Επεράσαμε όμορφα, όμορφα, όμορφα..Επεράσαμε όμορφα και τούτη τη φορά!
Σήμερα ήταν η τελευταία εκδρομή της σχολικής χρονιάς μας 2025-2026!!! Όλοι μαζί πήγαμε στο Flisvos Padel Academy και συμμετείχαμε σε αθλήματα και δραστηριότητες με τους γυμναστές ! Περάσαμε υπέροχα , γελάσαμε , τρέξαμε , συνειδητοποιήσαμε ότι οι μέρες τελειώνουν και στενοχωρηθήκαμε , αλλά δημιουργήσαμε άλλη μια όμορφη ανάμνηση !!!










