Η κυρά-Δημοκρατία και το πολυτεχνείο μέσα από τα μάτια των παιδιών κι ένα σχετικό βιντεάκι.
Ξεκινώντας να μιλάμε από χτες για την αποταμίευση, διαβάσαμε στο site μιας Τράπεζας το πολύ ωραίο βιβλίο με τίτλο “Αν κάθε μέρα….” και στη συνέχεια ζωγραφίσαμε τα δικά μας “Αν κάθε μέρα…”. Βέβαια δεν ξεχάσαμε να κατασκευάσουμε και τον δικό μας κουμπαρά από κουτιά γάλακτος (σπιτάκια για το κλασικό, αλογάκια με άμαξα για το ολοήμερο).
4 Οκτωβρίου, Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων κι αφού μάθαμε τι ζητάνε από μας και ποιες είναι οι ανάγκες τους κατασκευάσαμε το ζωάκι που θα θέλαμε να έχουμε ή κάποιο από τα απειλούμενα με εξαφάνιση.
“Τίποτε άλλο δεν ζητώ, μόνο λίγο φαγητό και νεράκι δροσερό. Δυο χεράκια τρυφερά να με κάνουν μια αγκαλιά”.