Χριστουγεννιάτικη γιορτή στο Νηπιαγωγείο μας!
Λίγο πριν ξεκινήσει η χριστουγεννιάτικη γιορτή του Νηπιαγωγείου μας! Με τέτοια χαμόγελα και ενέργεια ήταν δυνατόν να μην είναι επιτυχημένη; Ήταν απόλυτα επιτυχημένη αν κρίνουμε από τις απόψεις των γονέων αλλά το σημαντικότερο ήταν ότι τα παιδιά αλλά και οι εκπαιδευτικοί το απόλαυσαν και το καταχάρηκαν. Καλά Χριστούγεννα με υγεία ,αγάπη και όμορφες στιγμές!







































“



























































