Κινητικότητα Erasmus+ KA122, Alcala de Henares-Ισπανία

LogoIKYNew Erasmus 2021 2027 EU emblem with tagline pos EL

Στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος Erasmus+ ΚΑ122 με τίτλο «Διαμορφώνοντας τις συνθήκες για ένα Συμπεριληπτικό, Ψηφιακό, Οικολογικό Σχολείο στη μετα-Covid-19 εποχή», πραγματοποιήθηκε ακόμη μία κινητικότητα ενδοϋπηρεσιακής κατάρτισης του Σχολείου  μας στην Αλκαλά ντε Ενάρες της Ισπανίας, στο διάστημα 20/03/2023 έως και 24/03/2023. Αφορούσε στη χρήση Web 2.0  τεχνολογιών στην καθημερινή διδακτική πρακτική και είχε τίτλο “Creativity in Teaching and Learning using ICT: The Digital Classroom”.

logo ideas3

Την επιμόρφωση παρακολούθησαν εκπαιδευτικοί από την Ελλάδα, Ρουμανία και Γαλλία. Από το σχολείο μας συμμετείχαν κατόπιν απόφασης του Συλλόγου Διδασκόντων δύο εκπαιδευτικοί: η εκπαιδευτικός Αγγλικής  Γλώσσας Δαφνή Αγγελική και η εκπαιδευτικός του ΣΤ2 Τσογκίδου Ελένη.

IMG 20230322 183100

Καθώς η τεχνολογία του 21ου αιώνα συναγωνίζεται τον χρόνο, έχει αλλάξει άμεσα τις μεθόδους διδασκαλίας. Η επιμόρφωση είχε σχεδιαστεί έτσι ώστε να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να χρησιμοποιούν τεχνολογίες Web 2.0 στην καθημερινή τάξη και επίσης, επικεντρώθηκε στη μικτή μάθηση  (blended teaching) με πρακτικό και ρεαλιστικό τρόπο.  Σκοπός της επιμόρφωσης ήταν να δώσει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να χρησιμοποιήσουν εργαλεία Τ.Π.Ε, πλατφόρμες, ψηφιακά εργαλεία και ψηφιακά παιχνίδια από διδακτική άποψη και να ενισχύσουν τη διεπιστημονική διερεύνηση της γλώσσας μέσω μιας ψηφιακής τάξης. Της δράσης προηγήθηκε αποστολή εκπαιδευτικού υλικού απαραίτητου για την παρακολούθηση του σεμιναρίου.

IMG 20230320 161238

Το θέμα της 1ης ημέρας ήταν: Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: Τεχνολογία και Μεικτή Μάθηση. Παρουσιάστηκαν τα εκπαιδευτικά οφέλη από τη χρήση ιστολογίων στην τάξη καθώς και οι πρακτικές εφαρμογής blogging  στην εκπαίδευση. Στη συνέχεια εξετάστηκε η χρήση εκπαιδευτικών πλατφορμών καθώς και αποτελεσματικά εργαλεία και στρατηγικές μικτής μάθησης για σχολεία. Το θέμα της 2ης ημέρας ήταν: Ψηφιακά εργαλεία και δραστηριότητες και επικεντρώθηκε στο σχεδιασμό μαθημάτων τα οποία να συμπεριλαμβάνουν ψηφιακά εργαλεία , στην οργάνωση δραστηριοτήτων και σε πρακτικές προσομοιώσεις. Το θέμα της 3ης ημέρας ήταν: Gamification στην τάξη. Παρουσιάστηκαν διαδικτυακά παιχνίδια και πρακτικές προσομοιώσεις. Την 4η ημέρα έγινε ανακεφαλαίωση των Κοινωνικών Δικτύων στην ψηφιακή τάξη  και δόθηκε χρόνος για πρακτικές προσομοιώσεις. Στη συνέχεια έγινε ανοιχτή συζήτηση για να διευκρινιστούν οι αμφιβολίες και να απαντηθούν ερωτήματα. Την τελευταία ημέρα έγιναν παρουσιάσεις εκπαιδευτικών σεναρίων από τους συμμετέχοντες, έγινε αξιολόγηση του προγράμματος και χορηγήθηκαν Πιστοποιητικά Παρακολούθησης.

FB IMG 1680465013904

Η συμμετοχή σε αυτήν την κινητικότητα έδωσε τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς του Σχολείου μας να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες σε επίπεδο γνώσεων και πρακτικής εφαρμογής στην διδακτική πράξη. Επίσης, έδωσε την ευκαιρία αλληλεπίδρασης και ανταλλαγής καλών πρακτικών με εκπαιδευτικούς άλλων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων άλλων χωρών.

Το σχέδιο “Διαμορφώνοντας τις συνθήκες για ένα Συμπεριληπτικό, Ψηφιακό, Οικολογικό Σχολείο στη μετα-Covid-19 εποχή” συγχρηματοδοτήθηκε από το πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το περιεχόμενο της παρούσας ανάρτησης είναι αποκλειστική ευθύνη του δικαιούχου (3ο Δημοτικό Σχολείο Διονύσου) και ούτε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ούτε η Εθνική Μονάδα Συντονισμού Erasmus+ ΙΚΥ είναι υπεύθυνες για τη χρήση που μπορεί να γίνει των πληροφοριών που αναφέρονται.

#ErasmusPlusIKY, #ErasmusPlusGreece, #ErasmusPlus, #ΣυνεχίζουμεErasmus

Κατηγορίες: ΕΚπαιδευτικές, Καινοτόμες. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.