ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Αγαπητοί γονείς,

Σας ευχόμαστε καλή και δημιουργική σχολική χρονιά! ✨

Την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025, στις 8:30 π.μ., θα πραγματοποιηθεί ο Αγιασμός στον προαύλιο χώρο του Δημοτικού Σχολείου.

Στη συνέχεια, στις 10:00 π.μ., θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση γονέων σχετικά με τη λειτουργία και τον κανονισμό του Νηπιαγωγείου (χωρίς τη συμμετοχή των παιδιών).

Με χαμόγελα και θετική ενέργεια ξεκινάμε μια νέα όμορφη χρονιά γεμάτη εμπειρίες, γνώσεις και δημιουργικό παιχνίδι! 🎨🧩

Σας περιμένουμε με χαρά!
Καλή αντάμωση! 🌸