Γυμνασιογραφήματα -Τεύχος 3

cover32Πατήστε εδώ για να διαβάσετε το τρίτο τεύχος του ηλεκτρονικού περιοδικού του σχολείου μας (Φεβρουάριος 2023) με συμμετοχή μαθητών και εκπαιδευτικών.

Κατηγορίες: Εκπαιδευτικά Προγράμματα | Γράψτε σχόλιο

Διδακτική επίσκεψη στο Block 15 – Στρατόπεδο Χαϊδαρίου

block15

Οι μαθητές/τριες της Β’ Τάξης του σχολείου μας στις 15/2/2023 επισκέφτηκαν το Block 15, το κτήριο των μελλοθανάτων και τόπο μαρτυρίου, στο στρατόπεδο Χαϊδαρίου με στόχο την απόκτηση ιστορικής γνώσης και διαμόρφωσης ιστορικής συνείδησης.

Οι μαθητές/τριες πληροφορήθηκαν από ανώτατο αξιωματικό του τμήματος Διαβιβάσεων του στρατοπέδου τη σύντομη ιστορία του χώρου και κυρίως τη χρήση του ως ναζιστικό στρατόπεδο (1943-44) απομόνωσης και μεταγωγής σε στρατόπεδα συγκέντρωσης στην Ευρώπη ή τόπους εκτέλεσης και στη συνέχεια επισκέφτηκαν εσωτερικά το επιβλητικό κτήριο με τα στενά κελιά και τα σιδερόφρακτα μικρά παράθυρα.

Μετά την διδακτική επίσκεψη οι μαθητές/τριες του Β1 εργάστηκαν σε ένα φύλλο εργασίας κατά ομάδες, το οποίο στόχευε  στην αποτύπωση συναισθημάτων και σκέψεών  τους σχετικά με τις θηριωδίες του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου στην Ελλάδα και τη γενναία αντίσταση των Ελλήνων για την ανάκτηση της εθνικής ελευθερίας.

Για φωτογραφικό υλικό πατήστε εδώ.

Από την επεξεργασία του φύλλου εργασίας των μαθητών/τριών αναδείχτηκε ότι οι μαθητές/τριες:

  • συγκινήθηκαν με την ιστορία του εμβληματικού κτηρίου και την περιήγησή τους στον εσωτερικό χώρο.
  • ένιωσαν θαυμασμό και υπερηφάνεια που κατάγονται από ήρωες προγόνους.
  • είχαν την ευκαιρία να κάνουν ένα βιωματικό μάθημα, να επεξεργαστούν τις εμπειρίες τους, να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη, τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους.
Κατηγορίες: Γενικά άρθρα | Γράψτε σχόλιο

Οι πρόσφυγες του Αιγάλεω

Στις 13/1/2023, ημέρα Παρασκευή, είχαμε την τιμή να επισκεφτεί το σχολείο μας η Αιγαλιώτισσα και Μικρασιάτισσα συγγραφέας Μαρία Ι. Βαμβακοπούλου, αποδεχόμενη την πρόσκληση της ομάδας της Φιλαναγνωσίας και του ομίλου της Δημιουργικής Γραφής.

Η κ. Βαμβακοπούλου με εποπτικό υλικό και αποσπάσματα από το βιβλίο της «Αιγάλεω- Οι δρόμοι της Προσφυγιάς»  παρουσίασε το Αιγάλεω τη δεκαετία του 30, όταν ήρθαν να εγκατασταθούν πρώτα οι πρόσφυγες της Μικράς Ασίας και στη συνέχεια οι Ασσύριοι. Την εποχή εκείνη το Αιγάλεω δεν είχε ρυμοτομικό σχέδιο και οι δρόμοι ήταν χωμάτινοι. Οι Μικρασιάτες έφτιαξαν σπίτια με πρόχειρα υλικά  χωρίς σχέδιο και υποδομές σε οικισμούς κάτω από την οδό Θηβών και αριστερά και δεξιά της Ιεράς Οδού. Οι προσφυγικοί οικισμοί συγκρότησαν τον Συνοικισμό που ονομάστηκε Νέες Κυδωνίες,  όπως λεγόταν το Αϊβαλί της Μικράς Ασίας, και αργότερα εξελίχτηκε σε Δήμο με το όνομα Αιγάλεω. Πολλοί δρόμοι, ακόμα και σήμερα έχουν ονόματα μικρασιατικών πόλεων.

Σχολεία, δρόμοι, αποχετεύσεις, ιατρεία, φωτισμός, νερό ήταν περιττές πολυτέλειες. Το πρώτο σχολείο κτίστηκε στην οδό Μοσχονησίων και Θηβών, η Ξύλινη Παράγκα, ένα άλλο σχολείο  ήταν το «Αντιτραχωματικό» για τα παιδιά που υπέφεραν από τράχωμα. Ιατρικές υπηρεσίες για τους φτωχούς πρόσφυγες παρέχονταν από το Κοινοτικό Ιατρείο και από γιατρούς που εργάζονταν με αυταπάρνηση και χωρίς να παίρνουν χρήματα.

Πολλοί από τους πρόσφυγες εργάστηκαν στο Πυριτιδοποιείο, στα καμίνια γύρω από τον Κηφισό, στα αμπέλια του Ελαιώνα, σε βιομηχανίες και βιοτεχνίες.

Τέλος, οι πρόσφυγες οικοδόμησαν τον Ιερό Ναό Υψώσεως Τιμίου Σταυρού (Εσταυρωμένου) και δημιούργησαν αθλητικά σωματεία.

Οι συνθήκες δύσκολες αλλά τα όνειρα δεν είχαν χαθεί. Οι πρόσφυγες κατάφεραν παρά τις κακουχίες να επιβιώσουν, να δημιουργήσουν και να συνεισφέρουν στην οικονομική, κοινωνική και πολιτιστική ανάπτυξη του τόπου τους.

Κλείνοντας, η συγγραφέας συμβούλευσε τους μαθητές/τριες να πορευτούν στη ζωή τους με οδηγό τα όνειρά τους και με την αρετή της ενσυναίσθησης, αν προσδοκούν να οικοδομήσουν ένα καλύτερο μέλλον.

Μετά το τέλος της παρουσίασης οι μαθητές έθεσαν ερωτήματα στη συγγραφέα

εντυπωσιασμένοι από το φωτογραφικό υλικό που συνόδευε την πολύ ζωντανή και ελκυστική αφήγησή της. Επιπλέον, τα μέλη του Ομίλου Δημιουργικής Γραφής ενδιαφέρθηκαν ιδιαίτερα για τους λόγους που την έκαναν να αγαπήσει τη συγγραφή, για την ενασχόλησή της με τη λογοτεχνία εκτός από την ιστορική έρευνα αλλά και για την πορεία που ακολουθεί ένα χειρόγραφο μέχρι να φτάσει στα ράφια των βιβλιοπωλείων.

Η Μαρία Ι. Βαμβακοπούλου έχει συγγράψει τα παρακάτω βιβλία:

«Αιγάλεω – Οι Δρόμοι της Προσφυγιάς», 2012

«Αιγάλεω 1944-1984  Τα χρόνια της αθωότητας», 2017

«Επιστροφή στην Ιθάκη», 2017

Για φωτογραφικό υλικό πατήστε εδώ.

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα | Γράψτε σχόλιο

Διαδικτυακή συνάντηση με τον υπεύθυνο του τμήματος παιδικού βιβλίου του Εκδοτικού οίκου Μεταίχμιο.

Την Πέμπτη 2/2/2023 οι μαθητές του Ομίλου Δημιουργικής Γραφής του σχολείου μας «συναντήθηκαν διαδικτυακά» με τον κ. Τσώλη, διευθυντή του τμήματος παιδικού βιβλίου των εκδόσεων Μεταίχμιο και συζήτησαν μαζί του θέματα που σχετίζονται με τη λειτουργία ενός εκδοτικού οίκου αλλά και τη διαδικασία επιλογής και έκδοσης ενός λογοτεχνικού έργου.

Αρχικά ο κ. Τσώλης έκανε μια σύντομη παρουσίαση των διαδικασιών που ακολουθεί ένας εκδοτικός οίκος προκειμένου να επιλέξει και να εκδώσει κάποια βιβλία. Η πληροφορία μάλιστα ότι κάθε μήνα φτάνουν στα γραφεία του περίπου 600 χειρόγραφα από τα οποία εκδίδονται μόνο τα 20, εντυπωσίασε τους μαθητές.

Έπειτα έθεσαν κι εκείνοι δικά τους ερωτήματα σχετικά με τα κριτήρια επιλογής των βιβλίων προς έκδοση, τις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού και ιδιαίτερα των εφήβων στην επιλογή λογοτεχνικών έργων αλλά και το πώς αυτές επηρεάζουν τον εκδότη. Κάποιοι μαθητές μας ενδιαφέρθηκαν για τις ειδικότητες επαγγελματιών που μπορούν να απασχοληθούν σε έναν εκδοτικό οίκο, για τα είδη των λογοτεχνικών έργων που παρουσιάζουν τις μεγαλύτερες πωλήσεις καθώς και για το αν υπάρχει ενδιαφέρον για την επανέκδοση κλασικών κειμένων της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας. Τέλος η πληροφορία ότι σήμερα στην Ελλάδα δύσκολα μπορεί κανείς να βιοποριστεί  από τα έσοδα του συγγραφικού του έργου, προκάλεσε εντύπωση στους μαθητές, οι οποίοι επηρεασμένοι από τα best sellers του εξωτερικού, θεωρούσαν πως η ενασχόληση με τη συγγραφή θα μπορούσε να εξασφαλίσει οικονομικά τον δημιουργό.

Η εποικοδομητική  συζήτηση που ακολούθησε μετά το πέρας της συνάντησης, ανέδειξε νέους προβληματισμούς και έδωσε το έναυσμα στα μέλη του Ομίλου μας να επιζητήσουν και άλλες τέτοιες δραστηριότητες  αναγνωρίζοντας τη σημασία που έχουν  στην επαφή και την επικοινωνία τους με το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.

Για φωτογραφικό υλικό πατήστε εδώ

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα | Γράψτε σχόλιο

Επίσκεψη στη Δημοτική Βιβλιοθήκη του Δήμου Αιγάλεω

Την Τετάρτη 28/12/2022, ο Όμιλος Δημιουργικής Γραφής του σχολείου μας επισκέφθηκε τη Δημοτική Βιβλιοθήκη του Δήμου Αιγάλεω. Εκεί οι μαθητές μας ενημερώθηκαν από τη βιβλιοθηκονόμο για τη λειτουργία της βιβλιοθήκης , για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να γίνουν μέλη της αλλά και να έχουν πρόσβαση στον ηλεκτρονικό κατάλογο openabekt, μια πλατφόρμα διαχείρισης και ανοικτής διάθεσης καταλόγου και λειτουργιών βιβλιοθήκης.

Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε με σκοπό την εξοικείωση των μαθητών με τον δια ζώσης αλλά και εξ αποστάσεως τρόπο λειτουργίας μιας σύγχρονης βιβλιοθήκης καθώς η έρευνα αποτελεί απαραίτητο εργαλείο για κάθε συγγραφέα.

Στη συνέχεια οι μαθητές εργάστηκαν σε ομάδες στον χώρο της βιβλιοθήκης και επεξεργάστηκαν φύλλα εργασίας σχετικά με τη δημιουργία και το χτίσιμο των χαρακτήρων σε ένα λογοτεχνικό έργο αλλά και τον ρόλο τους στην εξέλιξη της δράσης.

Για φωτογραφικό υλικό πατήστε εδώ.

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα | Γράψτε σχόλιο

Επίσκεψη και ξενάγηση στο Μουσείο Μπενάκη

Κεραμικό πλακάκι που αναπαράγει σχέδιο για το έργο του Πάνου Βαλσαμάκη «Πρόσφυγες» (1962). Αποτελεί δημιουργία του κεραμικού εργαστηρίου Valsamakis Ceramics.Πωλητήριο Μουσείου Μπενάκη

Κεραμικό πλακάκι που αναπαράγει σχέδιο για το έργο του Πάνου Βαλσαμάκη «Πρόσφυγες» (1962). Αποτελεί δημιουργία του κεραμικού εργαστηρίου Valsamakis Ceramics.Πωλητήριο Μουσείου Μπενάκη

Στις 17/12/2022, ημέρα Σάββατο, μια αντιπροσωπευτική ομάδα από τους συμμετέχοντες μαθητές του πολιτιστικού προγράμματος «Από το σπίτι μας θυμάμαι την τριανταφυλλιά» το οποίο εκπονεί το σχολείο μας επισκέφτηκε την Έκθεση «Μικρά Ασία: Λάμψη- Καταστροφή-Ξεριζωμός-Δημιουργία» στο Μουσείο Μπενάκη, Πειραιώς 138.

Η επίσκεψη συνοδεύτηκε από ξενάγηση η οποία επικεντρώθηκε στα σημαντικότερα εκθέματα του χώρου που μαρτυρούν όλες τις φάσεις της άνθισης και της καταστροφής του μικρασιατικού Ελληνισμού.

Η έκθεση είναι δομημένη και «απλωμένη» σε τρεις αίθουσες-ενότητες και πιάνει το νήμα από την ακμή του ελληνισμού στην Μικρά Ασία στις αρχές του 20ου αιώνα, εστιάζει στην δραματική περίοδο 1919-1923 και ολοκληρώνεται με την εγκατάσταση και την ενσωμάτωση των εκπατρισμένων στην Ελλάδα. Πιο αναλυτικά, χωρίζεται σε τρεις ενότητες: Στην πρώτη, ο επισκέπτης βλέπει την λάμψη του ελληνισμού της Μικράς Ασίας στην Ιωνία και τα δυτικά παράλια, την Καππαδοκία και τις νότιες επαρχίες, συνεχίζει στον Πόντο για να επιστρέψει προς δυσμάς, γύρω από την Κωνσταντινούπολη και να καταλήξει στην Ανατολική Θράκη. Στη δεύτερη ενότητα, ακολουθεί η περίοδος των διωγμών, του τέλους του Α΄ Παγκόσμιου Πολέμου και των Συνθηκών, η περίοδος της ελληνικής απόβασης και της μικρασιατικής εκστρατείας, η «καταστροφή» του 1922, καθώς και η Έξοδος των προσφύγων. Η τρίτη και τελευταία ενότητα της έκθεσης επικεντρώνεται στην εγκατάσταση και την ενσωμάτωση των προσφύγων στην Ελλάδα, καθώς και στην επίδραση που η παρουσία τους είχε σε πολλούς τομείς της ελληνικής κοινωνίας. Στο τέλος της έκθεσης υπάρχει και μια υποενότητα αφιερωμένη στην ίδρυση του Κέντρου Μικρασιατικών Σπουδών το 1930 από τη Μέλπω και τον Οκτάβιο Μερλιέ.

Μετά την  ενδιαφέρουσα ξενάγηση από τον κ.  Νίκο Νικολαΐδη, ιστορικό και συνεργάτη του Κέντρου Μικρασιατικών Σπουδών, οι μαθητές έκαναν έναν δεύτερο γύρο στην έκθεση και ακολουθώντας τους δικούς τους ρυθμούς προσέγγισαν κάποια εκθέματα πιο διερευνητικά για να απαντήσουν σε ένα φύλλο εργασίας που στόχο είχε την εστίαση σε βασικά γεγονότα και έννοιες.

Στο τέλος οι μαθητές εξέφρασαν την ικανοποίησή τους γιατί συμμετείχαν σε ένα βιωματικό μάθημα σύγχρονης ιστορίας και την συγκίνησή τους λόγω της αίσθησης συμμετοχής σε ένα νοερό ταξίδι -επίσκεψη στον κόσμο του μικρασιατικού ελληνισμού και «της συνομιλίας» με τους πρωταγωνιστές του.

Για φωτογραφικό υλικό πατήστε εδὠ

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα, Εκπαιδευτικά Προγράμματα | Γράψτε σχόλιο

Παράδοση τροφίμων στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Αιγάλεω

4thΤην Παρασκευή 23/12/2022, αντιπροσωπεία του Συλλόγου εκπαιδευτικών και των μαθητών του σχολείου μας, παρέδωσε στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Αιγάλεω τα τρόφιμα τα οποία συγκεντρώθηκαν εκείνες τις ημέρες από γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς. Πατήστε εδώ για να δείτε την ευχαριστήρια επιστολή.

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα | Γράψτε σχόλιο

Διδακτική επίσκεψη στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος

Την  Τετάρτη 07 Δεκεμβρίου 2022, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Α2 και Α4 επισκέφθηκαν το ΚΠΙΣΝ και συμμετείχαν  στο πολύ ενδιαφέρον εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Πολιτισμός στο… Πράσινο». Οι μαθητές/τριες περιηγήθηκαν στο Πάρκο Σταύρος Νιάρχος με σκοπό την εξοικείωσή τους με την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική καθώς και τη λειτουργία των χώρων πρασίνου του Πάρκου. Ενημερώθηκαν για τις σημαντικές εκδηλώσεις που έχουν πραγματοποιηθεί κατά την περίοδο λειτουργίας του ΚΠΙΣΝ και κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν κριτικά το συγκεκριμένο φυσικό τοπίο ως δυναμική «σκηνή» πολιτιστικών και καλλιτεχνικών  δράσεων και ως χώρο κοινωνικών συνδιαλλαγών και αναψυχής. Στη συνέχεια, οι μαθητές/τριες παρακολούθησαν video με παραδείγματα από αξιόλογα διεθνή  έργα τέχνης που έχουν ως πηγή έμπνευσης τη φύση και βρίσκονται σε δημόσιο φυσικό χώρο. Τέλος, οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε μικρές ομάδες και ως  καλλιτέχνες εμπνεύστηκαν από το χώρο πρασίνου και σχεδίασαν μια δραστηριότητα / καλλιτεχνική, κοινωνική εκδήλωση αξιοποιώντας τη σύνδεση Τέχνης – Φύσης – Κοινωνίας.

Με κέφι, χαρά και ενθουσιασμό οι ομάδες εξήγησαν  τις δράσεις που δημιούργησαν και διασκέδασαν με την παρουσίασή τους

Για φωτογραφικό υλικό πατήστε εδώ.

 

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα, Διδακτικές Επισκέψεις | Γράψτε σχόλιο

Επίσκεψη και ξενάγηση στο Μουσείο Μικρασιατικού Ελληνισμού «Φιλιώ Χαϊδεμένου»

To τμήμα της φιλαναγνωσίας του σχολείου μας επισκέφτηκε στις 02/12/2022 το Μουσείο Μικρασιατικού Ελληνισμού «Φιλιώ Χαϊδεμένου» στην Νέα Φιλαδέλφεια.

Το Μουσείο στεγάζεται στο Παγκόσμιο Πολιτιστικό Ίδρυμα Ελληνισμού της Διασποράς (ΠΠΙΕΔ) του Δήμου Φιλαδέλφειας – Χαλκηδόνος, σε ένα νεοκλασικό κτίριο στο άλσος της Νέας Φιλαδέλφειας και αποτελεί μια μικρή κιβωτό του μικρασιατικού πολιτισμού.

Ιδρύθηκε από τη γιαγιά Φιλιώ Χαϊδεμένου, η οποία αν και σε προχωρημένη ηλικία, καθώς είχε ξεπεράσει τα 90 της χρόνια, μετά από πολυετή έρευνα συγκέντρωσε αντικείμενα και κειμήλια από τη Μικρά Ασία, φερμένα από τους πρόσφυγες. Στόχος της ήταν να κρατηθούν ζωντανά στη μνήμη του λαού μας το μεγαλείο του Μικρασιατικού πολιτισμού καθώς και η οδύνη της Μικρασιατικής καταστροφής προκειμένου να μην λησμονηθεί ο ελληνισμός και ο ιδιαίτερος πολιτισμός της Μικράς Ασίας.

Το υλικό της έκθεσης είναι χωρισμένο σε τρεις ενότητες – η ζωή πριν την Καταστροφή, τα γεγονότα που οδήγησαν σ’αυτή και η εγκατάσταση στον ελλαδικό χώρο.

Οι μαθητές /τριες  αρχικά παρακολούθησαν ένα video γνωρίζοντας διάφορες πτυχές της ζωής της Μικρασιάτισσας Φιλιώς: από τα παιδικά της χρόνια , τον τρόπο διάσωσης και φυγής της από τα Βουρλά της Μικράς Ασίας κατά την περίοδο της μικρασιατικής καταστροφής, την εγκατάσταση με την οικογένειά της στους πρώτους προσφυγικούς οικισμούς στην Νέα Φιλαδέλφεια Αττικής, τον προσωπικό της αγώνα για την δημιουργία του μουσείου και την συμμετοχή της πολιτείας στη διαφύλαξη της ιστορίας ως δείγμα πολιτισμού.

2

(Φιλιώ Χαϊδεμένου)

(Βουρλά Μ. Ασίας 1899 – Ν. Φιλαδέλφεια 6.6.2007)

Στην συνέχεια με τη βοήθεια της μουσειοπαιδαγωγού ξεναγήθηκαν στο χώρο και παρακολούθησαν μέσα από φωτογραφίες και αντικείμενα (λάβαρα, στολές, λευκά είδη, βιβλία, έγγραφα, αντικείμενα οικιακής χρήσεως, σχολικοί έλεγχοι, ενδεικτικά, δελτία ταυτότητας, παραδοσιακές φορεσιές, νυφικό φόρεμα, ιερά κειμήλια, θρησκευτικές εικόνες και πολλές φωτογραφίες από περιοχές της Μικράς Ασίας ) διάφορες εκφάνσεις της ζωής των Μικρασιατών την περίοδο της ευημερίας στην Ιωνία, τον  άγριο ξεριζωμό τους, την εγκατάσταση των προσφύγων στον ελλαδικό χώρο και την περιγραφή των συνθηκών και των καταστάσεων με τις οποίες ήρθαν αντιμέτωποι με τον ερχομό τους (1922).

Τέλος, η επίσκεψη στο Μουσείο βοήθησε τους μαθητές να αντιληφθούν το προσωπικό και συλλογικό δράμα του Δρόσου, του ήρωα της Δαρλάση στο διήγημα «Το αγόρι στο Θεωρείο» και των  σιωπηλών συμπατριωτών του που εγκατέλειψαν βίαια την γενέθλια γη τους και αναγκάστηκαν να ζήσουν ως πρόσφυγες στην μητροπολιτική Ελλάδα.

Για φωτογραφικό υλικό πατήστε εδώ.

 

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα, Διδακτικές Επισκέψεις | Γράψτε σχόλιο

Θεατρική παράσταση “Το Συρματόπλεγμα”

Στις 26/11/2022, ημέρα Τετάρτη, οι  μαθητές/τριες της Α και Β τάξης του σχολείου μας παρακολούθησαν την θεατρική παράσταση «Το Συρματόπλεγμα» στον κινηματογράφο Δαναός. Πρόκειται για θεατρική μεταφορά του  βραβευμένου μυθιστορήματος “Το αγόρι με τις Ριγέ Πιτζάμες” του John Boyne και το οποίο πραγματεύεται την ισχυρή φιλία δύο μικρών συνομηλίκων παιδιών διαφορετικής εθνικότητας με άδοξο τέλος, που τους χώριζε ένα συρματόπλεγμα, κυριολεκτικά και μεταφορικά, κατασκεύασμα του μίσους και της ωμής βίας φασιστικών και ιμπεριαλιστικών λαών.

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να προβληματιστούν πώς η παιδική αθωότητα και η ανάγκη για επικοινωνία καταρρίπτει πανηγυρικά τα «συρματοπλέγματα», τα κάθε λογής στερεότυπα, την μισαλλοδοξία, τις παράλογες διακρίσεις, την εξουσιομανία και τον παραλογισμό του πολέμου και της γενοκτονίας και να συνειδητοποιήσουν ότι τα μηνύματα του έργου είναι διαχρονικά.

Η ζωντανή μουσική και τα τραγούδια του Μάνου Λοϊζου συνόδευαν την παράσταση που ήταν σαν να ήταν γραμμένα για το συγκεκριμένο έργο προκαλώντας συγκίνηση με το καταγγελτικό περιεχόμενό τους κατά του φασισμού.

Για φωτογραφικό υλικό πατήστε εδώ.

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα, Διδακτικές Επισκέψεις | Γράψτε σχόλιο