841267312981351648 n370216360 728116772510853 3543959162046615080 n 369556603 266262046045251 8174572355129509877 n370200877 364658582597974 1552093413635823156 n 368055736 883777066474647 6225020244720258789 n 370987909 306010588931536 4416435117241053570 n

7-22 Οκτωβρίου 2023

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

Η εκμάθηση συγγραφής κώδικα μας βοηθάει να κατανοούμε τον κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα γύρω μας, να διευρύνουμε τις γνώσεις μας για τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας και να αναπτύσσουμε δεξιότητες και ικανότητες, ώστε να ανακαλύπτουμε νέες ιδέες και να καινοτομούμε.

Δραστηριότητα Γ΄1 τάξης: “Ένας αλγόριθμος από την καθημερινή ζωή – Φυτέψτε έναν σπόρο…”

Οι μαθητές/ τριες της Γ΄1 τάξης του σχολείου μας  εργάστηκαν σε μικρές ομάδες (3-4 ατόμων) για να δημιουργήσουν τον κατάλληλο αλγόριθμο για να φυτέψουν έναν σπόρο και ανέπτυξαν δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, υπολογιστική σκέψη και ήπιες δεξιότητες.

τανια 6 τανια5 τανια 4 τανια 3 τανια 2 τανια 1

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΥΠΟ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ 

Δραστηριότητα Β΄1 τάξης: “Προγραμματίζω – Νιώθω  – Μαθαίνω” 

Οι μαθητές της Β’1 τάξης του σχολείου μας χρησιμοποίησαν το Blue-Bot για να μιλήσουν για τα συναισθήματα. Όταν το Blue-Bot έφτανε σε ένα τετράγωνο π.χ. «λυπημένος», οι μαθητές συζητούσαν για τους πιθανούς λόγους για τους οποίους νιώθει λυπημένο το Blue-Bot. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης έμαθαν τις διάφορες αιτίες για τις οποίες νιώθει κάποιος λυπημένος, θυμωμένος, φοβισμένος ή χαρούμενος. Κατάφεραν να αναγνωρίσουν τα συναισθήματά τους και τις αιτίες που τα προκαλούν και να κατανοήσουν και τα συναισθήματα των άλλων.

2   1

Παλιότερα Άρθρα »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων