Την 11η Οκτωβρίου 2023 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ενημέρωση από τους οδοντιάτρους του Κέντρου Υγείας Γρεβενών προς τους μαθητές των Α’ και Β’ τάξεων σχετικά με την πρόληψη και την φροντίδα των δοντιών των μικρών παιδιών, στα πλαίσια του προγράμματος αγωγή στοματικής υγείας σε ολοήμερα σχολεία και σχολεία απομακρυσμένων περιοχών.
Έγινε αφήγηση του παραμυθιού “Η Δόνα Τερηδόνα” του Ευγένιου Τριβιζά, ακολούθησε συζήτηση με τα παιδιά, ώστε να καταλάβουν πόσο σημαντική είναι η υγιεινή των δοντιών τους, και στο τέλος τα παιδιά εκπαιδεύτηκαν στο πώς να βουρτσίζουν σωστά και αποτελεσματικά τα δόντια τους.
Σε συνέχεια και συνέπεια αυτής της προσπάθειας από την Ελληνική Οδοντιατρική Ομοσπονδία, το Οδοντιατρικό τμήμα/ ιατρείο του Κέντρου Υγείας Γρεβενών πραγματοποιεί εργασίες πρόληψης όπως φθορίωση και σφραγίσματα κατόπιν ραντεβού και όχι μόνο ως έκτακτα περιστατικά που μέχρι πρότινος εξυπηρετούσε.