Η αγάπη είναι για να μοιράζεται!!!
Μαθαίνω τις 4 εποχές στα Αγγλικά
Στην προσχολική εκπαίδευση, η εισαγωγή των αγγλικών γίνεται αντιληπτή ως προοπτική πολυγραμματισμού καθώς και ως πολιτισμική πρακτική, που σχετίζεται με τις εμπειρίες των παιδιών με τον κόσμο, ώστε να τους βοηθήσει να θέσουν τα θεμέλια για την ανάπτυξη μιας ταυτότητας υπηκοότητας, τόσο ευρωπαϊκής όσο και παγκόσμιας. Η ιδέα βασίζεται σε μια κοινωνικο-παιδαγωγική προοπτική, που δίνει έμφαση στην εισαγωγή των αγγλικών ως μέσο:
- προώθησης των εκφραστικών εργαλείων και της πολυγλωσσικής ευαισθητοποίησης των παιδιών,
- ενίσχυσης των κινήτρων, της αγάπης και της εμπιστοσύνης τους στην εκμάθηση γλωσσών,
- ανάπτυξης διαπολιτισμικής ευαισθησίας και σεβασμού,
- ενίσχυσης της διαφοροποιημένης πολιτισμικής και γλωσσικής ταυτότητας των παιδιών, τη θετικής εικόνας του εαυτού τους και της χρήσης της μητρικής γλώσσας, ως πλεονέκτημα στη μαθησιακή διαδικασία και την επικοινωνία (Alexiou & Penderi, 2021).
Βιβλιογραφία
Alexiou, T. & Penderi, Ε. (2021). Proposal prepared for the Global Education Network, Europe (GENE) Quality in Global Education Award. IEP
Η μουσική είναι βασικό μέσο εκμάθησης της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο. Μέσα από τραγούδια που μας αρέσουν πολύ για ακόμα μία διδακτική ώρα μάθαμε τις τέσσερις εποχές στα αγγλικά. Τέλος τα παιδιά κλήθηκαν να χωρίσουν ένα λευκό χαρτί στα τέσσερα και να ζωγραφίσουν τις 4 εποχές.

Εορτή Τριών Ιεραρχών
Τρεις Ιεράρχες ονομάζονται τρεις άγιοι και Θεολόγοι της Ορθόδοξης Χριστιανικής πίστης, προστάτες των γραμμάτων και των μαθητών, ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος, ο Βασίλειος ο μέγας και ο Γρηγόριος Ναζιανζηνός. Αναδείχθηκαν Πατέρες της Εκκλησίας και Άγιοι. Η εορτή των Τριών Ιεραρχών καθιερώθηκε γύρω στα μέσα του 11ου αιώνα. Πηγή: ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ
Για να τους τιμήσουμε παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο για την ζωή τους και δημιουργήσαμε δικά μας έργα τέχνης.
Ασκήσεις ετοιμότητας για το σεισμό
Μελετήσαμε τις οδηγίες του ΟΑΣΠ με θέμα και συζητήσαμε πάνω στο θέμα. Ιδιαίτερη εντύπωση μας έκαναν εκπαιδευτικά βίντεο για προστασία από τους σεισμούς από τη Γενική Γραμματεία της Πολιτικής Προστασίας.
Πραγματοποιήσαμε μία ακόμα άσκηση σεισμού, ελέγξαμε και ανανεώσαμε την τσάντα έκτακτης ανάγκης και θυμηθήκαμε τα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης.
Ελεύθερο παιχνίδι στα κέντρα ενδιαφέροντος
Το παιχνίδι αποτελεί το πιο βασικό στοιχείο του ημερήσιου προγράμματος απασχόλησης των νηπίων στο νηπιαγωγείο. Μέσω του παιχνιδιού, που παίρνει πια επικοινωνιακή διάσταση, τα μικρά παιδιά γίνονται εξερευνητές του περιβάλλοντός τους, δημιουργοί νέων εμπειριών και ενεργοί συμμέτοχοι στην ίδια τους την ανάπτυξη. Είναι ένα πεδίο για την επέκταση και τη διαφύλαξη της αυτοεικόνας τους, ένα πεδίο συναισθηματικής έκφρασης και κοινωνικής αλληλεπίδρασης. Αποτελεί κίνητρο για προσέγγιση της πραγματικότητας, για ανακάλυψη και δημιουργία. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου “Η οργάνωση και ο σχεδιασμός του (Νηπιαγωγείου) στο πλαίσιο του παιχνιδιού – Σιβροπούλου Ρένα – Εκδόσεις Πατάκης).
Δραστηριότητα λεπτής κινητικότητας
Με τον όρο «λεπτή κινητικότητα» αναφερόμαστε στο συντονισμό των μικρών μυών στα χέρια και τα δάχτυλα. Μερικές από τις βασικότερες δραστηριότητες που απαιτούν καλή λεπτή κινητικότητα είναι: η λαβή μολυβιού, η λαβή κουταλιού ή πιρουνιού, η γραφή, η ζωγραφική, η χρήση ψαλιδιού, το πέρασμα χαντρών σε σκοινί, τα παζλ, το κλείσιμο τουφερμουάρ και των κουμπιών, το δέσιμο κορδονιών, το άνοιγμα/κλείσιμο ενός κουτιού με καπάκι, η σχεδίαση σχημάτων.
Μαθαίνω τον αριθμό 3
Κοπή Βασιλόπιτας
Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς του παραρτήματος για τη δωρεά της βασιλόπιτας. Η κίνηση αυτή αποτελεί μια όμορφη πρωτοβουλία, η οποία όχι μόνο ενισχύει το πνεύμα συνεργασίας και αγάπης αλλά προσφέρει χαρά στους μαθητές μας. Η βασιλόπιτα φυσικά περιελάμβανε φλουρί και η τυχερή της τάξης έλαβε ένα υπέροχο δώρο.
Ανάπτυξη Δράσεων – Προγραμμάτων Αγωγής Υγείας και Πρόληψης
Tο Υπουργείο Υγείας σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού συντονίζει και υλοποιεί δράσεις και παρεμβάσεις στο πλαίσιο αγωγής υγείας σε σχολικές μονάδες σε εθνικό επίπεδο με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του μαθητικού πληθυσμού σε θέματα δημόσιας υγείας.
Ο εγκεκριμένος θεματικός άξονας της ”Διατροφικής Αγωγής” παρουσιάστηκε στο σχολείο μας από την 1η Τ.Ο Μ.Υ Νέας Ιωνίας.
Γνωρίζοντας τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη
Παγκόσμια Ημέρα Αγκαλιάς
Κοπή βασιλόπιτας για το 2025!
Κοπή Βασιλόπιτας
Δωρεά παραμυθιών από Ίδρυμα Μελά!
Έναρξη λειτουργίας Δανειστικής Βιβλιοθήκης
Χειμώνας
Ο χειμώνας άρχισε να δείχνει τα δόντια του. Ακούσαμε το αγαπημένο μας τραγούδι “Α α α αρχίζει η παγωνιά” , το οποίο τραγουδάμε κάθε πρωί.
Η επόμενη αποστολή των Μικρών Δημοσιογράφων ήταν η αναζήτηση και παρουσίαση πληροφοριών για το ΧΕΙΜΩΝΑ. Τα παιδιά της τάξης μας σαν γνήσιοι δημοσιογράφοι ασχολήθηκαν με τη συλλογή και την παρουσίαση των πληροφοριών.
Ακούσαμε χρησιμοποιώντας την eclass το παραμύθι του Μάνου Κοντολέων, “Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιωσει” και ζωγραφίσαμε ότι μας εντυπωσίασε.
Αναζητήσαμε λέξεις που αρχίζουν από τη φωνούλα Χ και αποφασίσαμε να παίξουμε ακόμα μία φορά με το αγαπημένο μας “Συννεφόλεξο” (εργαλείο WordArt)! Σας παρουσιάζουμε τα συννεφόλεξα μας.
Μαθαίνω τους αριθμούς – Ο αριθμός 2
Παράσταση Κουκλοθεάτρου: “Οδοντοχαλάστρας και η Γλυκοσυμμορία του”
Σήμερα πραγματοποιήθηκε από την ομάδα ΑΦΟΥ μία επιτυχημένη παρουσίαση της παράστασης κουκλοθεάτρου «Ο Οδοντοχαλάστρας και η Γλυκοσυμμορία του», χαρίζοντάς μας απλόχερα το γέλιο και τη διασκέδαση.
Λίγα λόγια για το έργο:
Η αδυναμία της Φωτεινής στα γλυκά και η αμέλειά της ως προς την στοματική της υγιεινή την έχουν βάλει σε μπελάδες. Έχει επιτρέψει σε αυτά τα πλασματάκια-μικρόβια να χτίσουν μια ολόκληρη καστροπολιτεία μέσα στο στόμα της! Μια διαδραστική παράσταση με πολλή μουσική και αστείους διαλόγους για τη φροντίδα των δοντιών, την υγιεινή διατροφή και την επίσκεψη στον οδοντίατρο.
Η παράσταση προγραμματίστηκε στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.
- Θεματικός Κύκλος: Ζω καλύτερα- Ευ ζην. Επιμέρους Θεματικές Ενότητες/Υποενότητες: Υγεία-Διατροφή-Αυτομέριμνα-Οδική Ασφάλεια. Τίτλος: «Τη διατροφή μου φροντίζω, δόντια γερά χτίζω»

























