Ενημέρωση για τη θερινή περίοδο

Σας ενημερώνουμε οτι το σχολείο κατά τη θερινή περίοδο (Ιούλιος-Αύγουστος) θα είναι ανοιχτό κάθε Πέμπτη από 9:00 έως 13:00.

Υπενθυμίζεται οτι όσοι μαθητές εγγράφηκαν στο Λύκειο κατά την Α φάση, θα ενημερωθούν για το Λύκειο στο οποιο θα φοιτήσουν από την ηλεκτρονική εφαρμογή στην οποία έκαναν εγγραφή.

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά άρθρα | Σχολιάστε

Το 4ο Γυμνάσιο Αιγάλεω διοργάνωσε μια αξέχαστη γιορτή

Στο 4ο Γυμνάσιο Αιγάλεω έχει γίνει θεσμός η γιορτή της λήξης των μαθημάτων, που επιμελείται ο μουσικός του σχολείου μας  πατήρ Δημήτριος Κατσουρός. Οι παρευρισκόμενοι είχαν και φέτος την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα σπονδυλωτό πρόγραμμα με σκετς, χορευτικά και πολλή πολλή μουσική και τραγούδι!

Οι εύστοχες επιλογές τραγουδιών και μουσικών θεμάτων ελληνικού ρεπερτορίου ταξίδεψαν τους παρισταμένους με «χρώματα» από το παραδοσιακό, το ρεμπέτικο, το λαϊκό και το έντεχνο τραγούδι.

Η ορχήστρα και η χορωδία ξεκλείδωσαν τις καρδιές και τα χείλη. Ένα αυθόρμητο ρυθμικό παλαμάκι συνόδευε τραγούδια ριζωμένα βαθιά στην ψυχή. Τα προβλήματα μεριάστηκαν για λίγο και έμειναν έξω  από την πόρτα του σχολείου, «άρωμα» Ελλάδας πλημμύρισε το αμφιθέατρο!

Στην εκδήλωση εκτός από τους γονείς και τους μαθητές του 4ου Γυμνασίου Αιγάλεω παραβρέθηκε, μετά από πρόσκληση, και αντιπροσωπεία από εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αιγάλεω.  Μεταξύ των δύο σχολείων υπήρξε  νωρίτερα γόνιμη συνεργασία η οποία αναμένεται να συνεχιστεί.

Δημοσιεύθηκε στη Σχολικές εορτές, Χορωδία | Σχολιάστε

Φύση και Άσκηση 2017-2018

Φύση και άνθρωπος συνδέονται με ένα πανίσχυρο δεσμό μεταξύ τους. Η φύση αποτελεί τον βασικό καθοριστικό παράγοντα στην βιολογική, ψυχική και πνευματική ζωή του ανθρώπου. Μέσα σε αυτή έμαθε να επιβιώνει, να προστατεύεται, να βρίσκει τροφή και να κοινωνικοποιείται. Άλλωστε η μεταξύ τους αλληλεπίδραση είναι κρίσιμης σημασίας για την ψυχική του υγεία καθώς βρίσκει ψυχική γαλήνη, ξεπερνώντας  το άγχος που του δημιουργεί ο σύγχρονος τρόπος ζωής. Γοητεύεται από τα φυσικά κάλλη και την απαράμιλλη ομορφιά της, αναπτύσσοντας ένα αίσθημα αρμονίας και ισορροπίας!

Οι μαθητές μας λοιπόν, έζησαν μια μοναδική εμπειρία στην  Λαύκα της ορεινής Κορινθίας. Ανέβηκαν το βουνό, μέσα από μονοπάτι, ανάμεσα σε δέντρα θάμνους, μικρούς  και μεγαλύτερους οργανισμούς. Απόλαυσαν την ησυχία τις μυρωδιές της φύσης και εξερεύνησαν κάθε γωνιά που τους εντυπωσίασε.

Οι μικροί εξερευνητές αξιολογούν και  γράφουν για την εμπειρία τους κοντά στην φύση:

-Συμμετείχα πρώτη φορά σε πρόγραμμα αγωγής υγείας και δικαίως πίστευα ότι θα έχει πολύ ενδιαφέρον και ότι θα κάνω και καινούριες γνωριμίες!

-Υπάρχουν πολλοί τρόποι να βελτιώσω τον τρόπο ζωής μου. Πρώτον με την άσκηση, δεύτερον με  τις εξορμήσεις στην φύση μακριά από τα καυσαέρια και  το θόρυβο της πόλις. Μακριά από το αγχώδες περιβάλλον!

-Μου άρεσε γενικότερα η διαδικασία της πεζοπορίας στο βουνό γιατί διασχίσαμε στενά μονοπάτια, είδαμε ποταμάκια, ακούγαμε τους ήχους των πουλιών, απολαύσαμε την ησυχία και τον καθαρό αέρα!

-Έμαθα πολλά νέα πράγματα για τα οφέλη της άσκησης και εντυπωσιάστηκα με την ελευθερία και την δύναμη που ένιωσα στο βουνό.

-Ναι μπορώ να βελτιώσω την ζωή μου, όπως με το να πηγαίνω πιο συχνά εκδρομές στη φύση.

-Δεν είχα ξανακάνει πεζοπορία στο βουνό. Ήταν φανταστικά!

-Με εντυπωσίασε περισσότερο, τι μπορούμε να κάνουμε σαν ομάδα! Ξεπερνούσαμε κάθε δυσκολία που συναντούσαμε στο βουνό.

-Έμαθα ότι όλοι έχουμε πολλές δυνατότητες και απλά πρέπει να εμπιστευτούμε τον εαυτό μας!

-Ναι κατά την διάρκεια του προγράμματος μέσω των δραστηριοτήτων, έμαθα τι συμβάλλει στην βελτίωση της ποιότητας ζωής και τι όχι!

-Ήταν από τις πιο ωραίες δραστηριότητες!

-Φυσικά και συνέβαλε στις σχέσεις μας μεταξύ μας, αλλά και με τους καθηγητές μας. Μίλησα και με παιδιά που δεν είχα σχέση στο σχολείο.

-Θα ήθελα περισσότερες πεζοπορίες!

-Ναι μου άρεσε πολύ και έμαθα καινούρια πράγματα, όπως ,πως περπατάμε στο βουνό στα μονοπάτια, όταν κάνεις ανάβαση η κατάβαση.

-Δεν θέλω να προτείνω κάτι άλλο. Ήταν υπέροχα!

-Αυτό που θα ήθελα να προτείνω είναι μια ακόμα πεζοπορία στο βουνό.

-Το πρόγραμμα αυτό είναι από τα καλύτερα! Θα συνιστούσα στους συμμαθητές μου να συμμετάσχουν ανεπιφύλαχτα!

Υπεύθυνη προγράμματος: Παπαναγιώτου  Ακριβή

Συνεργάτες Καθηγητές: Μακρίδης Γιώργος, Κοβάνη Ρεββέκα

Μάης 2018

Δημοσιεύθηκε στη Εκπαιδευτικά Προγράμματα, Περιβαλλοντικά προγράμματα | Σχολιάστε

Κρατικό Πιστοποιητικό γλωσσομάθειας 2017-2018

Για μία ακόμη χρονιά μαθητές και μαθήτριες του 4ου Γυμνασίου Αιγάλεω είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος στις εξετάσεις για το Κρατικό Πιστοποιητικό γλωσσομάθειας στο επίπεδο Α1/Α2 στη Γερμανική και Γαλλική γλώσσα.

Μαθητές και μαθήτριες της Γ’ Γυμνασίου παρακολούθησαν σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς δωρεάν μαθήματα εκτός ωρολογίου προγράμματος από την καθηγήτρια Γαλλικών κ. Κοκοτσή Αναστασία και την καθηγήτρια  Γερμανικών  κ. Λουκάκου Ευαγγελία. Έτσι δόθηκε αξία στο μάθημα της δεύτερης ξένης γλώσσας, η οποία είναι απαραίτητη πλέον, αλλά και η δυνατότητα στους μαθητές να πιστοποιήσουν τις γνώσεις που αποκόμισαν από το μάθημα του σχολείου.

Δημοσιεύθηκε στη Εκπαιδευτικά Προγράμματα | Σχολιάστε

Αθλητικές δραστηριότητες 2017-2018

4η Πανελλήνια ημέρα Σχολικού αθλητισμού Οκτώβρης  2017 « Αθλούμαι χαράζω το μέλλον»

Αγώνες στα αθλήματα ποδόσφαιρο-καλαθοσφαίριση-πετοσφαίριση. (Μεικτές ομάδες). Τουρνουά  πίνγκ-πόνκ. Δημιουργία  πανώ  με συνθήματα ,ζωγραφιές, προβολή  ταινίας .

Πρωτάθλημα Στίβου, αγοριών και κοριτσιών, μεταξύ όλων των σχολείων  της Γ΄ περιφέρειας Αθήνας.

Συμμετείχαν 17 μαθητές μας  στα αγωνίσματα: Σφαίρα, άλμα σε μήκος, δρόμους των 80μ-150μ -300μ-1000μ. Όλοι οι μαθητές μας αγωνίστηκαν καταβάλλοντας την μεγαλύτερη προσπάθεια ,και κατάφεραν  οι 14 από αυτούς,  να περάσουν στους τελικούς των αγωνισμάτων. Την δεύτερη ημέρα ,όλοι πλασαρίστηκαν στην πρώτη δεκάδα και είχαμε και τρία μετάλλια. Πρώτη θέση στην σφαίρα αγοριών: Βαβύλης  Θεόδωρος Γ΄ τάξη. Δεύτερη θέση στο άλμα σε μήκος κοριτσιών Φερεντίνου  Ανδριάνα Β΄ τάξη. Τρίτη θέση στα 300μ αγοριών Μπιτσαξής Κωνσταντίνος Γ΄ τάξη.

Εσωτερικό πρωτάθλημα

Όπως κάθε χρόνο  διοργανώσαμε το εσωτερικό πρωτάθλημα στα ομαδικά αθλήματα Πετοσφαίρισης, Καλαθοσφαίρισης, Ποδοσφαίρου για όλα τα παιδιά του σχολείου. Η καθολική συμμετοχή των μαθητών δηλώνει την ανάγκη τους να παίξουν, να εκτονωθούν, να διασκεδάσουν αλλά και την ανάγκη  για ομαδική δράση, συνεργασία και αγωνιστικότητα. Οι μαθητές φτιάχνουν τις ομάδες τους, τα συστήματα τους, προπονούνται, φροντίζουν τις αλλαγές τους, τις εμφανίσεις τους, γράφουν αστεία συνθήματα και συνεργάζονται για το καλύτερο αποτέλεσμα της ομάδας τους .Κάθε μαθητής έχει δικαίωμα συμμετοχής σε δύο αθλήματα επιλογής του. Διαιτητές των αγώνων είναι καθηγητές  του σχολείου, που κάθε χρόνο βοηθούν με χαρά, καθώς και μαθητές παρελθόντων ετών που δεν μας ξεχνούν!

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

-Συμμετείχα στο βόλλεϋ και στο ποδόσφαιρο, δεν αντιμετώπισα καμία  δυσκολία. Μου άρεσε πιο πολύ ,το πώς δουλέψαμε σαν ομάδα.

-Κάθε χρόνο συμμετέχω και θα ήθελα να το ξανακάνω.

-Αντιμετώπισα δυσκολίες στο μπάσκετ, αλλά δεν πειράζει! Βοήθησα κι εγώ λίγο την ομάδα!

-Περισσότερο μου άρεσε, ότι έπαιξα και βόλλεϋ φέτος!

-Βοήθησε αρκετά στην συνεργασία μας! Τον ελεύθερο χρόνο μεταξύ των αγώνων μας, καταστρώναμε τακτικές αλλά και πειράζαμε ο ένας τον άλλον.

-Όταν νικήσαμε δεθήκαμε πιο πολύ!

-Υπήρχε μεγάλη συνεργασία και παίζαμε όλοι για να νικήσουμε!

-Θέλω να προτείνω να αγοράσουμε κι άλλες μπάλες, οι αγώνες να είναι περισσότερη ώρα! Ελπίζω να γίνει και τα επόμενα χρόνια.

-Ναι θα ήθελα να συμμετάσχω και σε άλλα πρωταθλήματα γιατί είναι μια εμπειρία πολλή καλή, και πάνω από όλα, γίνεται για να διασκεδάσουμε, να χαρούμε, αλλά και να μάθουμε να συνεργαζόμαστε και στις νίκες μα και στις ήττες!

-Μου άρεσε περισσότερο το ομαδικό πνεύμα των τάξεων!  Ενθαρρύναμε ο ένας τον άλλον!

-Ήταν όλα τέλεια ! Δεν έχω να προτείνω κάτι άλλο.

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ : ΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΑΚΡΙΒΗ

Δημοσιεύθηκε στη Αθλητικές δραστηριότητες | Σχολιάστε

Tο 4o Γυμνάσιο Αιγάλεω επιβραβεύεται με έπαθλο ένα ταξίδι στη Μόσχα

Τον Νοέμβριο του 2017 η Γ΄Διεύθυνση Β΄θμιας Εκπαίδευσης διοργάνωσε διαγωνισμό ζωγραφικής με θέμα ¨Ζωγραφίζοντας τη Ρωσία¨ στο πλαίσιο του Έτους Τουρισμού Ελλάδας Ρωσίας. Ο Διαγωνισμός απευθυνόταν στους μαθητές της Γ΄Γυμνασίου και θα έπρεπε να εμπνευστούν από τη φύση, την ιστορία και τον πολιτισμό της Ρωσίας. Οι μαθητές του σχολείου που θα κέρδιζε, αφού είχε γίνει επιλογή των 10 καλύτερων έργων, θα είχαν την ευκαιρία να ταξιδέψουν στην Ρωσία μαζί με τον υπεύθυνο καθηγητή. Τα έξοδα  μετακίνησης , διανομής , διατροφής και ξενάγησης στο ακέραιο καλύπτονταν τόσο από το Υπουργείο Παιδείας της Ελλάδας όσο και από το Υπουργείο Πολιτισμού της Ρωσίας.

Το σχολείο μας είχε την τιμή να κερδίσει το 1ο βραβείο. Στις 16 Δεκεμβρίου λοιπόν αναχωρούμε από την Ελλάδα μαζί με το 16ο Γυμνάσιο Περιστερίου και Μουσικό σχολείο Ιλίου, που κατέλαβαν τη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα .

Μετά από τρίωρη πτήση φθάνουμε Μόσχα. Το πρώτο που μας έκανε εντύπωση ήταν το απίστευτο κρύο. Ούτε δέκα  λεπτά δεν μπορούσες να σταθείς ακίνητος. Η πρώτη μας στάση από το αεροδρόμιο ήταν η Κόκκινη Πλατεία. Έχουμε την τύχη να γνωρίσουμε την Μόσχα πλήρως φωταγωγημένη και στολισμένη ενόψει των Χριστουγέννων. Επομένως η Κόκκινη Πλατεία είναι γεμάτη παιχνιδότοπους, υπέροχα στολισμένα δέντρα όχι μόνο με πολύχρωμα λαμπάκια αλλά και με φιόγκους, μπάλες, μάσκες.

Επισκεπτόμαστε το εμπορικό κέντρο, τύπου «The mall», που βρίσκεται δίπλα, ένα παλιό αρχοντικό  πλημμυρισμένο από κόσμο, μπαλόνια, αερόστατα , νεράιδες, ήρωες των παραμυθιών και Μοσχοβίτες που περιμένουν να αγοράσουν  παγωτό!!!

Κατόπιν ξεναγηθήκαμε σε 7 στάσεις του μετρό, τις πιο αντιπροσωπευτικές. Το μετρό τους άρχισε να λειτουργεί πριν από το 1940, καλύπτει σχεδόν όλη τη Μόσχα και η συχνότητα των τραίνων είναι σχεδόν κάθε ένα λεπτό. Κάποιες κυλιόμενες σκάλες ήταν σχεδόν κάθετες στο έδαφος. Οι στάσεις του μετρό που επισκεφτήκαμε ήταν επιπέδου μωσαϊκού εκθέματος με διαφορετική θεματολογία. Περιλάμβαναν αγιογραφίες με βιτρό, ιστορικές αναφορές με ψηφιδωτά, εικόνες από την καθημερινή ρωσική ζωή…  Υπέροχοι πολυέλαιοι φώτιζαν  το χώρο. Στη συνέχεια φάγαμε σε ένα καφέ-εστιατόριο και αναχωρήσαμε για το ξενοδοχείο. Προσεγμένη επιλογή με όλες τις ανέσεις. Από τον 28ο όροφο που μέναμε είχαμε από τα παράθυρα μας και πανοραμική θέα της Μόσχας.

Την επόμενη μέρα επισκεφτήκαμε την «Tretyaκoν  Galery». Θαυμάσαμε τους Ρώσους ζωγράφους που αποτύπωναν σκηνές από τη ζωή της ρώσικης αριστοκρατίας, ιστορικές μάχες και αγιογραφίες. Εντύπωση μάς έκανε το γεγονός ότι χρησιμοποιούσαν ως πρότυπο για το πρόσωπο του Χριστού προτομές αρχαίων ελληνικών αγαλμάτων που, κατά τη γνώμη τους, άγγιζαν την τελειότητα .

Κατόπιν επισκεφτήκαμε το μοναστήρι του Αγ. Σέργιου και γευματίσαμε παραδοσιακά στον ξενώνα του μοναστηριού. Ένα μοναστήρι που στην ουσία του αποτελείται από πολλές εκκλησίες. Οι τρούλοι των ναών όλοι ήταν βαμμένοι σε έντονα χρώματα, γαλάζιο, πράσινο, κίτρινο, κόκκινο, πάντα καταλήγοντας σε χρυσό σταυρό. Καμμιά εκκλησία δεν είχε μόνο έναν τρούλο, αλλά τουλάχιστον πέντε.

Βέβαια, τα έντονα χρώματα της εκκλησίας δένουν υπέροχα με το τοπίο, καθότι ο ουρανός είναι γκρίζος, μουντός και φαίνεται να υπάρχει ανάγκη το ανθρώπινο μάτι να βλέπει χρώμα. Σημειωτέον ότι ξημέρωνε στις 8 το πρωί και έδυε στις 15.30 το αργότερο.

Στο εσωτερικό των εκκλησιών στις αγιογραφίες τους, οι άγιοι χαρακτηρίζονταν από γλυκύτητα, καλοσύνη και πραότητα έναντι των δικών μας αυστηρών ασκητικών μορφών. Πάντως όλη η εσωτερική διακόσμηση βασιζόταν στις επιχρυσωμένες λεπτομέρειες.

Την τρίτη μέρα επισκεφθήκαμε την Κόκκινη Πλατεία. Εκθαμβωτική καθώς είναι χτισμένη με κόκκινο τούβλο. Στον περίβολό της το μαυσωλείο του Λένιν, προχωρώντας προς την είσοδο για το Κρεμλίνο αποτίσαμε φόρο τιμής στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη. Επιβλητική η είσοδος-προπύργιο για το Κρεμλίνο με υπέροχες αρχιτεκτονικές επάλξεις και με εντυπωσιακές λευκές καταλήξεις, όπως και εντυπωσιακό το «πάντρεμα» με τα πράσινα κεραμίδια του ακροπυργίου.

Το Κρεμλίνο (κόκκινο στα ρωσικά) περιβάλλεται από εντυπωσιακά παραδοσιακά κτίρια από τον 14ο αιώνα τουλάχιστον. Είχαμε μια ιστορική ξενάγηση. Άφωνοι μείναμε από την είσοδο της Κόκκινης Πλατείας με το σύμπλεγμα εκκλησιών σε χρώματα κόκκινα, πράσινα, κίτρινα των τρούλων που παιχνίδιζαν στο φως και σε παρέπεμπαν σε παιδικά παραμύθια. Από το μεσημέρι και μετά είχαμε ελεύθερο χρόνο αγοράς αναμνηστικών στον κεντρικό εμπορικό δρόμο (Arbat).

Την τέταρτη μέρα επισκεφθήκαμε το μοναστήρι Νέα Ιερουσαλήμ, του 16ου αιώνα πιστό αντίγραφο του Παναγίου Τάφου των Ιεροσολύμων. Η εσωτερική διακόσμηση «έπαιζε» στο άσπρο-μπλε, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα ουράνιας αποκάλυψης.  Κατόπιν επισκεφθήκαμε το μουσείο ιστορικής τέχνης με εκθέματα λαογραφικά από τον 12ο αιώνα, παραδοσιακές στολές, αφίσες αφιερωμένες στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και στην Οκτωβριανή Επανάσταση, αλλά και τον εκθεσιακό χώρο που είναι αφιερωμένος στη σύγχρονη τέχνη (Πικάσο).

Το βράδυ, όμως, της τέταρτης μέρας το 4ο Γυμνάσιο πρωτοπόρο, όπως πάντα, είχε κανονίσει εκτός προγράμματος κρουαζιέρα στον ποταμό Μόσχοβα. Μια εκπληκτική διαδρομή που μας επέτρεψε να δούμε επιπλέον αξιοθέατα όπως το σπίτι του Τολστόι, το άγαλμα του Μ. Πέτρου, πίσω πλευρά του Κρεμλίνου, εντυπωσιακά, επιβλητικά, κτίρια της Μόσχας.

Κλείνοντας, να προσθέσουμε ότι η ρωσική κουζίνα με τις παραδοσιακές σούπες ήταν πρωτόγνωρη για τους μαθητές. Παντού υπήρχαν μόνο ρωσικές πινακίδες, οι τιμές των προϊόντων ήταν λογικές και υπήρχε διάχυτη η εντύπωση της οργανωμένης κοινωνικής ζωής και ασφάλειας.

Η ξενάγηση έγινε στα ελληνικά από Ρώσο ξεναγό και θα τολμούσαμε να πούμε ότι ήταν ένα ταξίδι φανταστικό από το παραμύθι στην ιστορική πραγματικότητα.

Σημειωτέον ότι σε όλες τις ξεναγήσεις και διαδρομές μας η υποδοχή των Ρώσων πολιτών απέναντι σε εμάς τους Έλληνες ήταν ιδιαίτερα θερμή. Ευχόμαστε στο μέλλον να δοθούν και άλλες τέτοιες ευκαιρίες σε σχολεία της Γ’ Αθήνας.

Θερμές ευχαριστίες στις κ.κ. Αγγελίδου Ι. και Κωνσταντέλλου Κ. που εργάστηκαν υπηρεσιακά για το πρόγραμμα και ιδιαίτερα στον κ. Αλεξόπουλο Αθ., Προϊστάμενο Β/θμιας Γ΄ Αθήνας, που το στήριξε.

Η υπεύθυνη καθηγήτρια: Πολυχρονιάδου Πετρούλα

Δημοσιεύθηκε στη Εκπαιδευτικά Προγράμματα | Σχολιάστε

Ανακοίνωση για τη Β Φάση των ηλεκτρονικών εγγραφών στο Λύκειο

Πατήστε εδώ για να δείτε το ενημερωτικό έγγραφο σχετικά με τη Β Φάση (25/6-29/6/2018) των ηλεκτρονικών εγγραφών στο Λύκειο.

Κατά τη φάση αυτή, μεταξύ άλλων, καλούνται να κάνουν Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής – Δήλωση Προτίμησης, οι μαθητές/τριες που δεν πρόλαβαν να το κάνουν  κατά την Α Φάση και δίνεται επίσης η δυνατότητα σε όλους τους μαθητές να μπορούν να τροποποιήσουν την αίτηση τους μόνο λόγω αλλαγής ομάδας προσανατολισμού ή λόγω αλλαγής τύπου λυκείου (ΕΠΑ.Λ., Εσπερινό/Ημερήσιο, Ιδιωτικό). Για περισσότερες πληροφορίες συμβουλευτείτε το παραπάνω έγγραφο.

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά άρθρα | Σχολιάστε

Επίδοση Τελικών Ελέγχων Βαθμολογίας σχολικού έτους 2017-2018

Σας ενημερώνουμε οτι οι γονείς/κηδεμόνες μπορούν να παραλαμβάνουν τον Τελικό Έλεγχο Βαθμολογιών των μαθητών για το σχολικό έτος 2017-2018 από την Πέμπτη 21/6/2018 και ώρα 10:00 έως και την Παρασκευή 29/6/2018.

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά άρθρα | Σχολιάστε

Ανάρτηση Αποτελεσμάτων

Σας ενημερώνουμε οτι την Τρίτη 12 Ιουνίου 2018 μετα τις 13:00 θα αναρτηθούν τα αποστελέσματα για το ποιοι μαθητές προάγονται ή απολύονται για το σχολικό έτος 2017-2018.

Η επίδοση των ελέγχων βαθμολογίας θα γίνει προς το τέλος Ιουνίου οπότε και θα γίνει νέα ανακοίνωση στο ιστολόγιο του σχολείου.

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά άρθρα | Σχολιάστε

Αναφορά στο Ελληνικό Τραγούδι

Σας προσκαλούμε στην εκδήλωση αφιέρωμα στην ελληνική μουσική, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο αμφιθέατρο του σχολείου μας την Τετάρτη 30 Μαΐου 2018 και ώρα 20:00.

Δημοσιεύθηκε στη Σχολικές εορτές, Χορωδία | Σχολιάστε