Με στόχο την ενημέρωση και υποστήριξη των γονέων πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας συνάντηση ενημέρωσης για τους γονείς των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης με θέμα τη μετάβαση των παιδιών από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο. Η δράση υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης Ορίζοντες και την Φανή Ιορδανίδου.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, οι γονείς είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις αλλαγές και τις προκλήσεις που συνοδεύουν τη μετάβαση των παιδιών στη νέα σχολική βαθμίδα, καθώς και για τρόπους με τους οποίους μπορούν να τα στηρίξουν και να τα προετοιμάσουν κατάλληλα σε αυτή τη σημαντική περίοδο της ζωής τους.
Η συζήτηση ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και εποικοδομητική, ενώ δόθηκε η δυνατότητα ανταλλαγής απόψεων και προβληματισμών γύρω από τις ανάγκες και τις ανησυχίες των παιδιών και των οικογενειών τους.
Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς την κ. Φανή Ιορδανίδου για την πολύτιμη παρουσία της, την ουσιαστική ενημέρωση και τη στήριξη που προσέφερε στους γονείς των μαθητών μας.







































