Δεκέμβριος 2025 Δ Τ Τ Π Π Σ Κ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Εγγραφές μαθητών/τριών σε Καλλιτεχνικά Σχολεία για το 2023-24
Κατηγορίες: ΕΚπαιδευτικές
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εγγραφές μαθητών/τριών σε Καλλιτεχνικά Σχολεία για το 2023-24
Κινητικότητα Erasmus+ KA122, Alcala de Henares-Ισπανία
Στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος Erasmus+ ΚΑ122 με τίτλο «Διαμορφώνοντας τις συνθήκες για ένα Συμπεριληπτικό, Ψηφιακό, Οικολογικό Σχολείο στη μετα-Covid-19 εποχή», πραγματοποιήθηκε ακόμη μία κινητικότητα ενδοϋπηρεσιακής κατάρτισης του Σχολείου μας στην Αλκαλά ντε Ενάρες της Ισπανίας, στο διάστημα 20/03/2023 έως και 24/03/2023. Αφορούσε στη χρήση Web 2.0 τεχνολογιών στην καθημερινή διδακτική πρακτική και είχε τίτλο “Creativity in Teaching and Learning using ICT: The Digital Classroom”.
Την επιμόρφωση παρακολούθησαν εκπαιδευτικοί από την Ελλάδα, Ρουμανία και Γαλλία. Από το σχολείο μας συμμετείχαν κατόπιν απόφασης του Συλλόγου Διδασκόντων δύο εκπαιδευτικοί: η εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας Δαφνή Αγγελική και η εκπαιδευτικός του ΣΤ2 Τσογκίδου Ελένη.
Καθώς η τεχνολογία του 21ου αιώνα συναγωνίζεται τον χρόνο, έχει αλλάξει άμεσα τις μεθόδους διδασκαλίας. Η επιμόρφωση είχε σχεδιαστεί έτσι ώστε να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να χρησιμοποιούν τεχνολογίες Web 2.0 στην καθημερινή τάξη και επίσης, επικεντρώθηκε στη μικτή μάθηση (blended teaching) με πρακτικό και ρεαλιστικό τρόπο. Σκοπός της επιμόρφωσης ήταν να δώσει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να χρησιμοποιήσουν εργαλεία Τ.Π.Ε, πλατφόρμες, ψηφιακά εργαλεία και ψηφιακά παιχνίδια από διδακτική άποψη και να ενισχύσουν τη διεπιστημονική διερεύνηση της γλώσσας μέσω μιας ψηφιακής τάξης. Της δράσης προηγήθηκε αποστολή εκπαιδευτικού υλικού απαραίτητου για την παρακολούθηση του σεμιναρίου.
Το θέμα της 1ης ημέρας ήταν: Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: Τεχνολογία και Μεικτή Μάθηση. Παρουσιάστηκαν τα εκπαιδευτικά οφέλη από τη χρήση ιστολογίων στην τάξη καθώς και οι πρακτικές εφαρμογής blogging στην εκπαίδευση. Στη συνέχεια εξετάστηκε η χρήση εκπαιδευτικών πλατφορμών καθώς και αποτελεσματικά εργαλεία και στρατηγικές μικτής μάθησης για σχολεία. Το θέμα της 2ης ημέρας ήταν: Ψηφιακά εργαλεία και δραστηριότητες και επικεντρώθηκε στο σχεδιασμό μαθημάτων τα οποία να συμπεριλαμβάνουν ψηφιακά εργαλεία , στην οργάνωση δραστηριοτήτων και σε πρακτικές προσομοιώσεις. Το θέμα της 3ης ημέρας ήταν: Gamification στην τάξη. Παρουσιάστηκαν διαδικτυακά παιχνίδια και πρακτικές προσομοιώσεις. Την 4η ημέρα έγινε ανακεφαλαίωση των Κοινωνικών Δικτύων στην ψηφιακή τάξη και δόθηκε χρόνος για πρακτικές προσομοιώσεις. Στη συνέχεια έγινε ανοιχτή συζήτηση για να διευκρινιστούν οι αμφιβολίες και να απαντηθούν ερωτήματα. Την τελευταία ημέρα έγιναν παρουσιάσεις εκπαιδευτικών σεναρίων από τους συμμετέχοντες, έγινε αξιολόγηση του προγράμματος και χορηγήθηκαν Πιστοποιητικά Παρακολούθησης.
Η συμμετοχή σε αυτήν την κινητικότητα έδωσε τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς του Σχολείου μας να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες σε επίπεδο γνώσεων και πρακτικής εφαρμογής στην διδακτική πράξη. Επίσης, έδωσε την ευκαιρία αλληλεπίδρασης και ανταλλαγής καλών πρακτικών με εκπαιδευτικούς άλλων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων άλλων χωρών.
Το σχέδιο “Διαμορφώνοντας τις συνθήκες για ένα Συμπεριληπτικό, Ψηφιακό, Οικολογικό Σχολείο στη μετα-Covid-19 εποχή” συγχρηματοδοτήθηκε από το πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το περιεχόμενο της παρούσας ανάρτησης είναι αποκλειστική ευθύνη του δικαιούχου (3ο Δημοτικό Σχολείο Διονύσου) και ούτε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ούτε η Εθνική Μονάδα Συντονισμού Erasmus+ ΙΚΥ είναι υπεύθυνες για τη χρήση που μπορεί να γίνει των πληροφοριών που αναφέρονται.
#ErasmusPlusIKY, #ErasmusPlusGreece, #ErasmusPlus, #ΣυνεχίζουμεErasmus
Κατηγορίες: ΕΚπαιδευτικές, Καινοτόμες
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κινητικότητα Erasmus+ KA122, Alcala de Henares-Ισπανία
Κινητικότητα Erasmus+ ΚΑ122, Κροατία
Στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος Erasmus+ ΚΑ122 με τίτλο «Διαμορφώνοντας τις συνθήκες για ένα Συμπεριληπτικό, Ψηφιακό, Οικολογικό Σχολείο στη μετα-Covid-19 εποχή», το Σχολείο μας συμμετείχε σε κινητικότητα ενδοϋπηρεσιακής κατάρτισης στη Rijeka της Κροατίας στο διάστημα 05/03/2023 έως 11/03/2023, στην οποία συμμετείχαν εκπαιδευτικοί από Βόρεια Ιρλανδία, Ρουμανία και Ελλάδα. Από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Διονύσου συμμετείχε ο διευθυντής και υπεύθυνος του προγράμματος, δρ. Χριστόδουλος Αντώνης.
Η επιμόρφωση αφορούσε θέματα ψηφιακής μετάβασης, είχε τίτλο ‘Digital Turn: How to make your school more digital?” και επικεντρώθηκε στη διαχείριση των αλλαγών σε οργανωτικό επίπεδο, στο πλαίσιο του σχεδιασμού, της εφαρμογής και της αξιολόγησης ψηφιακών καινοτομιών στο σχολείο. Το πρόγραμμα της πρώτης μέρας περιλάμβανε καλωσόρισμα και εισαγωγή των συμμετεχόντων στις θεματικές ενότητες της επιμόρφωσης, καθώς περιπτωσιολογική μελέτη σχολείων για τον 21ο αιώνα. Ακολούθησαν οι παρουσιάσεις των σχολείων που συμμετείχαν, με έμφαση σε προηγούμενες εμπειρίες και μελλοντικά σχέδια για ψηφιακές καινοτομίες, γνωριμία των συμμετεχόντων και δημιουργία ενός συνεργατικού περιβάλλοντος. Ακολούθησε εισήγηση και συζήτηση σχετικά με την απαραίτητη ψηφιακή υποδομή για τα σχολεία του 21ου αιώνα και το πρόγραμμα της ημέρας έκλεισε με παρουσίαση παραδοσιακών εδεσμάτων, γλυκών και ποτών από κάθε σχολείο που συμμετείχε.
Την επόμενη ημέρα υπήρξαν εισηγήσεις και προβληματισμοί σε σχέση με τα νέα παιδαγωγικά συστήματα για τον 21ο αιώνα και την ψηφιακή εποχή, με την απαραίτητη ψηφιακή επάρκεια και τις απαραίτητες ψηφιακές δεξιότητες για μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθώς και σχεδιασμός καινοτόμων μαθησιακών σεναρίων σε ομάδες.
Το πρόγραμμα της τρίτης ημέρας επικεντρώθηκε στη συνολική στρατηγική του σχολείου για τη διαχείριση αλλαγών και τη διάχυση των καινοτομιών, στον σχεδιασμό μιας ενιαίας πολιτικής για την ψηφιακή ασφάλεια του σχολείου. Πραγματοποιήθηκε επίσης ένα εργαστήριο για την ψηφιακή στρατηγική του σχολείου και το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με απολογισμός και αναστοχασμό των δραστηριοτήτων της συγκεκριμένης ημέρας.
Την τέταρτη ημέρα πραγματοποιήθηκε ενημέρωση σχετικά με την ψηφιακή στρατηγική και τις πολιτικές ψηφιακού μετασχηματισμού στην Ευρωπαϊκή Ένωση και σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες. Στη συνέχεια ακολούθησαν επισκέψεις σε σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης στη Rijeka, όπου οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τρόπους ενσωμάτωση καινοτόμων και ελκυστικών ψηφιακών εργαλείων στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Την επόμενη ημέρα παρουσιάστηκαν ψηφιακές συσκευές, διαδικτυακά εργαλεία, πλατφόρμες και υπηρεσίες που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν στην εκπαίδευση. Ολοκληρώθηκαν και παρουσιάστηκαν τα ομαδικά project, ακολούθησε ανατροφοδότηση και αξιολόγησή τους και το πρόγραμμα έκλεισε με παραλαβή των σχετικών πιστοποιητικών και βεβαιώσεων παρακολούθησης και ολοκλήρωσης των δραστηριοτήτων της επιμόρφωσης.
Η τελευταία ημέρα του σεμιναρίου περιλάμβανε αναστοχασμό και ανατροφοδότηση και αξιολόγηση για το σύνολο των δραστηριοτήτων της κατάρτισης, σχεδιασμό των επομένων βημάτων και επιπρόσθετη εκπαίδευση για τις δυνατότητες να εφαρμοστούν οι ιδέες του σεμιναρίου στην πράξη, καθώς και σχεδιασμό δραστηριοτήτων παρακολούθησης.
Η συγκεκριμένη επιμόρφωση βελτίωσε γενικά τις ψηφιακές δεξιότητες και τις γνώσεις των συμμετεχόντων σε σχέση με τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνίας και την εφαρμογή καινοτόμων διδακτικών πρακτικών που κάνουν τη μάθηση πιο ελκυστική και αποτελεσματική. Επιπλέον, αύξησε την ικανότητά τους για καθοδήγηση και υποστήριξη εκπαιδευτικών καινοτομιών που προάγουν υψηλά πρότυπα μάθησης, ενώ τους βοήθησε επίσης να κατανοήσουν καλύτερα τις διαδικασίες αυτοαξιολόγησης που οδηγούν σε βελτίωση.
Το σχέδιο “Διαμορφώνοντας τις συνθήκες για ένα Συμπεριληπτικό, Ψηφιακό, Οικολογικό Σχολείο στη μετα-Covid-19 εποχή” συγχρηματοδοτήθηκε από το πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το περιεχόμενο της παρούσας ανάρτησης είναι αποκλειστική ευθύνη του δικαιούχου (3ο Δημοτικό Σχολείο Διονύσου) και ούτε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ούτε η Εθνική Μονάδα Συντονισμού Erasmus+ ΙΚΥ είναι υπεύθυνες για τη χρήση που μπορεί να γίνει των πληροφοριών που αναφέρονται.
#ErasmusPlusIKY, #ErasmusPlusGreece, #ErasmusPlus, #ΣυνεχίζουμεErasmus
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κινητικότητα Erasmus+ ΚΑ122, Κροατία
Ενδοσχολικές δράσεις Μαρτίου
Στο πλαίσιο υλοποίησης των σχεδίων δράσης του Σχολείου μας, τις προηγούμενες ημέρες πραγματοποιήθηκαν δύο ενδοσχολικές δράσεις.
Την Τρίτη 28/03/2023 πραγματοποιήθηκε σεμινάριο για τους εκπαιδευτικούς με θέμα “Πρώτες Βοήθειες στον χώρο του σχολείου”, από τη γενική γιατρό κα Χαβουτσά Χριστίνα. Παρουσιάστηκαν συνοπτικά τα συχνότερα περιστατικά ατυχημάτων στον χώρο του Σχολείου και οι τρόποι αντιμετώπισής τους.
Την Τετάρτη 5/04 πραγματοποιήθηκε ενημέρωση για μαθητές και εκπαιδευτικούς, η οποία αφορούσε θέματα “Πολιτικής Προστασίας και αντιμετώπιση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης στον χώρο του σχολείου”. Την παρουσίαση έκανε ο κος Κούννης Απόλλωνας, μέλος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εθελοντικών Οργανώσεων Δασοπροστασίας- Δασοπυρόσβεσης και μέλος των Εθελοντικών Δυνάμεων Διάσωσης του κλιμακίου Ροδόπολης Αττικής. Σε συνέχεια της ενημέρωσης, την Παρασκευή 7/04 πραγματοποιήθηκε άσκηση εκκένωσης, υπό την επίβλεψη του κ. Κούννη.
Κατηγορίες: Γενικές
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενδοσχολικές δράσεις Μαρτίου
Τα Λαζαράκια του Δ2!
Σάββατο του Λαζάρου σήμερα και το Δ2 έφτιαξε λαζαράκια! Η τάξη μύρισε μαγιά και τριμμένο γαρύφαλλο ! Φυσικά, τα παιδιά δημιούργησαν με μεγάλη φαντασία πασχαλινές λαμπάδες! Μίλησαν για το Πάσχα, γεύτηκαν την παράδοσή μας!
Οι μαθητές του Δ2′ σας εύχονται καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!
Κατηγορίες: Γενικές
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τα Λαζαράκια του Δ2!
Κινητικότητα Erasmus+ ΚΑ122, Φινλανδία
Στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος Erasmus+, η πρώτη κινητικότητα ενδοϋπηρεσιακής κατάρτισης του Σχολείου μας πραγματοποιήθηκε στο Ελσίνκι της Φινλανδίας στο διάστημα 06/03/2023 έως και 11/03/2023. Η επιμόρφωση αφορούσε θέματα συμπερίληψης, είχε τίτλο “We Are All Special: Inclusion and Support for Students with Special Needs In and Out of the Classroom” και την παρακολούθησαν εκπαιδευτικοί από Ελλάδα, Κύπρο, Γαλλία, Ιταλία, Λιθουανία και Γερμανία. Από το σχολείο μας συμμετείχαν, κατόπιν απόφασης του Συλλόγου Διδασκόντων, τρεις εκπαιδευτικοί: η υποδιευθύντρια κα. Λαζαρίδου Κατερίνα, η εκπαιδευτικός του Τμήματος Ένταξης Δρ. Παρδάλη Μαρία και η εκπαιδευτικός Χανδρά Κωνσταντίνα.
Ο εκπαιδευτικός σκοπός αυτής της κινητικότητας ήταν η εξειδίκευση του εκπαιδευτικού προσωπικού και η ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας σε θέματα συμπερίληψης και ένταξης. Συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικοί εστίασαν στην αναγκαιότητα και στον τρόπο ανάπτυξης/ενίσχυσης των δεξιοτήτων του εκπαιδευτικού προσωπικού, με έμφαση στην εξειδίκευση σε θέματα συμπερίληψης. Έγινε προσέγγιση και υιοθέτηση σύγχρονων, ευρωπαϊκών παιδαγωγικών μεθόδων με στόχο όχι μόνο την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, αλλά κυρίως την προώθηση της ισότιμης συμμετοχής όλων των μαθητών σε δραστηριότητες εντός κι εκτός σχολικής αίθουσας. Εστίασαν οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί στο πώς μπορούν να ενθαρρύνονται όλοι οι μαθητές, με ή χωρίς ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, που προέρχονται από διαφορετικές κοινωνικές τάξεις, οικονομικό και κοινωνικό υπόβαθρο, να αναδείξουν τις ικανότητες και δυνατότητές τους σε μέγιστο βαθμό, μέσω της συνεργασίας και της αλληλεγγύης.
Η στοχοθεσία αυτή συνδέεται με την ανάγκη του Σχολείου να προάγει την πολυμορφία. Σε μια ποικιλόμορφη τάξη, η διαφορετικότητα είναι συνώνυμο της κατανόησης, της ενσωμάτωσης και των ίσων ευκαιριών Επιπλέον, οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί εξάσκησαν τα αγγλικά τους και βελτίωσαν τις τεχνικές επικοινωνίας.
Συγκεκριμένα, την Δευτέρα 6 Μαρτίου, πραγματοποιήθηκε η επίσημη έναρξη του προγράμματος στο χώρο σεμιναρίων του διοργανωτή και οι συμμετέχοντες από τα εμπλεκόμενα με τη δράση κράτη, παρουσίασαν το εκπαιδευτικό τους σύστημα, θέματα συμπερίληψης που εφαρμόζουν στα σχολεία τους, καθώς και μία σύντομη παρουσίαση του τόπου τους. Επιπλέον, συζητήθηκαν τα γενικά κριτήρια που απαιτούνται για να έχουμε ένα σχολείο χωρίς αποκλεισμούς.
Η ελληνική ομάδα έδωσε μία πλήρη εικόνα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος και του τρόπου που εφαρμόζεται η ενιαία εκπαίδευση στην Ελλάδα. Επίσης, μέσα από βίντεο που είχαν επιμεληθεί, παρουσίασαν τόσο τα τοπικά αξιοθέατα του δήμου Διονύσου και της Ελλάδας, όσο και τους χώρους και τις δράσεις του 3ου Δημοτικού Σχολείου Διονύσου.
Την Τρίτη 7 Μαρτίου, μετά από τις ομαδικές δραστηριότητες εξοικείωσης “breaking ice” η θεματική εστίασε στην κατανόηση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών. Έγινε μια εισαγωγή στις βασικές ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και συζητήθηκαν θέματα αξιολόγησης και διαχείρισης περιπτώσεων επικινδυνότητας (at risk cases). Συζητήθηκαν τα οφέλη της αξιοποίησης του μοντέλου της πολλαπλής νοημοσύνης και της θετικής παιδαγωγικής. Ακολούθησαν ατομικές και ομαδικές δραστηριότητες σε θέματα που αφορούσαν τη συμπερίληψη και τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας και παρουσιάστηκαν περιπτώσεις μέσα από το φινλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα. Στο τέλος ακολούθησε εποικοδομητική συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων.
Την Τετάρτη 8 Μαρτίου, η έναρξη πραγματοποιήθηκε και πάλι με δραστηριότητες εμπλοκής κι εξοικείωσης στις ομάδες και ακολούθησε ανακεφαλαίωση των θεμάτων που πραγματοποιήθηκαν την προηγούμενη μέρα. Τα θέματα που συζητήθηκαν αφορούσαν στο πώς μπορεί να γίνει το μάθημα ενδιαφέρον, στο «χτίσιμο αυτοπεποίθησης» των μαθητών γενικότερα και των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες ειδικότερα. Η αλληλεπίδραση με τους συνομήλικους και τρόποι προώθησης της ομαδικής συνοχής χωρίς αποκλεισμούς, παρουσιάστηκαν μέσα από μελέτες περίπτωσης του φινλανδικού εκπαιδευτικού συστήματος. Μέσα από την εφαρμογή «JeopardyLabs», μάθαμε να δημιουργούμε εκπαιδευτικά παιχνίδια με εύκολο κι ευχάριστο τρόπο για τους μαθητές.
Κατόπιν, πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στην κεντρική βιβλιοθήκη “Oodi” του Ελσίνκι είδαμε έναν διαφορετικό τρόπο καθημερινής σχεδόν, ζωής των Φινλανδών, όπου μέσα από δωρεάν παροχές, για όλες τις ηλικίες, μπορούσαν σε αυτόν τον τεράστιο χώρο, όχι μόνο να μελετήσουν, αλλά να πλέξουν, να ράψουν, να εκτυπώσουν, να χρησιμοποιήσουν υπολογιστές, να έχουν δικό τους στούντιο μουσικής ή κουζίνας, με μόνη υποχρέωση, να κάνουν μία προ-κράτηση του χώρου.
Την Πέμπτη 9 Μαρτίου, έγινε εστίαση σε θέματα Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών. Παρουσιάστηκαν τρόποι διαχείρισης μαθητών με Δυσλεξία, ΔΕΠΥ και αναπτυξιακών διαταραχών. Μέσα από περιπτώσεις και παρουσίασης σχολείων είδαμε τον τρόπο που οι Φινλανδοί ανταποκρίνονται στις δυσκολίες των μαθητών.
Σημεία κλειδιά που εντοπίστηκαν ήταν η δωρεάν παροχή εκπαίδευσης από την προσχολική ηλικία, μέχρι και στις μεταπτυχιακές σπουδές, η αποκέντρωση του εκπαιδευτικού συστήματος ως προς την διαχείριση των πόρων, η οικονομική ισχυρή επένδυση στην εκπαίδευση, ειδική διαμόρφωση των αιθουσών, η μείωση του εξωτερικού θορύβου στις τάξεις με ειδικές εφαρμογές και η διδασκαλία «coding» από την προσχολική ηλικία, δηλαδή, μια καινοτόμου διδασκαλίας που συνδυάζει εκπαίδευση, δικτύωση και εξειδίκευση σε νέες τεχνολογίες με την αγορά εργασίας.
Την Παρασκευή 10 Μαρτίου έγινε η λήξη του μαθήματος και η αξιολόγησή του Ακολούθησε ανατροφοδότηση και συζήτηση, καθώς και μία δραστηριότητα αξιολόγησης των γνώσεων που πήραμε, σε ομάδες, μέσω της εφαρμογής «Gosechase». Η κινητικότητα έληξε με την τελετή απονομής των σχετικών βεβαιώσεων και των εντύπων κινητικότητας.
Το Σάββατο 11 Μαρτίου, δόθηκε η δυνατότητα μιας πολιτιστικής επίσκεψης σε προάστιο του Ελσίνκι για να παρουσιαστεί και ο τρόπος ζωής των Φινλανδών σε επίπεδο επαρχίας.
Η συμμετοχή στη δράση αυτή, όπως και σε ανάλογες κινητικότητες, με την αλληλεπίδραση σε επίπεδο δεξιοτήτων και εμπειριών, έδωσε την ευκαιρία στους εκπαιδευτικούς και στα σχολεία να ανταλλάξουν πρακτικές και ιδέες πάνω σε θέματα εκπαίδευσης, συμπερίληψης και αποδοχής και να αυξήσουν την ικανότητά τους για διεθνική συνεργασία και παραγωγή υψηλής ποιότητας καινοτόμων προγραμμάτων. Απώτερος στόχος των δράσεων είναι να αποφέρουν θετικά αλλά και μακροπρόθεσμα αποτελέσματα για τα άτομα και τους φορείς που συμμετέχουν στις δραστηριότητες, αλλά και να επιφέρουν βελτιώσεις στα συστήματα και τις πολιτικές για την εκπαίδευση στην Ευρώπη.
Το σχέδιο “Διαμορφώνοντας τις συνθήκες για ένα Συμπεριληπτικό, Ψηφιακό, Οικολογικό Σχολείο στη μετα-Covid-19 εποχή” συγχρηματοδοτήθηκε από το πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το περιεχόμενο της παρούσας ανάρτησης είναι αποκλειστική ευθύνη του δικαιούχου (3ο Δημοτικό Σχολείο Διονύσου) και ούτε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ούτε η Εθνική Μονάδα Συντονισμού Erasmus+ ΙΚΥ είναι υπεύθυνες για τη χρήση που μπορεί να γίνει των πληροφοριών που αναφέρονται.
#ErasmusPlusIKY, #ErasmusPlusGreece, #ErasmusPlus, #ΣυνεχίζουμεErasmus
Κατηγορίες: ΕΚπαιδευτικές, Καινοτόμες
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κινητικότητα Erasmus+ ΚΑ122, Φινλανδία
Επέτειος 25ης Μαρτίου 1821
25 Μαρτίου 2023. Φέτος γιορτάσαμε την επέτειο της επανάστασης των Ελλήνων κατά του τουρκικού ζυγού και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, με την καθηλωτική γιορτή που οργάνωσαν τα δύο τμήματα της Ε΄τάξης. Οι αγωνιστές του 21΄, τα θεατρικά «Παπαφλέσσας» και «Χορός του Ζαλόγγου» πλαισίωσαν τα τραγούδια των παιδιών για την ελευθερία και οι παραδοσιακοί χοροί ξεσήκωσαν και συγκίνησαν το κατάμεστο αμφιθέατρο του σχολείου μας. Συγχαρητήρια στα παιδιά και στο εκπαιδευτικό προσωπικό που έλαβε μέρος στη μοναδική αυτή γιορτή για την επέτειο της 25ης Μαρτίου.
Η ελευθερία είναι αναμφισβήτητο και αναφαίρετο ανθρώπινο δικαίωμα.
Είναι χρέος κάθε ανθρώπου να τη σέβεται και να την υπερασπίζεται.
Διότι μόνο μέσα από ελεύθερους λαούς προάγεται η δημοκρατία και
μόνο μέσα από τη δημοκρατία γεννιούνται ελεύθεροι άνθρωποι.
Άνθρωποι που γνωρίζουν και προασπίζονται το δικαίωμα όλων στην
ισότητα, την αξιοπρέπεια, τη δικαιοσύνη. Διότι «Όποιος ελεύθερα
συλλογάται , συλλογάται καλά» αναφέρει ο Ρήγας Φεραίος.
Οι εκδηλώσεις εορτασμού της Επετείου ολοκληρώθηκαν με τη συμμετοχή του Σχολείου μας στην παρέλαση που έλαβε χώρα στον χώρο του Ηρώου, στην Κοινότητα Δροσιάς, το Σάββατο 25 Μαρτίου 2023.
Κατηγορίες: Γενικές
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επέτειος 25ης Μαρτίου 1821
Ομιλία-συζήτηση για τα όρια στα παιδιά
Την Πέμπτη 23 Μαρτίου 2023, στα πλαίσια των σχεδίων δράσης της σχολικής μονάδας, διεξήχθη στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας ομιλία – συζήτηση με θέμα: «Όρια, συνέπειες και θετική ανατροφοδότηση», απευθυνόμενη στους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών. Εισηγητής ήταν ο σχολικός ψυχολόγος– ψυχοθεραπευτής της συμβουλευτικής και ψυχολογικής υπηρεσίας του δήμου Διονύσου, κ. Λάμπρος Λάσδας.
Το θέμα που αποτέλεσε τον κύριο άξονα της συζήτησης ήταν τα όρια που θέτουν οι γονείς στα παιδιά, ο τρόπος που πρέπει να εφαρμόζονται, αλλά και τα οφέλη τοποθέτησης ορίων στη μετέπειτα ζωή των παιδιών. Πέρα από το θεωρητικό πλαίσιο, το οποίο αναλύθηκε εκτενώς από τον ομιλητή, απαντήθηκαν πολλές ερωτήσεις – απορίες των γονέων. Η συζήτηση είχε αλληλεπιδραστικό χαρακτήρα, εφόσον δόθηκε η ευκαιρία ανταλλαγής απόψεων τόσο μεταξύ των γονέων, όσο και των γονέων με τον εισηγητή, κ. Λάσδα.
Τα οφέλη της συζήτησης αυτής είναι αδιαμφισβήτητα, εφόσον το κριτήριο επιλογής του θέματος ήταν απόρροια των αναγκών των μαθητών, όπως έχουν διαπιστωθεί από γονείς και εκπαιδευτικούς του Σχολείου μας. Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Λάσδα, που ανταποκρίνεται πάντα άμεσα και θετικά στις προσκλήσεις του Σχολείου.
Κατηγορίες: ΕΚπαιδευτικές
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ομιλία-συζήτηση για τα όρια στα παιδιά
Ενημέρωση για την «Ασφαλή πλοήγηση στο Διαδίκτυο»
Η Αντιδημαρχία Παιδείας, Ισότητας και Τουριστικής Ανάπτυξης σε συνεργασία με τον Εξωραϊστικό Σύλλογο Ανοίξεως “Η Πρόοδος” σας προσκαλούν σε ενημέρωση για την “Ασφαλή Πλοήγηση στο Διαδίκτυο” (Κυβερνοασφάλεια) που θα πραγματοποιηθεί από αξιωματικό/ούς της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας την 1η Απριλίου 2023, ημέρα Σάββατο και ώρα 6μμ-8μμ, στο Πολιτιστικό – Πνευματικό Κέντρο Αγίου Στεφάνου (Ευάγγελου Πεντζερίδη 1, Αγ. Στέφανος) και απευθύνεται σε όλους τους χρήστες του διαδικτύου, μικρούς και μεγάλους.
Θα διανεμηθεί σχετικό ενημερωτικό υλικό με χρήσιμες συμβουλές για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο. Για την καλύτερη οργάνωση της εκδήλωσης παρακαλούμε δηλώστε τη συμμετοχή σας μέχρι και 28/3 στο syllogos.h.proodos@gmail.com ή στα τηλέφωνα 6932410725 ή 6944638008.
Θα χορηγηθεί Βεβαίωση Συμμετοχής.
Κατηγορίες: Γενικές
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημέρωση για την «Ασφαλή πλοήγηση στο Διαδίκτυο»


























