Feed
Άρθρα
Σχόλια

 6o Ενημερωτικό Newsletter του προγράμματος EnterSchoolMind

 



Λήψη αρχείου

H τελική συνάντηση αποτίμησης του σχεδίου EnterSchoolMind που υλοποιούνταν στο σχολείο μας τα τελευταία δύο χρόνια έγινε στις 7 Οκτωβρίου 2021 σε περιβάλλον τηλεδιάσκεψης.

Οι εταίροι παρουσίασαν τα αποτελέσματα του έργου και μοιράστηκαν τις εμπειρίες.

Έγινε ιδιαίτερη αναφορά στις δράσεις που υλοποιήθηκαν στα σχολεία και οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί παρουσίασαν τις αξιολογήσεις των μαθητών και τα σχόλια που αποκόμισαν.

Δόθηκαν παραδείγματα και καλές πρακτικές μέσω παρουσιάσεων και βίντεο.

TELIKO

????????????Ετικέτα ποιότητας για έργο etwinning του σχολείου μας σας συνεργασία με το 2ο Δημοτικό Τυρνάβου και τα 2 συστεγαζόμενα Νηπιαγωγεία μας!!! Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα των εκπαιδευτικών και στα καταπληκτικά παιδάκια μας!!! ????????????

251651676 4802804783105524 9184250477811053270 n

Ένα πολύ όμορφο έργο e-twinning με τίτλο «Sparrows Day (Ημέρα των σπουργιτιών)» έφτασε στο τέλος του. Οι μικροί μαθητές του 4ου (Β’ & Γ’ τάξεις) & του 2ου (Γ’ τάξη) Δημοτικού Σχολείου Τυρνάβου υλοποίησαν δραστηριότητες και αντάλλαξαν ιδέες με συνομηλίκους τους από τη Σερβία, τη Ρουμανία, την Κροατία, την Τουρκία, την Πολωνία, την Αρμενία, την Αλβανία, την Βοσνία Εζεργοβίνη κατά τη διάρκεια της περσινής και της προπέρσινης χρονιάς. Κύριο θέμα των δραστηριοτήτων ήταν η γνωριμία των μαθητών με τους λιλιπούτειους φίλους μας, τα σπουργίτια, η προστασία αυτών των μικρών πτηνών κατά τη διάρκεια των χειμερινών παγερών μηνών αλλά και κατά τη διάρκεια των θερμότερων μηνών του καλοκαιριού.
Στο έργο συμμετείχαν εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων οι οποίοι συνεισέφεραν με το μεράκι και τη διάθεσή τους για δημιουργία: Μπόσιακα Παναγιώτα, Σουντζούκη Ευδοκία, Μπλάκος Χρήστος, Γεωργάκης Νικόλαος, Γώγου Παρασκευή, Κυρατζής Αντώνης, Διψάνα Αλεξάνδρα, Κουτάλου Χριστίνα. Στο έργο συμπαραστάτες και συνοδοιπόροι στάθηκαν οι διευθύντριες των δύο σχολείων κα Μπλάκου Θεοδώρα & κα Κουλαξίδου Ναυσικά.
Οι κόποι των μικρών μαθητών ανταμείφθηκαν αφού το έργο έλαβε την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας Έργου καθώς και την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας.

Στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος Erasmus+ KA2 EnterSchoolMind, 16 εκπαιδευτικοί του σχολείου μας αλλά και όμορων σχολείων της περιοχής μας, παρακολούθησαν πρόγραμμα επιμόρφωσης διάρκειας 25 ωρών (σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης) για την καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα σε μαθητές Δημοτικού σχολείου.

Στο τέλος της επιμόρφωσης οι εκπαιδευτικοί πήραν μέρος σε εξέταση πιστοποίησης των γνώσεων και των δεξιοτήτων τους  με εκπαιδευτικούς από την Κύπρο και το Ηνωμένο Βασίλειο. Η εξέταση αποτελούνταν από 2 μέρη: θεωρητικό και πρακτικό (με το σχεδιασμό εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων).

Αξίζει να σημειωθεί ότι όλοι οι συμμετέχοντες στις εξετάσεις είχαν επιτυχή αποτελέσματα και υψηλά σκορ. Συγχαρητήρια σε όλους!

248619840 376879900624402 8990464863633807996 n 247839511 423342159147982 5034899270447832054 n 247158507 409630743934918 8265726982525569997 n 247870764 466218278068872 281078193483698444 n

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης  Λάρισας δια της Υπεύθυνης Σχολικών Δραστηριοτήτων, συμμετείχε στον Μαθητικό Διαγωνισμού που προκήρυξε το Υ.ΠΑΙ.Θ. με θέμα: «1821-2021: 200 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ», ο οποίος στόχευε στην ανάδειξη των ιδανικών και των αξιών της Ελληνικής Επανάστασης  και εστίαζε στην σημασία της Επετείου των 200 ετών από την Ελληνική Επανάσταση.

Στον συγκεκριμένο διαγωνισμό συμμετείχε μεγάλος αριθμός μαθητών και μαθητριών που φοιτούσε σε σχολικές μονάδες προσχολικής και δημοτικής και υπέβαλε προς αξιολόγηση εξαιρετικές εικαστικές δημιουργίες.

Η αξιολόγηση των εικαστικών δημιουργιών των συμμετεχόντων μαθητών και μαθητριών πραγματοποιήθηκε από άμισθη Επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από την  Διευθύντρια Π.Ε. Λάρισας, κ. Αικατερίνη Καραγιώργου, ως πρόεδρο, την  Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Λάρισας, κ. Κωνσταντίνα Χατζημίχου, ως μέλος, την Αντιπρόεδρο της Δημοτικής Πινακοθήκης Λάρισας – Μουσείο Γ.Ι. Κατσίγρα, κ. Άννυ Ψάρρα, ως μέλος και την Επιμελήτρια του φωτογραφικού Αρχείου «Τάκης Τλούπας», κ. Βάνια Τλούπα, ως μέλος.

Η Επιτροπή συνεδρίασε την Πέμπτη στις 14/10/2021 και βασιζόμενη στο με Αρ. Πρωτ: ΓΓΑ:οικ116/31-8-2021, έγγραφο της Γενικής Γραμματείας Ανώτατης Εκπαίδευσης του Υ.ΠΑΙ.Θ. που αφορά στα ακόλουθα κριτήρια αξιολόγησης: 1) συνάφεια με το θέμα, 2) δημιουργικότητα, 3) πρωτοτυπία του παραγόμενου έργου,  4) βαθμός συναισθηματικής, 5) εμπλοκής του δημιουργού με το θέμα, 6) η αισθητική του έργου, 7) η τεχνική αρτιότητα, αξιολόγησε τα έργα των μαθητών και μαθητριών. Λόγω του γεγονότος ότι τα έργα όλων των μαθητών και των μαθητριών ήταν πολύ αξιόλογα και πληρούσαν σε μεγάλο βαθμό τα προαναφερόμενα κριτήρια αξιολόγησης,  το έργο της Επιτροπής  κατέστη ιδιαίτερα  δύσκολο, όσον αφορά στην τελική επιλογή των έργων προς βράβευση.

Εν κατακλείδι, επέλεξε δύο έργα για να εκπροσωπήσουν τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στον συγκεκριμένο Μαθητικό Διαγωνισμό, το ομαδικό έργο που επιμελήθηκαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του 4ου Δημoτικού Σχολείου ΤυρνάβουΠανάγος Χρήστος, Σαρρής Σωκράτης, Σαρρής Παντελής, Λίτσι Λάουρα, Ευαγγέλου Βικτωρία, Τσερέπης Χρήστος, και το ατομικό έργο που επιμελήθηκε ο μαθητής  των Εκπαιδευτηρίων  Μπακογιάννη: Καραθάνος Στυλιανός.

Εκφράζουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια στους Διευθυντές και στις Διευθύντριες των σχολικών μονάδων, στους εκπαιδευτικούς και στις εκπαιδευτικούς, υπευθύνους και υπεύθυνες των τμημάτων και κυρίως στους διακριθέντες και στους συμμετέχοντες μαθητές και στις διακριθείσες και συμμετέχουσες μαθήτριες.

Παλιότερα Άρθρα »

Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων