Τα παιδιά και οι οθόνες
Σήμερα η Κοινωνική λειτουργός του νηπιαγωγείου μας, μίλησε με τα παιδιά για τη σωστή χρήση των οθονών.
Ξεκινήσαμε παρακολουθώντας ένα σύντομο εκπαιδευτικό βίντεο και αξιοποιήσαμε το βιβλίο «Οι οθόνες δεν είναι για όλη την ώρα», ώστε να ανοίξει ένας ουσιαστικός διάλογος με τα παιδιά. Συζητήσαμε για τον χρόνο που περνάμε μπροστά σε μια οθόνη, για τα όρια που χρειάζεται να υπάρχουν και για όσα πρέπει να προσέχουμε όταν χρησιμοποιούμε ψηφιακές συσκευές.
Τα παιδιά μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους και γρήγορα η συζήτηση, μάς οδήγησε στη σημασία του παιχνιδιού χωρίς οθόνες — του παιχνιδιού με φίλους, της κίνησης, της φαντασίας και της δημιουργικότητας.
Στη συνέχεια, αποτύπωσαν με ζωγραφιές τι τους αρέσει να βλέπουν ή να παίζουν στην οθόνη και τι τους αρέσει να κάνουν εκτός οθόνης. Οι ζωγραφιές τους, ανέδειξαν πόσο σημαντικές είναι για εκείνα οι στιγμές παιχνιδιού, η οικογένεια και οι φίλοι.
Η σταθερότητα στα όρια και η ισορροπία ανάμεσα στον ψηφιακό χρόνο και το καθημερινό παιχνίδι αποτελούν βασικά στοιχεία για την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών.






































































































































































