Εθελοντική αιμοδοσία
Με πνεύμα προσφοράς και αλληλεγγύης πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 27 Απριλίου 2026 η εθελοντική αιμοδοσία στον χώρο του 5ου Νηπιαγωγείου Αλεξανδρούπολης. Η συμμετοχή γονέων, εκπαιδευτικών και φίλων του σχολείου ήταν συγκινητική, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι το σχολείο αποτελεί έναν ζωντανό πυρήνα προσφοράς για την τοπική κοινότητα. Η αιμοδοσία δεν αποτελεί μόνο μια πράξη αγάπης, αλλά και ένα μάθημα ζωής για τους μικρούς μας μαθητές, αναδεικνύοντας τις αξίες της προσφοράς και της αλληλοβοήθειας.Η δράση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το 5ο δημοτικό σχολείο Αλεξανδρούπολης, τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων και τον Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών Αλεξανδρούπολης.





























