E-twinning
Δεύτερη συνάντηση με τα συνεργαζόμενα σχολεία για το e-twinning ! Φορέσαμε τις μάσκες μας και τραγουδήσαμε η κάθε χώρα στη γλώσσα της, ένα τραγούδι για τα ζώα ! Ήταν πολύ ωραία εμπειρία !
Κουκλοθέατρο για την κλιματική αλλαγή! Ενα πολύ σημαντικό θέμα για τον πλανήτη μας και το περιβάλλον μας! Ήρθαν οι ήρωες-ζώα από τα παραμύθια και μας εξήγησαν το πρόβλημα και τι μπορούμε να κάνουμε για να βοηθήσουμε τη γη μας !
Φτιάξαμε το δάσος με τα έντομα, τα πουλιά και τα ζώα και γίναμε παρατηρητές των πουλιών …Με απόλυτη ησυχία για να μην τα τρομάξουμε και πετάξουν μακριά , τα παρακολουθήσαμε να πηγαίνουν στη φωλιά τους !
Περίγραμμα ζώων της ζούγκλας ! Μελετήσαμε τα ζώα της ζούγκλας και φτιάξαμε το περίγραμμα τους με την τεχνική outline!! Είμαστε πολύ περήφανοι για αυτά τα έργα μας !!!Τα ζώα περπατούν με φόντο τα χρώματα της ζούγκλας και του ουρανού !
Φτιάξαμε το ζώα της ζούγκλας από διάφορα υλικά που είχαμε στην τάξη μας, όπως σύρμα πίπας , καπάκια, τουβλάκια και πλαστελίνες.
Ζωγραφίσαμε, συνεργατικά με τα υπόλοιπα σχολεία, μια ζωγραφιά για τα ζώα του δάσους, χρησιμοποιώντας υπολογιστή και το ποντίκι ! Διασκεδάσαμε πολύ και εξοικειωθήκαμε ακόμα περισσότερο με τη χρήση του Η/Υ.
















































































































































































