Την Παρασκευή 12/6/26 στην αίθουσα εκδηλώσεων του 4ου δημοτικού σχολείου έγινε η διάχυση αποτελεσμάτων της μαθητικής κινητικότητας  Erasmus+ στη Λιθουανία καθώς και η  απονομή πιστοποιητικών στους συμμετέχοντες μαθητές και συνοδούς από την κ. Αλεξία Κασιμάκη.

Η παρουσίαση δεν ήταν απλώς για μια τυπική αναφορά, αλλά αναδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο η εμπειρία λίγων μαθητών μετατρέπεται σε κέρδος για ολόκληρο το σχολείο.

Ειδικά στο Δημοτικό σχολείο, η διάχυση έχει μεγάλη παιδαγωγική αξία γιατί

πολλαπλασιάζεται το όφελος για όλους τους μαθητές

Σε μια κινητικότητα συνήθως ταξιδεύει ένας μικρός αριθμός παιδιών. Μέσα από τη διάχυση (π.χ. παρουσιάσεις, βίντεο, εκθέσεις φωτογραφίας), οι μαθητές που έμειναν πίσω «ταξιδεύουν» νοερά. Βλέπουν πώς είναι ένα δημοτικό σχολείο στη Λιθουανία, πώς κάνουν μάθημα τα παιδιά εκεί, τι παιχνίδια παίζουν στα διαλείμματα και τι τρώνε. Έτσι, όλο το σχολείο έρχεται σε επαφή με μια νέα κουλτούρα, μειώνοντας τις προκαταλήψεις και χτίζοντας την ευρωπαϊκή τους ταυτότητα.


Φόρτωση PDF…

 

Με ιδιαίτερη χαρά και ενθουσιασμό οι μαθητές της Γ΄ τάξης παρουσίασαν στην ολομέλεια του σχολείου τη δράση με τίτλο «Τα Πέτρινα Γεφύρια των Γρεβενών», με το οποίο ασχολήθηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Μέσα από την έρευνα και τις δραστηριότητες του προγράμματος, οι μαθητές γνώρισαν τα περίφημα πέτρινα γεφύρια της περιοχής των Γρεβενών, έμαθαν για τον τρόπο κατασκευής τους, τη σημασία που είχαν για τις τοπικές κοινωνίες και τους θρύλους και τις παραδόσεις που τα συνοδεύουν. Παράλληλα, ανακάλυψαν την ιστορική και πολιτιστική τους αξία, καθώς και τον σημαντικό ρόλο τους στη ζωή των ανθρώπων παλαιότερων εποχών.

Στο πλαίσιο του project, τα παιδιά δημιούργησαν όμορφες κατασκευές και μακέτες πέτρινων γεφυριών, αξιοποιώντας τη φαντασία, τη δημιουργικότητα και τις γνώσεις που απέκτησαν. Επίσης, είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν κάποια από τα γεφύρια από κοντά, να τα παρατηρήσουν και να γνωρίσουν τη μοναδική αρχιτεκτονική τους.

Η παρουσίαση των εργασιών τους πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία. Οι μαθητές μοιράστηκαν με τους συμμαθητές και τους εκπαιδευτικούς όλα όσα έμαθαν κατά τη διάρκεια της χρονιάς, μεταδίδοντας τον ενθουσιασμό τους και αναδεικνύοντας τη σημασία της διατήρησης της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.

Συγχαρητήρια στους μαθητές της Γ΄ τάξης για την εξαιρετική τους προσπάθεια και τη δημιουργική τους δουλειά!

Με ιδιαίτερη συγκίνηση η σχολική μας κοινότητα αποχαιρέτησε την αγαπημένη συνάδελφο κ. Χριστίνα Μουστάκα, η οποία ολοκληρώνει την πολυετή εκπαιδευτική της πορεία και συνταξιοδοτείται.

Για πολλά χρόνια υπηρέτησε με αφοσίωση, συνέπεια και αγάπη το δημόσιο σχολείο, προσφέροντας πολύτιμο παιδαγωγικό έργο και αποτελώντας παράδειγμα ήθους, συνεργασίας και επαγγελματισμού. Με την ευγένεια, την καλοσύνη και την ακούραστη διάθεσή της για προσφορά, κέρδισε τον σεβασμό και την εκτίμηση μαθητών, γονέων και συναδέλφων.

Η παρουσία της στο σχολείο μας άφησε ένα ξεχωριστό αποτύπωμα. Οι όμορφες στιγμές συνεργασίας, η στήριξη που προσέφερε απλόχερα και η θετική της στάση θα παραμείνουν ζωντανές στη μνήμη όλων μας.

Την ευχαριστούμε θερμά για την πολύχρονη προσφορά της στην εκπαίδευση και για όλα όσα μοιράστηκε μαζί μας όλα αυτά τα χρόνια. Της ευχόμαστε ολόψυχα υγεία, χαρά, δημιουργικότητα και κάθε ευτυχία στο νέο κεφάλαιο της ζωής της.

Η φετινή τελική γιορτή του σχολείου μας ήταν μια ξεχωριστή εκδήλωση, γεμάτη χαρά, γέλιο, δημιουργία και έντονα συναισθήματα. Μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς συγκεντρωθήκαμε για να γιορτάσουμε όλοι μαζί το τέλος μιας όμορφης και δημιουργικής σχολικής χρονιάς.

Οι μαθητές μας παρουσίασαν θεατρικά δρώμενα που είχαν προετοιμάσει με ενθουσιασμό και μεράκι. Με το ταλέντο, την εκφραστικότητα και το χιούμορ τους χάρισαν στο κοινό μοναδικές στιγμές. Το γέλιο και τα χειροκροτήματα γέμισαν τον χώρο, καθώς μικροί και μεγάλοι απόλαυσαν τις ευφάνταστες παραστάσεις.

Η γιορτή ήταν μια ευκαιρία να θυμηθούμε τις όμορφες στιγμές που μοιραστήκαμε κατά τη διάρκεια της χρονιάς και να νιώσουμε περήφανοι για όσα πετύχαμε μαζί. Η ζεστή ατμόσφαιρα, τα χαμογελαστά πρόσωπα και η συμμετοχή όλων έκαναν την εκδήλωση πραγματικά αξέχαστη.

Ωστόσο, η μέρα έκρυβε και στιγμές συγκίνησης. Αποχαιρετήσαμε τους μαθητές που ολοκληρώνουν τη φοίτησή τους στο σχολείο μας και ανοίγουν ένα νέο κεφάλαιο στη ζωή τους. Τα λόγια αγάπης, οι αναμνήσεις και οι ευχές για το μέλλον γέμισαν τις καρδιές μας με συγκίνηση. Δεν έλειψαν τα δάκρυα, καθώς αποχαιρετήσαμε παιδιά που μεγάλωσαν μαζί μας και άφησαν το δικό τους ξεχωριστό αποτύπωμα στη σχολική μας οικογένεια.

Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές ένα όμορφο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι και στους απόφοιτούς μας καλή πρόοδο, υγεία και επιτυχία σε κάθε νέο τους βήμα. Θα τους θυμόμαστε πάντα με αγάπη και περηφάνια.

Καλό καλοκαίρι σε όλους! 🌞