Εργαστήρια Δεξιοτήτων -“Φροντίζω το περιβάλλον”

Εργαστήρια Δεξιοτήτων-“Φροντίζω το περιβάλλον”

“Κρυμμένα μυστικά στα σπίτια τα παλιά”

Εργαστήρια Δεξιοτήτων-“Φροντίζω το περιβάλλον”

“Κρυμμένα μυστικά στα σπίτια τα παλιά”

Σκοπός του προγράμματος αποτελεί οι μαθητές/μαθήτριες να έρθουν σε
επαφή και να γνωρίσουν την παραδοσιακή αρχιτεκτονική, η οποία αποτελεί
σημαντική πτυχή της πολιτιστικής ταυτότητας ενός τόπου. Η συνθετότητα των περιβαλλοντικών ζητημάτων, στην
εκπαιδευτική πράξη, συνεπάγεται, αφενός την απόκτηση γνώσεων και, αφετέρου,
την διαμόρφωση προσωπικών αξιών, την αξιοποίηση των κοινωνικών αξιών, τη
διαμόρφωση προσωπικού ήθους, καθώς και στάσεων και συμπεριφορών απέναντι
στο περιβάλλον διαμορφώνοντας τους περιβαλλοντικούς στόχους του
προγράμματος.

1ο Εργαστήριο-ο τόπος μου

Στόχος του 1ου εργαστηρίου είναι να διαβάσουν χάρτες , να εντοπίσουν τον τόπο τους και να κατανοήσουν ότι ο τόπος τους αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου πλαισίου

Η Ελλάδα στον κόσμο

20220208 094245 20220208 094251

   

Η Ελλάδα στην Ευρώπη

20220210 112622 20220210 112557

Αναζητήσαμε την Ελλάδα στο google earth

20220208 110259 20220208 110103

Αναζητούμε το Λουτράκι στην Ελλάδα και στην Πελοπόννησο

20220208 120828 20220208 112451 20220208 112616

οι χάρτες που παρατηρήσαμε

είμαστε μέρος ενός πλανήτη, μιας ηπείρου, μιας χώρας, μιας περιφέρειας, μιας πόλης

20220210 114316 20220210 122526

20220210 122532 20220210 122539 20220210 122547 20220210 122557 20220210 122608

αξιολόγηση του 1ου εργαστηρίου

20220208 122022 1 20220208 122027 1

2ο Εργαστήριο-Από την Αρχαία Ελλάδα στο σήμερα

Στόχος του 2ου εργαστηρίου είναι να γνωρίσουν τις αρχαίες κατοικίες και αντικείμενα συνήθειες που είχαν στην Αρχαία Ελλάδα

Παρακολουθήσαμε βιντεο με σπίτια στην Αρχαία Ελλάδα

https://www.youtube.com/watch?v=6phFJ3_8HFI

Ζωγράφισαν τον εαυτό τους μέσα σε μια αρχαία κατοικία

20220214 122516 20220214 122512

Παρατηρήσαμε με τί έπαιζαν τα παιδιά στην Αρχαία Ελλάδα και τα συνδυάσαμε με τα παιχνίδια του σήμερα

20220214 124249 20220214 124257

3ο Εργαστήριο -Παραδοσιακοί οικισμοί

Στόχος του εργαστηρίου να παρατηρήσουν παραδοσιακούς οικισμούς και να διακρίνουν τις διαφορές με τους σύγχρονους

Είδαμε βιντεάκια με παραδοσιακούς οικισμούς στην Ελλάδα

Συζητήσαμε για τις διαφορές των παραδοσιακών και σύγχρονων κατοικιών , παρατηρήσαμε φωτογραφίες και τις χωρίσαμε στο χθες και στο σήμερα

20220216 090151 20220216 085539 20220216 085410

20220216 091704 20220216 091841

Ζωγράφισαν τον εαυτό τους μέσα σε έναν παραδοσιακό οικισμό

20220216 093931 20220216 093913 20220216 094550

4ο Εργαστήριο-Παραδοσιακές κατοικίες

Στόχος του εργαστηρίου είναι να αναγνωρίσουν την παραδοσιακή αρχιτεκτονική και να έρθουν σε επαφή διαφορετικούς τύπους σπιτιών και να διακρίνουν χαρακτηριστικά τους. Εμείς επιλέξαμε να παρατηρήσουμε παραδοσιακούς πύργους

20220216 113228 20220216 112139 20220216 113244

Έπειτα σχεδίασαν τους δικούς τους πύργους

20220216 120709 20220216 123043 20220216 124639 20220216 124657 20220216 124708

 

Χωρίστηκαν σε ομάδες και με διαφορετικά υλικά του σχολείου έφτιαξαν τους δικούς τους πύργους

20220216 115107 20220216 115243 20220216 121639 20220216 123100

     

Αξιολόγηση 2-4ου εργαστηρίου

20220217 092211 20220217 092632 20220217 092845 20220217 093025

5ο Εργαστήριο-Σύγχρονες κατοικίες

Μας παρουσίασαν τα παιδιά το σπίτι τους και ζωγράφισαν το δωμάτιο τους

20220217 120728 20220217 120752 20220217 120910 20220217 121105

 

6ο Εργαστήριο-Βιοκλιματικά στοιχεία

Συζητήσαμε για το ποια στοιχεία κάνουν ένα βιοκλιματικό σπίτι. Παρατηρήσαμε βίντεο με το 1ο βιοκλιματικό σπίτι στην Ελλάδα και προσθέσαμε στοιχεία στο δικό μας βιοκλιματικό σπίτι.

20220223 103748

20220223 113057 20220223 113102 20220223 113116 20220223 113121

7ο Εργαστήριο-Βιώσιμη πόλη , η πόλη μου

 

Τί πρέπει να κάνουμε για να γίνει η πόλη μου βιώσιμη;

Φυτεύουμε φυτά, δένδρα, δεν πετάμε σκουπίδια παντού, ανακυκλώνουμε, μετακινούμαστε με τα πόδια ή με ποδήλατο αποφεύγουμε να χρησιμοποιούμε το αυτοκίνητο

20220228 114005 20220228 114209 20220228 114834 20220228 114839 20220228 114843 20220228 114852 20220228 115205