Λιομάζωμα στο Νηπιαγωγείο μας!
«Οι ελιές οι ελιές,
στα βουνά και στις πλαγιές,
οι ελιές οι ελιές,
ασημένιες φουντωτές»!
Ξεκίνησε το λιομάζωμα !!! Βγήκαμε στο κτήμα της τάξης μας και τινάξαμε τις ελιές μας, με προσοχή να μην τις πληγώσουμε !
Τις μαζέψαμε στα σεντόνια και στις λινάτσες και τις αξιοποιήσαμε για τα επόμενα παιχνίδια μας !
Με τόσες ελιές …φτιάξαμε ελιόψωμο , δοκιμάσαμε λάδι και το πήραμε σπίτι μας να το ψήσουμε κ να το φάμε , αφού ήταν τα χέρια μας πεντακάθαρα !!! Όμως , δοκιμάσαμε και ελιόψωμο του τοπικού φούρνου για να διαπιστώσουμε ότι το δικό μας είναι πιο…νόστιμο 🤩!!!
Η Ελιά χρησιμοποιούνταν και ως βραβείο στους Ολυμπιακούς Αγώνες στην αρχαία Ελλάδα και ονομαζόταν «Κότινος»! Μιλήσαμε και για την Καλλιπάτειρα, την πρώτη γυναίκα που πήρε μέρος στους Ολυμπιακούς Αγώνες μεταμφιεσμένη σε άνδρα, ενώ, έπειτα, κάναμε και τους δικούς μας αγώνες και στέψαμε τους νικητές με τον Κότινο ! Επειδή, όμως , αντιμετωπίσαμε όλοι με αξιοπρέπεια και χαμόγελο τη μικρή ήττα μας, πήραμε όλοι μας από έναν Κότινο !!! 🏺🏛️
Ε-Ε ελιά !!! Διακοσμήσαμε το γράμμα Ε της Ελιάς, παίξαμε με τις λέξεις ΕΛΙΑ και ΛΑΔΙ,
χορέψαμε με τα γράμματα και μόλις σταματούσε η μουσική έμπαινε το κάθε γράμμα στη θέση του για να σχηματιστεί η λέξη! Και βέβαια, φτιάξαμε και το δικό μας Ελαιώνα με τις νόστιμες ελίτσες μας!
Κόψαμε τα κλαδιά από τις ελιές μας, και τα μαδήσαμε μαζί με τις ελιές, και ξεκινήσαμε να τις μετράμε για να δούμε ποιος είχε το κλαδί με τις περισσότερες ελιές! Πήραμε και τις ελιές στα χέρια μας και τις λιώσαμε για να μυρίσουμε και να νιώσουμε το λάδι που βγάζουν και το αλείψαμε στο πρόσωπο μας και στα χέρια μας! Και φυσικά όλοι νικήσαμε και κρατήσαμε τις ελιές σε ένα βαζάκι για να μπορέσουμε να παίξουμε ξανά και ξανά μαζί τους!






























































































































































