Οι μαθητές μας με πολύ μεράκι έπλασαν πηλό, έφτιαξαν στολιδακια και ζωγράφισαν πάνω σε ξύλο για το Χριστουγεννιάτικο Bazar του σχολείου μας.

μπαζάρ1 μπαζάρ2 μπαζάρ3μπαζάρ8 μπαζάρ9

μπαζάρ4 μπαζάρ5 μπαζάρ6 μπαζάρ7 μπαζάρ10 μπαζάρ11

Ο πολιτιστικός σύλλογος Βεντζίου “Το Βέντζι” πραγματοποίησε στο σχολείο μας δωρεά ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο μαζί με τον ανάλογο στολισμό και συγκεκριμένα από τον κ. Χατζησυμεωνίδη Νικόλαο.

Τους ευχαριστούμε πολύ!

Καλά Χριστούγεννα!

χρδ1

Την Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου έλαβε χώρα στο σχολείο μας εκδήλωση με θέμα “Αθλητισμός και διατροφή”, με εισηγητές τον κ. Κοκκινάκη Μιχαήλ, καθηγητή Φυσικής Αγωγής και την κα. Μπάμπου Σοφία, Διαιτολόγο – Διατροφολόγο.

Η εκδήλωση συνδιοργανώθηκε από τον Σύλλογο Διδασκόντων και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου.

ΑΘΔΙΑΤΡ1 ΑΘΔΙΑΤΡ3   ΑΘΔΙΑΤΡ4 ΑΘΔΙΑΤΡ7 ΑΘΔΙΑΤΡ5 ΑΘΔΙΑΤΡ9 ΑΘΔΙΑΤΡ2

 

Στις 14/11/2023 οι μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν στο πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης του ΚΕΠΕΑ/ΚΠΕ Γρεβενών “ΠΕΤΡΙΝΑ ΓΕΦΥΡΙΑ – ΜΝΗΜΕΙΑ ΛΑЇΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ” στο πλαίσιο του οποίου επισκέφτηκαν τα πέτρινα γεφύρια στο χωριό Ζιάκας.

ΠΕΤΡΓΕΦ1 ΠΕΤΡΓΕΦ2 ΠΕΤΡΓΕΦ3 ΠΕΤΡΓΕΦ4 ΠΕΤΡΓΕΦ5 ΠΕΤΡΓΕΦ6 ΠΕΤΡΓΕΦ7 ΠΕΤΡΓΕΦ8 ΠΕΤΡΓΕΦ9

Την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου, το σχολείο μας γιόρτασε την 50η επέτειο του Πολυτεχνείου. Την εκδήλωση παρουσίασαν τα παιδιά της Ε’ τάξης τα οποία, μέσα από αναγνώσεις κειμένων, προβολή αρχειακού υλικού, τραγούδια και θεατρικά δρώμενα, τίμησαν την εξέγερση της 17ης του Νοέμβρη 1973.

ΠΟΛΥΤ1 ΠΟΛΥΤ2 ΠΟΛΥΤ3 ΠΟΛΥΤ4 ΠΟΛΥΤ5

Με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου οι μαθητές μας, μελέτησαν το έργο του Γιάννη Γαΐτη “Ανθρωπάκια” και με τη βοήθεια της Εικαστικού, Ελένης Δινοπούλου, δημιούργησαν τα δικά τους ανθρωπάκια .
Συμπέραναν ότι αν ξεχωρίζεις για κάτι είναι η μοναδικότητά σου, δεν θα πρέπει να είσαι ακίνητο αγέλαστο, άβουλο ανθρωπάκι. Ο καθένας είναι μοναδικός και ξεχωριστός.
Το μήνυμά τους:
Τα παιδιά μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο!

Επίσκεψη της Δ’ τάξης στις κατασκηνώσεις Ζιάκα Γρεβενών, για την υλοποίηση του προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης: “Όρλιακας, το δάσος των χρωμάτων”, από την παιδαγωγική ομάδα του ΚΕ.ΠΕ.Α/Κ.Π.Ε Γρεβενών.

Ευχαριστούμε τους κ.κ Κίτσουλη Στέργιο και Ράμμο Γιώργο για την άψογη φιλοξενία, την παρουσίαση και την περιήγηση στο δάσος , που ενθουσίασαν τους μαθητές μας.

ΚΠΕ1 ΚΠΕ2 ΚΠΕ3 ΚΠΕ6 ΚΠΕ7 ΚΠΕ4ΚΠΕ5