first day in Søndermarken…!

Greek and Dasnish students were  distributed in several working groups. One of them  watched the arts activities and participated in the workshop’s activities  and another one went to the Soendermarken park and played rundbold and traditional greek  games (like long donkey).

reva nina kali silia emil agathoklis kathrine ilektra 

Επίσκεψη στο ΤΕΙ Ηπείρου στην Άρτα

Οι μαθητές της Γ’ τάξης  επισκέφθηκαν στις 31/3/2011 τις εγκατάστασεις του ΑΤΕΙ Ηπείρου στην Άρτα, μια δραστηριότητα που πραγματοποίηθηκε στα πλαίσια του ΣΕΠ. Οι μαθητές επισκέφθηκαν τους χώρους του ΑΤΕΙ, ενημερώθηκαν από τους καθηγητές του ΑΤΕΙ και το προσωπικό του ιδρύματος για τη λειτουργία του, επισκέφθηκαν εργαστήρια, σχεδιαστήρια, οπορώνες, θερμοκήπια, βιβλιοθήκη, χώρους διαδασκαλίας και αποκόμισαν πολύτιμες εμπειρίες επισκεπτόμενοι τα παρακάτω τμήματα

ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ – ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ

  • Τμήμα Φυτικής Παραγωγής
  • Τμήμα Ζωικής Παραγωγής
  • Τμήμα Ανθοκομίας & Αρχιτεκτονικής Τοπίου

ΣΧΟΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

  • Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

  • Τμήμα Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

Τέλος επισκεφθήκαμε και το Λαογραφικό μουσείο  Άρτας.

Ecomobility

Τις ιδέες και τις προτάσεις τους για την εφαρμογή εναλλακτικών και πιο οικολογικών προτάσεων μετακίνησης στην πόλη των Ιωαννίνων και όχι μόνο, παρουσίασαν οι μαθητές της τρίτης τάξης του 5ου και 6ου Γυμνασίου της πόλης μας, στα πλαίσια της συμμετοχής τους στο πρόγραμμα ecomobility.

Το ecomobility είναι μία περιβαλλοντική εκστρατεία ευαισθητοποίησης των εφήβων που δημιουργήθηκε πριν έξι χρόνια μετά από μία αξιόλογη μελέτη που διενήργησε το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Ο.Δ.Ε.& Μ.Ε. (MBA) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. To πρόγραμμα εκπονείται από το Ecocity, Αστική Εταιρία μη Κερδοσκοπική που ασχολείται με θέματα περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος.

H εκστρατεία τελεί υπό την αιγίδα των Υπουργείων Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Προστασίας του Πολίτη και του Επιτρόπου Περιβάλλοντος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Παράλληλα, στο πρόγραμμα συμμετέχουν σημαντικά πανεπιστημιακά ιδρύματα και επιστημονικοί φορείς, καθώς και η Περιβαλλοντικές Διευθύνσεις των Δευτεροβάθμιων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης.
Το ζητούμενο της εργασίας των μαθητών που συμμετέχουν είναι η εξεύρεση λύσεων στα περιβαλλοντικά προβλήματα των μεγάλων πόλεων της χώρας με κύριο σκοπό την ευαισθητοποίηση όλων των πολιτών.

Στόχος, μέσα από τις εργασίες των μαθητών είναι η ευαισθητοποίηση όσο το δυνατόν περισσότερων πολιτών στη μείωση της ρύπανσης της ατμόσφαιρας, και την βελτίωση της ποιότητας της ζωής τους.

Το ECOMOBILITY ζητά από τους μαθητές να ερευνήσουν τα προβλήματα της περιοχής τους σε τοπικό επίπεδο (δήμος, γειτονιά, χωριό, νησί) που δημιουργούνται από όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Να εντοπίσουν ελλείψεις, κακοτεχνίες, να κάνουν έρευνα στο σχολείο, στο σπίτι για τα προβλήματα που παρατηρούν γύρω τους, να σκεφτούν λύσεις/προτάσεις που θα βοηθήσουν σημαντικά την περιοχή που ζούνε και πηγαίνουν σχολείο.

Έτσι οι μαθητές του 5ου και 6ου Γυμνασίου Ιωαννίνων παρουσίασαν στο κοινό στη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Δήμο Ιωαννιτών

Η ώρα της γης

Ήρθε η ώρα να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας!

28-2-2011

 23 μέρες απομένουν μέχρι την Ώρα της Γης 2011 και ο χρόνος μετράει ήδη αντίστροφα για την τρίτη συνεχόμενη χρονιά που οι Έλληνες θα σβήσουν τα φώτα για μία ώρα, πρωταγωνιστώντας εκ νέου στον αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή.

Φέτος όμως, το Σάββατο 26 Μαρτίου, στις 20:30, ήρθε η στιγμή να ξεπεράσουμε τη μία ώρα, να ξεπεράσουμε τον ίδιο μας τον εαυτό! Το μήνυμα της Ώρας της Γης 2011 είναι ένα μήνυμα προσωπικής δέσμευσης για τον καθένα από εμάς. Μίας δέσμευσης που δεν περιορίζεται σε 60 λεπτά αλλά θα διατρέχει την καθημερινότητά μας και θα μας φέρει ένα βήμα πιο κοντά στη προστασία του πλανήτη.  Το WWF Ελλάς, καλεί τους συμμετέχοντες, μέσα από την ιστοσελίδα wwf.gr/earthhour, να δεσμευτούν για μία δράση εξοικονόμησης ενέργειας που θα ακολουθήσουν πιστά μετά την Ώρα της Γης και να διαδώσουν τις ιδέες τους σε όσο το δυνατόν περισσότερους συμπολίτες τους. Έτσι ο ισχυρός συμβολισμός μετατρέπεται σε πράξη και η λίστα αποδεκτών του μηνύματος περιλαμβάνει και τον ίδιο μας τον εαυτό.

 Τον εαυτό τους όμως καλούνται να ξεπεράσουν και οι φορείς, η τοπική αυτοδιοίκηση και ο επιχειρηματικός κόσμος. Σε αυτούς έγκειται να διαλέξουν τη δική τους δέσμευση και να ακολουθήσουν έναν πιο πράσινο δρόμο. Πέραν αυτού όμως, μέσα από το wwf.gr/earthhour, έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν και τη «δική» τους Ώρα της Γης: μια υποσελίδα με τη δική τους σφραγίδα, μέσα από την οποία θα συγκεντρώνουν συμμετοχές και θα στέλνουν το μήνυμά τους για ένα βιώσιμο μέλλον και έναν καθαρότερο πλανήτη!

Comenius “European Citizens”

Στα πλαίσια του διασχολικού προγράμματος Comenius “European citizens” που υλοποιεί το σχολείο μας σε συνεργασία με το σχολείο  Freinetskolen της Κοπεγχάγης είχαμε τη χαρά από 22/2/2011 έως 4/3/2011 να φιλοξενήσουμε δύο συναδέλφους εκπαιδευτικούς από τη Δανία, την Annie Ronning και τον Michael Christiansen διευθυντή του σχολείου.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίας  τους στα Ιωάννινα πραγματοποιήσαμε πολλές κοινές δραστηριότητες και επισκέψεις αλλά είχαμε την ευκαιρία να μάθουμε πολλά για τη Δανία, τον τρόπο ζωής το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας και  να παρακολουθήσουμε γλωσσικά μαθήματα στα πλαίσια των δραστηριοτήτων που αναπτύχθηκαν και συγκεκριμένα:

  • Παρουσίαση στους εκπαιδευτικούς του σχολείου
  • Γνωριμία με τους γονείς των μαθητών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, ενημέρωση για τις μετακινήσεις  και τις δραστηριότητες που θα αναπτυχθούν.
  • Παρουσίαση του Δανέζικου εκπαιδευτικού συστήματος στους φορείς της εκπαίδευσης (Περιφερειακή διευθύντρια, Διευθυντής δευτεροβάθμιας, Προϊστάμενος 1ου γραφείου, σχολικοί σύμβουλοι) και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου.
  • Μαθήματα Δανέζικης κουλτούρας και παράδοσης και μαθήματα δανέζικης γλώσσας στους μαθητές του σχολείου που συμμετέχουν στο πρόγραμμα σε καθημερινή βάση.
  • Παρουσίαση σε όλους τους μαθητές του σχολείου της Δανίας .
  • Συμμετοχή σε καθημερινά working sessions για το σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

Απόκριες 2011

Στο σχολείο πραγματοποίηθηκε αποκριάτικη γιορτή την Παρασκευή 4/3/2011. Μια γιορτή που οι μεταμφιεσμένοι μαθητές και καθηγητές διασκέδασαν με πολύ κέφι, ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων πρόσφερε τα εδέσματα και όλοι πέρασαν πολύ ευχάριστες στιγμές.

Translate

Ιστορικό

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων