Τέλος σχολικής χρονιάς! Καλό Καλοκαίρι!
Η σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της και εμείς οι εκπαιδευτικοί νιώθουμε χαρούμενοι γιατί ήταν μια χρονιά με όμορφη συνεργασία, μάθηση, δημιουργία, χαμόγελα και πολύτιμες εμπειρίες. Τα παιδιά μεγάλωσαν, εξελίχθηκαν, απέκτησαν, νέες γνώσεις και δεξιότητες και μάς γέμισαν καθημερινά με τη ζωντάνια, τη φαντασία και προπάντων με την αγάπη και τις αγκαλιές τους! Γι’ αυτόν τον λόγο νιώθουμε ως εκπαιδευτικοί ευγνώμονες! Θα κρατάμε πάντα στην καρδιά μας τις ξεχωριστές στιγμές που μοιραστήκαμε και θα θυμόμαστε με αγάπη κάθε παιδί για τη μοναδικότητά του
Ευχόμαστε σε όλους ένα ξένοιαστο, χαρούμενο και ασφαλές καλοκαίρι, γεμάτο όμορφες στιγμές με τις οικογένειές σας.

































































































