Πού είναι ο Άρης;
Μαθαίνοντας τις πρώτες συλλαβές….
“Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα….”
Στα πλαίσια του προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Β΄ τάξης με τίτλο: “Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα…” οι μαθητές της Β΄ τάξης έφτιαξαν ενημερωτικό ταμπλό στην είσοδο του σχολείου με καρτέλες από το κουτί της οικολογίας, προκειμένου όλοι οι μαθητές του σχολείου να ευαισθητοποιηθούν πάνω σε ζητήματα του περιβάλλοντος.
Ακόμα , με τη βοήθεια του μουσικού του σχολείου μας οι μαθητές έγραψαν ένα τραγούδι για την ανακύκλωση , το μελοποίησαν και το τραγούδησαν. Ευχαριστούμε πολύ κύριε Διονύση!!!!Το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό.
Τέλος, οι μαθητές έφτιαξαν κολάζ με θέμα: ” Σώστε τον πλανήτη γη” και “Τι θα μας έλεγαν τα ψάρια αν μιλούσαν”:
Στο Λιμποβίσι Αρκαδίας
Εκπαιδευτική επίσκεψη στο σπίτι των Κολοκοτρωναίων, στο Λιμποβίσι Αρκαδίας, πραγματοποίησαν οι μαθητές της Γ΄ και Δ΄ τάξης. Ξεναγήθηκαν στον χώρο και στη συνέχεια είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από πυροσβέστη για την αντιμετώπιση των πυρκαγιών, να γνωρίσουν από κοντά το πυροσβεστικό όχημα και να δουν τη λειτουργία του.


















































