Εικαστική παρέμβαση στο Νηπιαγωγείο μας

Είμαστε ιδιαιτέρως χαρούμενοι, για την εικαστική παρέμβαση από την εικαστικό κ. Σωτηρία Κωνσταντίνου στους εξωτερικούς τοίχους του Νηπιαγωγείου μας με την ευγενική χορηγία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Νηπιαγωγείου Ναυπλίου.

Η πρωτοβουλία του Συλλόγου Γονέων σε συνεργασία με το εκπαιδευτικό προσωπικό  να ομορφύνουν το σχολικό  περιβάλλον,  οδήγησαν στον σχεδιασμό αυτής της παρέμβασης.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 4ου Νηπιαγωγείου Ναυπλίου ευχαριστεί θερμά το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Νηπιαγωγείου Ναυπλίου και την εικαστικό κ. Σωτηρία Κωνσταντίνου.

IMG 20240528 073809

IMG 20240527 132221

IMG 20240528 073911

Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2023-2024, Δ’ Θεματικός Κύκλος, «Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία»

Ολοκληρώθηκε ο Δ’ Θεματικός Κύκλος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων που εντάσσεται στην ενότητα: «Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία» με επιμέρους θεματική ενότητα: Γνωριμία με τα Επαγγέλματα με τίτλο: ” Τα επαγγέλματα του χτες και του σήμερα” που υλοποιήθηκε το χρονικό διάστημα Απριλίου-Μαΐου 2024.

Σκοπός του προγράμματος είναι να μπορέσουν τα παιδιά να προσεγγίσουν τη νέα γνώση μέσα από διαδικασίες κριτικής σκέψης και προβληματισμού, να γνωρίσουν σύγχρονα επαγγέλματα, να γνωρίσουν επαγγέλματα που χάθηκαν στον χρόνο, να προβληματιστούν για τα κριτήρια με βάση τα οποία επιλέγει κάποιος το επάγγελμά του, να προβληματιστούν για τους λόγους που εξαφανίζονται κάποια επαγγέλματα και εμφανίζονται κάποια άλλα, να προβληματιστούν για τις στερεοτυπικές αντιλήψεις που συχνά προβάλλονται και επηρεάζουν την επιλογή του επαγγέλματος.

1ο Εργαστήριο: “Γνωριμία με τα επαγγέλματα”

Στόχος του εργαστηρίου είναι: η διαμόρφωση ενός εννοιολογικού χάρτη με τις πρότερες γνώσεις των μαθητών σχετικά με το θέμα «Επαγγέλματα- Ποια επαγγέλματα γνωρίζω;». Οι απόψεις και γνώσεις των παιδιών καταγράφονται και διαμορφώνεται ο Εννοιολογικός Χάρτης του θέματος. Γίνεται παράλληλη αναφορά σε επικίνδυνα επαγγέλματα ή επαγγέλματα που απαιτούν υψηλή σωματική προσπάθεια και μόχθο.

Οι μαθητές συγκεντρώνουν  φωτογραφικό υλικό σχετικά με τα επαγγέλματα και οι εικόνες/εποπτικό υλικό  που φέρνουν από το σπίτι, σχολιάζονται στην ολομέλεια.

Παρακολουθούμε βίντεο με τα παλιά επαγγέλματα που δεν υπάρχουν πια και μαντεύουμε επαγγέλματα.

IMG 20240411 091321 IMG 20240416 080643 IMG 20240524 110528 1

2ο Εργαστήριο: “Παιχνίδια με τα επαγγέλματα του χτες”

Στόχος του εργαστηρίου είναι οι μαθητές να γνωρίσουν τα επαγγέλματα του χτες και να τα συγκρίνουν με τα σημερινά επαγγέλματα και να αναρωτηθούν αν συνεχίζουν να υπάρχουν και στις μέρες μας.

Διαβάζουμε στα παιδιά ένα παραμύθι από τη Χιλή με τίτλο: “Ο νερουλάς και το πιθάρι” από την ιστοσελίδα της κ. Τάνιας Μάνεση (https://taniamanesi-kourou.blogspot.com/2016/06/cracked-pot.htm). Τα παιδιά παίζουν τον νερουλά που κουβαλάει το νερό με το πιθάρι του και ζωγραφίζουν.



Λήψη αρχείου

Άλλο επάγγελμα που γνωρίζουν είναι αυτό του τσαγκάρη, του τεχνίτη δηλαδή που σήμερα επιδιορθώνει τα χαλασμένα μας παπούτσια, ενώ παλιά ήταν αυτός που έφτιαχνε από την αρχή τα παπούτσια.

1713076371392 IMG 20240412 111845

Ομαδοποιήσαμε τα αντικείμενα που χρησιμοποιεί ο κάθε επαγγελματίας με το σωστό επάγγελμα, παίζοντας επιτραπέζια παιχνίδια.

IMG 20240410 121507 IMG 20240410 121514 IMG 20240522 091234

Έγινε αντιστοίχιση επαγγελμάτων σε φύλλα εργασίας.

IMG 20240411 114055 IMG 20240528 074831

IMG 20240528 074836    IMG 20240528 074843

Βρήκαμε επαγγέλματα από κάθε γράμμα της αλφαβήτας. Παίξαμε γλωσσικά παιχνίδια και φτιάξαμε σύνθετες λέξεις.

IMG 20240520 112719 IMG 20240521 121000

3ο Εργαστήριο: “Το επάγγελμα των ονείρων μου”

Στόχος του εργαστηρίου είναι ως προς τις δεξιότητες του νου:  οι μαθητές να παρατηρούν, να συγκρίνουν και να διαχειρίζονται κάθε νέα πληροφορία με δημιουργικό τρόπο. Η ρουτίνα (στρατηγική) σκέψης που θα αξιοποιηθεί θα είναι κυρίως η στρατηγική «Χρώμα-Σύμβολο-Εικόνα».

Με αφορμή το τραγούδι “Όταν μεγαλώσω” Λάχανα, Χάχανα, συζητάμε με τα παιδιά  «Το επάγγελμα που αγαπώ» και το καθένα  ζωγραφίζει το επάγγελμα που θα ήθελε να κάνει, μεγαλώνοντας.

4ο Εργαστήριο: “Επίσκεψη σε επαγγελματικούς χώρους”

Στόχος του εργαστηρίου είναι να γνωρίσουν οι μαθητές από κοντά επαγγελματίες στα μαγαζιά τους και να επικοινωνήσουν μαζί τους.

Επισκεφτήκαμε στην πόλη του Ναυπλίου επαγγελματίες και γνωρίσαμε τα επαγγέλματα τους : τον Σανδαλοποιό, κ. Γρηγόρη Βλάχο που φτιάχνει παραδοσιακά χειροποίητα δερμάτινα σανδάλια, τον Παντοπώλη, κ. Γιώργο Ρόζη που πουλάει τοπικά προϊόντα παραγωγών και τον Έμπορο, κ. Κωνσταντίνο Κουβαρά που ράβει και πουλά μπλουζάκια εικονογραφημένα με χειροποίητη μεταξοτυπία. Τα παιδιά τους έκαναν ερωτήσεις για το επάγγελμα τους, πως το διάλεξαν και αν είναι ευχαριστημένοι με αυτό.

IMG 20240415 101409 IMG 20240415 101819

Σανδαλοποιείο

IMG 20240415 103731 IMG 20240415 104039

Αναπλιώτικο Μπακάλικο

IMG 20240415 112030 IMG 20240415 113232

Εργαστήρι καλλιτεχνικής μεταξοτυπίας

IMG 20240415 111956 IMG 20240415 121618

5ο Εργαστήριο: “Επίσκεψη Κεραμοποιού/Αγγειοπλάστη στο σχολείο”

Στόχος του εργαστηρίου είναι να γνωρίσουν τα παιδιά την ιστορία της κεραμικής τέχνης.

Επισκέφτηκε το σχολείο μας η Κεραμοποιός/Αγγειοπλάστης κ. Φωτεινή Τσάκωνα όπου έδειξε στα παιδιά την τέχνη της κεραμικής και έφτιαξαν τα δικά τους κεραμικά αντικείμενα.

IMG 20240514 110904 IMG 20240514 111712

IMG 20240514 122218IMG 20240514 122222

6ο Εργαστήριο: “Δραστηριότητες STEM για τα Επαγγέλματα”

Στόχος του εργαστηρίου είναι οι μαθητές να αξιοποιήσουν πρότερες γνώσεις ρομποτικής για να καθοδηγήσουν το ρομποτάκι bee bot, δίνοντας κάθε φορά σωστές οδηγίες (προχωρώ μπροστά-πίσω-αριστερά-δεξιά).

Στα τετράγωνα  τοποθετήσαμε εικόνες επαγγελμάτων, διαμορφώνοντας κάθε φορά διαδρομές π.χ. να πάνε από το επάγγελμα της δασκάλας στο επάγγελμα του γιατρού.

IMG 20240521 093601 IMG 20240521 093336

7ο Εργαστήριο: «Αξιολόγηση»

Στόχος του εργαστηρίου είναι:

Α. ως προς τις δεξιότητες μάθησης (συνεργασία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα και επικοινωνία):  οι μαθητές να ερμηνεύσουν και να κατανοήσουν την αξία των συμμαθητών τους ως συνεργατών, να μετασχηματίσουν τα προσωπικά τους βιώματα μέσα από βιωματικές δράσεις , να συνεργαστούν  και να μάθουν πώς να αξιοποιούν τα κατάλληλα μέσα, ώστε να επικοινωνούν την οπτική τους και τη γνώμη τους στην ομάδα.

Β. ως προς τις δεξιότητες του νου: οι μαθητές 1. να προβούν με την καθοδήγηση και υποστήριξη της νηπιαγωγού σε οργανωτική, αναλυτική και παραγωγική επεξεργασία των συλλεγμένων δεδομένων της θεματικής ενότητας και 2. να έχουν επίγνωση, παρακολούθηση και έλεγχο της σκέψης τους.

Γ. ως προς το θέμα: οι μαθητές να κατανοήσουν τον ρόλο της ομάδας και την αξία της συνεργασίας.

Αξιολόγηση: «Τότε νόμιζα – Τώρα ξέρω»: οι μαθητές αποτιμούν το πρόγραμμα και την ολοκλήρωση του 4ου θεματικού κύκλου, ξεκινώντας με αυτά που γνώριζαν στην αρχή σε αντιπαραβολή με όσα έχουν κατακτήσει με την ολοκλήρωση του προγράμματος.

Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες μας και πέρασαν όμορφα.

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς και τους επαγγελματίες που συνεργάστηκαν άψογα μαζί μας.

Επίσκεψη Κεραμοποιού/ Αγγειοπλάστη στο Νηπιαγωγείο

Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων Δ’ Θεματικού Κύκλου: «Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία- Γνωριμία με τα Επαγγέλματα» με τίτλο: “Τα επαγγέλματα του χτες και του σήμερα”, προσκαλέσαμε στο Νηπιαγωγείο στις 16/05/2024 την Κεραμοποιό/Αγγειοπλάστη κ. Φωτεινή Τσάκωνα για να γνωρίσουν τα παιδιά την τέχνη της κεραμικής και το επάγγελμα του Κεραμοποιού. Ευχαριστούμε θερμά την κ. Φωτεινή για την επίσκεψή της στο σχολείο μας.

Η κεραμική είναι η τέχνη δημιουργίας διακοσμητικών ή καλλιτεχνικών αντικειμένων με ψητό πηλό. Ο υγρός πηλός παίρνει την επιθυμητή μορφή απ’ τα ανθρώπινα χέρια και ξηραίνεται ώστε να αποκτήσει στερεά μορφή. Στη συνέχεια μπαίνει σε ειδικό φούρνο και ψήνεται σε υψηλούς βαθμούς ώστε να αυξηθεί η μηχανική του αντοχή. Έτσι λοιπόν δόθηκε στα παιδιά υγρός πηλός και το καθένα δημιούργησε ένα πήλινο αγγείο, το οποίο έβαψε με διάφορα χρώματα.

IMG 20240514 110904 IMG 20240514 111840

IMG 20240514 110925 IMG 20240514 111712

IMG 20240514 111741  IMG 20240514 120518

IMG 20240514 122218  IMG 20240514 122222

IMG 20240514 122200  IMG 20240521 111818

IMG 20240521 113650   IMG 20240521 121047

 

Γνωριμία με τις νέες τεχνολογίες

Το σχέδιο δράσης της σχολικής μας μονάδας για το σχολικό έτος 2023-2024 ήταν η γνωριμία των παιδιών με τα βασικά χαρακτηριστικά των νέων  τεχνολογιών. Η χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας στο νηπιαγωγείο αποτελεί ουσιαστικό παράγοντα της σχολικής ζωής. Ενισχύοντας την ψηφιακή επάρκεια από τις μικρές ηλικίες παρέχονται ευκαιρίες και το πλαίσιο στα παιδιά να αναπτύξουν όχι μόνο ψηφιακές δεξιότητες, αλλά και κριτική στάση και συνήθειες ορθολογικής και υπεύθυνης χρήσης της ψηφιακής τεχνολογίας.

Στόχος: να καταστούν τα παιδιά ψηφιακά εγγράμματα, ώστε να μπορούν να δράσουν αποτελεσματικά στις νέες και πολύπλοκες ανάγκες της καθημερινής ζωής. Να εξοικειωθούν με βασικές λειτουργίες του υπολογιστή και να έλθουν σε μια πρώτη επαφή με διάφορες χρήσεις του. Τα παιδιά μαθαίνοντας να χρησιμοποιούν τον υπολογιστή αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, κοινωνικοποιούνται, δημιουργούν, αναπτύσσουν την ικανότητά τους για επίλυση προβλημάτων και αναπτύσσουν την αυτονομία τους.

Οι διδακτικές προσεγγίσεις για τις νέες τεχνολογίες διαμορφώνονται σύμφωνα με  δύο αρχές: Οι νέες τεχνολογίες λειτουργούν σε σχέση με τις άλλες μαθησιακές περιοχές και η χρήση τους στο νηπιαγωγείο δεν είναι αυτοσκοπός.

Διαμόρφωση γωνιάς υπολογιστή

Λειτούργησε για τους μαθητές και μαθήτριες των τμημάτων του Νηπιαγωγείου. Συντάχθηκε ο κανονισμός της γωνιάς του υπολογιστή, όπου συναποφασίστηκε με τα παιδιά το συμβόλαιο, που αφορά τη σωστή συμπεριφορά απέναντι στον υπολογιστή. Στο χώρο αυτό κάθονται μέχρι δύο παιδιά. Αυτό τους επιτρέπει να συνεργάζονται και να αναπτύσσουν προφορική επικοινωνία, αλλά και να μην περιμένουν άλλα παιδιά, τα οποία μπορούν να παίξουν σε άλλη γωνιά. Παίζουμε κατά την ελεύθερη ώρα των δραστηριοτήτων, ακολουθώντας τη σειρά των ονομάτων στο παρουσιολόγιο. Κάθε παιχνίδι που το ξεκινάμε, το τελειώνουμε.

IMG 20240520 074758 IMG 20240520 074354 IMG 20240520 074615

Γνωριμία των παιδιών με τα βασικά χαρακτηριστικά των νέων  τεχνολογιών Κατανόηση του υπολογιστή ως ενιαίου συστήματος

Έμαθαν να αναγνωρίζουν τα μέρη του υπολογιστή όπως οθόνη, κάμερα, ποντίκι, ηχεία, πληκτρολόγιο, κεντρική μονάδα, βλέποντας εκπαιδευτικό βίντεο. Ότι υπάρχουν κατηγορίες υπολογιστικών συστημάτων όπως μεγάλοι υπολογιστές, γενικής χρήσης, που συναντάμε σε εταιρείες και προσωπικούς υπολογιστές για προσωπική μας χρήση, σταθεροί και φορητοί υπολογιστές,  έξυπνα κινητά (smartphones) και ταμπλέτες (tables).

IMG 20240205 115041 IMG 20240207 101601 IMG 20240205 123928PC parts IMG 20240205 123915  IMG 20240205 124011

IMG 20240209 113825 IMG 20240207 115856

IMG 20240209 113805 IMG 20240208 122131

Κατασκευή Υπολογιστή

Τα παιδιά ζωγράφισαν και κατασκεύασαν μία αναπαράσταση του Η/Υ με δικά τους μέσα.

1707917294389 IMG 20240208 115442 IMG 20240215 113135 IMG 20240215 113010IMG 20240215 121543 IMG 20240215 122329 IMG 20240215 112928

Δεξιότητες γραμματισμού

Τα παιδιά γνώρισαν μια νέα μέθοδο γραφής, διαφορετικής από την παραδοσιακή, γράφοντας το όνομά τους χρησιμοποιώντας τον επεξεργαστή κειμένου, αναπτύσσοντας δεξιότητες γραμματισμού.

IMG 20240215 102433 IMG 20240215 102154 IMG 20240216 114135 IMG 20240215 101618  IMG 20240215 102714 IMG 20240215 102647

Χρήση λογισμικών

Τα  παιδιά παίζοντας, πχ. αλληλεπιδραστικά παιχνίδια πολυμέσων online μπορούσαν να εξασκήσουν δεξιότητες γραμματισμού (πχ. να μάθουν να προσδιορίζουν γράμματα του αλφάβητου). Χρησιμοποιήθηκαν λογισμικά σειροθέτησης ή σχεδίασης για να εξασκηθούν τα παιδιά στις σχέσεις και να προβλέψουν τι ακολουθεί μετά στη σειρά, λογισμικά ταξινόμησης ενθαρρύνοντας τα παιδιά να ομαδοποιήσουν αντικείμενα (κατά μέγεθος, χρώμα, σχήμα κλπ.).

IMG 9b5d326a2bd0d407f4fb6146b5bb5dcd V IMG ba1deba1138668f7a9716c0efcaa0754 V 1707917323096 1707917323062 1706532653176  1706532653253

1706532653227 1706532653205

Εξοικείωση με τον προγραμματισμό κατάλληλων για τα παιδιά ρομποτικών περιβαλλόντων.

Τα παιδιά μαθαίνουν να χρησιμοποιούν τις βασικές εντολές προγραμματισμού (π.χ. εντολές κίνησης μπροστά-πίσω-αριστερά-δεξιά) χρησιμοποιώντας το bee bot, το προγραμματιζόμενο ρομπότ δαπέδου και αποκτώντας δεξιότητες και κριτική σκέψη .

IMG 20240521 093601 IMG 20240521 093336

Δράση για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου

 Συμμετείχαμε διαδικτυακά στις 8 Φεβρουαρίου 2024 στην εκδήλωση του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου ΙΤΕ (SaferInternet4Kids) που είχε σκοπό να προωθήσει την ασφαλή και θετική χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, ιδιαίτερα ανάμεσα σε παιδιά και νέους ανθρώπους. Μέσα από το παραμύθι «Ο διάσημος φίλος του @Παπάκη» και μια διαδραστική παρουσίαση, οι μικροί μαθητές έμαθαν πως να επικοινωνούν μέσω διαδικτύου με ασφάλεια, ενημερώθηκαν για την προστασία των προσωπικών τους δεδομένων και για τον διαδικτυακό εκφοβισμό ενώ δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στο πως πρέπει να αντιδρούν στην περίπτωση που δουν κάτι στο διαδίκτυο που τους ανησυχεί/αναστατώνει/τρομάζει. Ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία για όλους!

IMG 20240208 104749 1 Βεβαίωση 1 page 0001

Εκμάθηση ορθών χρήσεων των ΤΠΕ στην καθημερινή ζωή

Τα παιδιά έμαθαν τα οφέλη αλλά και τα αρνητικά της χρήσης των νέων τεχνολογιών μέσα από ιστορίες που διαβάστηκαν στην τάξη όπως :

1235407 264x264 800x800 96x96 560x560 1  4387efd2f7766e918843b4c1

-«Ο Μπεν και η ταμπλετοπαγίδα» των Μάνου Σφακιανάκη και Βέρας Αθανασίου, εκδόσεις Ψυχογιός.

-«Θα παίξουμε;» των Ilan Brenman, μετάφραση Κλεοπάτρας Ελαιοτριβιάρη, εκδόσεις Ίκαρος.

-« Η Αθηνά και το νέο της tablet» της Ψαρουδάκη Κατερίνας, SaferInternet4Kids.gr

– «Ο @Παπάκης Ντετέκτιβ! »της   Lindsay Buck, SaferInternet4Kids.gr

– «Ο Διάσημος Φίλος του @Παπάκη» της Lindsay Buck, SaferInternet4Kids.gr

Επίσης τα παιδιά έμαθαν για την απαραίτητη χρήση κωδικών που πρέπει να βάζουν αντί για το αληθινό τους όνομα όταν παίζουν παιχνίδια στο διαδίκτυο.

    IMG 20240205 124018 IMG 20240215 123157

Δημιουργία μίας ψηφιακής ιστορίας από τα παιδιά

Έγινε η συγγραφή μίας ιστορίας από τα παιδιά με αφορμή τα έντομα με τίτλο: «Ο Νίντζα έσπαζε ξύλα». Τα παιδιά ζωγράφισαν τις εικόνες σε χαρτί και κατόπιν να υπαγόρευσαν την ιστορία στη νηπιαγωγό ώστε να την πληκτρολογήσει στον υπολογιστή ιστορία. Η ιστορία αυτή αποτυπώθηκε και ψηφιακά μέσω της εφαρμογής storyjumper.


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

Παροχή πληροφοριών-γνώσεων

Με την  εισαγωγή του υπολογιστή στην τάξη υπήρξε ένας ουσιαστικός βοηθός των εκπαιδευτικών στην παροχή γνώσεων στα παιδιά με καλύτερη ποιότητα μουσικής, εικόνας, πληροφοριών.

Ακούγαμε μουσική, παιδικά τραγούδια μέσω του ίντερνετ, ακούσαμε παραμύθια, παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο, παίξαμε παιχνίδια γνώσεων, ψυχαγωγικά και παζλ.

IMG 20240118 125508 IMG 20240131 123546 IMG 20240409 094804IMG 20240221 101503 IMG 20240207 101359 1707917294485

Ερωτηματολόγιο  για τους γονείς

Διανεμήθηκε στους γονείς Ερωτηματολόγιο για την άποψή τους για το ρόλο του υπολογιστή και τη χρήση του διαδικτύου. Η πλειοψηφία των γονέων έχουν ηλεκτρονικό υπολογιστή ή άλλο μέσο πρόσβασης στο διαδίκτυο. Το 90% θεωρεί ότι τα παιδιά τους δεν έχουν επαρκή γνώση στη χρήση του διαδικτύου και  δεν το χρησιμοποιούν καθημερινά. Το σύνολο των γονέων πιστεύει ότι τα παιδιά μπορούν να περνούν στο διαδίκτυο μία με δύο (1-2) ώρες, αλλά πάντα με την επίβλεψη κάποιου ενήλικα και για ψυχαγωγικούς σκοπούς. Ακόμα τονίζουν ότι τα παιδιά τους σε αυτή την ηλικία προτιμούν να παίζουν με τους φίλους τους τον ελεύθερο τους χρόνο παρά να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο. Τέλος το 80% πιστεύει ότι η ένταξη των ηλεκτρονικών υπολογιστών στις σχολικές μονάδες λειτουργεί προς όφελος των παιδιών.



Λήψη αρχείου

Ενδοσχολική επιμόρφωση για τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς

Πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση με τίτλο: «Το Διαδίκτυο ασφαλώς…στη ζωή μας» στις 20-03-2024 που οργανώθηκε από το Κέντρο Πρόληψης «Ελπίδα Ζωής» Περιφερειακή Ενότητα Άργους. Στη διάρκεια της συζήτησης ειδικοί επιστήμονες (ψυχολόγος και κοινωνική λειτουργός) τόνισαν τη σημασία της προστασίας των προσωπικών δεδομένων στο διαδίκτυο, τους κίνδυνοι που μπορούν να προκύψουν από συνομιλίες με αγνώστους, τα διαδικτυακά παιχνίδια, τους  τρόπους αναζήτησης πληροφοριών, το γονικό έλεγχο στο διαδίκτυο και την  ισορροπία που πρέπει να διατηρήσουμε ανάμεσα στον κόσμο του διαδικτύου και τον πραγματικό κόσμο.

IMG 20240320 173505 IMG 20240320 180231

Συμπερασματικά, θεωρούμε ότι οι νέες τεχνολογίες αποτελούν ένα υποστηρικτικό εργαλείο για δραστηριότητες στην τάξη. Εμπλουτίζουν το μαθησιακό περιβάλλον της τάξης γιατί οι μαθητές καλούνται να επεξεργαστούν, να μοιραστούν και να σχολιάσουν τις πληροφορίες που τους παρέχονται με τρόπο δημιουργικό. Το μαθησιακό περιβάλλον δηλαδή, καθίσταται διαδραστικό και πολυτροπικό και κατ’ επέκταση, παρέχει ευκαιρίες μάθησης σε όλους τους μαθητές. Τα παιδιά έδειξαν ενδιαφέρον για το πρόγραμμα με τις νέες τεχνολογίες και υπήρξε συνεργασία και η επικοινωνία όλων των μελών της Σχολικής Κοινότητας.

 

 

Σεμινάριο για τις Πρώτες Βοήθειες

Την Τρίτη 14 Μαΐου  2024 πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση για εκπαιδευτικούς και γονείς του 4ου Νηπιαγωγείου Ναυπλίου με θέμα την Εκπαίδευση στις Πρώτες Βοήθειες από την εκπαιδεύτρια του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, Περιφερειακού Τμήματος Ναυπλίου κ. Ιωάννα Βασιλική Παππά.

Σκοπός του σεμιναρίου ήταν να γνωρίσουμε τη σειρά παροχής πρώτων βοηθειών σε οποιοδήποτε έκτακτο περιστατικό χρειαστεί, μέχρι να έρθουν οι αρμόδιες υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης και να αποκτήσουμε βασικές γνώσεις στις Πρώτες Βοήθειες. Η εκπαίδευση όλων των πολιτών στη βασική παροχή Πρώτων Βοηθειών μπορεί να αποβεί σωτήρια για τη ζωή ενός συνανθρώπου μας.

IMG 20240514 173413

IMG 20240514 174153

IMG 20240514 174642

IMG 20240514 175338

Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Ιωάννα Βασιλική Παππά για την άμεση ανταπόκρισή της στο αίτημα μας και την άψογη παρουσίασή της.

Ευχαριστήρια επιστολή στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Νηπιαγωγείου Ναυπλίου

IMG 20240513 101941    IMG 20240513 110314 IMG 20240513 101953

1715518129575 1715518129584



Λήψη αρχείου

Γιορτή της μητέρας

xronia pollaΗ γιορτή της μητέρας γιορτάζεται τη δεύτερη Κυριακή του μήνα Μάη. Καθιερώθηκε τον 20ο αιώνα από το αμερικανικό κίνημα των γυναικών. Η Ann Jarvis εμπνεύστηκε την ιδέα της γιορτής της μητέρας ως έναν τρόπο τιμής και εκτίμησης προς όλες τις μητέρες και τις αξιέπαινες προσπάθειες για τα παιδιά τους. Η μητέρα είναι για όλους τους ανθρώπους μοναδική. Είναι αυτή που είναι για πάντα δίπλα σου, σε κάθε σου βήμα, σε κάθε προσπάθεια στηρίζει, σε φροντίζει, σ’ αγαπά δίχως όρους!

Οι πρώτες αναφορές για Γιορτή της Μητέρας και της μητρότητας έρχονται από την αρχαία Ελλάδα. Η μητέρα Γη (Γαία) σύζυγος του Ουρανού είναι η προσωποποίηση της φύσης, που γεννά όλο τον κόσμο και λατρεύεται σαν η υπέρτατη θεότητα. Η λατρεία περνά στη συνέχεια στην κόρη της Ρέα, που λατρεύεται σαν η “Μητέρα των Θεών” , θεά της γης και της γονιμότητας. Στη Χριστιανική θρησκεία και πίστη, σημαντική θέση κατέχει και η Παναγία, η μητέρα του Ιησού Χριστού. Είναι η απέραντα στοργική μητέρα κάθε ανθρώπου στην οποία καταφεύγουμε σε κάθε μας ανάγκη. Αρχικά στην Ελλάδα η γιορτή της μητέρας είχε συνδεθεί με την εορτή της Υπαπαντής (2 Φεβρουαρίου). Τότε η ορθόδοξη εκκλησία γιορτάζει την Παναγία με τον Ιωσήφ που πηγαίνουν τον 40ήμερο Ιησού στο Ναό για ευλογία. Κατά τη δεκαετία του 1960, ωστόσο άρχισε να καθιερώνεται ο εορτασμός της δεύτερης Κυριακής του Μαΐου, με την Ελλάδα να ακολουθεί άλλες ευρωπαϊκές χώρες και τις ΗΠΑ.IMG 20240513 115239

IMG 20240513 114111

IMG 20240513 114132

IMG e1a445664393e71e3e754d132469d7e9 V

IMG d6e8eb95d81512ae80a7c0fbe24a9079 V

Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!!

Το ψηφιακό μας παραμύθι – Σχέδιο Δράσης : Γνωριμία με τις νέες τεχνολογίες

Τα παιδιά του α’ πρωινού υποχρεωτικού τμήματος δημιούργησαν μια ιστορία με τίτλο: “Ο Νίντζα σπάει  ξύλα” , την οποία εικονογράφησαν και την  κάναμε ψηφιακή με την εφαρμογή story Jymper, στα πλαίσια του σχεδίου δράσης που υλοποιούμε για τη γνωριμία με τις νέες τεχνολογίες.

book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper