Πρόσκληση σε ενημερωτική εκδήλωση «Μετάβαση από τον Παιδικό Σταθμό στο Νηπιαγωγείο»
Πατήστε εδώ για την πρόσκληση
Πατήστε εδώ για την πρόσκληση
Γιορτάσαμε την ημέρα αυτή ιδιαίτερα, ανακεφαλαιώνοντας όλα αυτά που συζητάμε καθημερινά για την κλιματική αλλαγή, καθώς και τρόπους προστασίας της γης μας, απλούς και καθημερινούς ! Παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά ντοκιμαντέρ και γίναμε σούπερ ήρωες της γης για να βοηθήσουμε τον σκατζόχοιρο Τζότζο να σώσει τη γη ! Στο τέλος φτιάξαμε και τα δικά μας μηνύματα εκστρατείας !!
Σώστε τη γη μας!!!
Αυτή την εβδομάδα τα παιδιά μίλησαν με την Kοινωνική λειτουργό για τους κανόνες στην τάξη και στο σπίτι, με αφορμή το βιβλίο «Και γιατί πρέπει;». Μέσα από τη συζήτηση, κατανόησαν τη σημασία του σεβασμού και συμφώνησαν σε βασικούς κανόνες, όπως να μιλούν όμορφα, να περιμένουν τη σειρά τους, να ακούν και να παίζουν μαζί.
Στη συνέχεια, συμμετείχαν σε δραστηριότητα δημιουργίας ιστορίας μέσα από εικόνες, όπου παρατηρούσαν διαδοχικές σκηνές και περιέγραφαν τι συμβαίνει. Μέσα από αυτή τη διαδικασία αναδείχθηκε η έννοια του λάθους και της επανόρθωσης, καθώς το παιδί της ιστορίας αναγνωρίζει τη συμπεριφορά του και προσπαθεί να τη διορθώσει.
Τέλος, τα παιδιά εξέφρασαν μέσα από ζωγραφιές στιγμές συνεργασίας και θετικής συμπεριφοράς, ενισχύοντας την κατανόηση των κανόνων και τη σημασία τους για ένα ασφαλές και ευχάριστο περιβάλλον για όλους.
Ήρθε η Πρωταπριλιά και το διασκεδάσαμε πάρα πολύ !!! Κάναμε τα αστεία μας και μάθαμε από πού προέρχεται το αγαπημένο μας έθιμο ! Διαβάσαμε τον ψεύτη βοσκό και τον Πινόκιο και παίξαμε μαζί του (ιδέα της συναδέλφου Ειρήνης Πετρίδου) προσπαθώντας να βρούμε τις αλήθειες για να του μικρύνουμε τη μύτη ! Γιατί τα ψέματα δικαιολογούνται μόνο την πρωταπριλιά!!!!
Αφού διαβάσαμε το παραμύθι του ψεύτη βοσκού, τα παιδιά το αναδιηγήθηκαν και στη συνέχεια τοποθέτησαν σε σωστή σειρά τις εικόνες του παραμυθιού.
Με αφορμή το Πάσχα, τα παιδιά συμμετείχαν σε μια βιωματική δραστηριότητα με την Κοινωνική λειτουργό με στόχο την έκφραση συναισθημάτων και την ενίσχυση της σύνδεσης με την οικογένεια.
Δημιούργησαν πασχαλινά λαγουδάκια και διακόσμησαν μια καρδιά με την ευχή «Καλό Πάσχα». Στην πίσω πλευρά, κάθε παιδί μοιράστηκε ένα προσωπικό μήνυμα, εκφράζοντας τι του αρέσει να κάνει μαζί με τους γονείς του ή για ποιο λόγο τους αγαπά πολύ.
Μέσα από τη δραστηριότητα, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ανακαλέσουν όμορφες κοινές στιγμές και να εκφράσουν με απλό και αυθόρμητο τρόπο τα συναισθήματά τους.
Σας προτρέπουμε να αφιερώσετε λίγο χρόνο, διαβάζοντας το μήνυμα του παιδιού σας και μοιραζόμενοι μαζί του μια όμορφη στιγμή.
Σας ευχόμαστε Καλό Πάσχα, με υγεία, αγάπη και ζεστασιά!