Δημοσιεύθηκε στην Η ζωή στο σχολείο

Ομαδική Συγκέντρωση γονέων και Αγιασμός

a16a9868db22328d91e9e00ac846b0e5 XL

Καλησπέρα σας αγαπητοί μας γονείς, αγαπημένα μας παιδιά,

Με μεγάλη χαρά, σας καλωσορίζουμε στο δεύτερο νηπιαγωγείο Αγίων Αναργύρων. Το email της σχολικής μονάδας θα αποτελεί για όλη τη σχολική χρονιά ένα από τους βασικούς τρόπους επικοινωνίας των εκπαιδευτικών με τις οικογένειες των νηπίων.

Με το παρόν μήνυμα θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι την Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2025 στις 7:00 το απόγευμα το νηπιαγωγείο μας θα υποδεχθεί τους γονείς των μαθητών μας στο χώρο του (Μ. Αλεξάνδρου 128) όπου και θα πραγματοποιηθεί η 1η ομαδική συγκέντρωση γονέων της χρονιάς.      

Η θεματολογία της συνάντησης θα αφορά:

  • Τη φιλοσοφία του σχολείου μας (διδακτικές και παιδαγωγικές αρχές)
  • Τη συνεργασία σχολείου με τους γονείς των μαθητών
  • Την προσαρμογή των παιδιών στο νηπιαγωγείο καθώς και
  • Πρακτικές οδηγίες για τις πρώτες μέρες

Σας περιμένουμε όλους, αλλά χωρίς τα παιδιά! Οι μικροί μαθητές μας θα πρέπει να κάνουν λίγη ακόμα υπομονή γιατί θα τους υποδεχτούμε τη Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου στις 10:30 το πρωί, που θα πραγματοποιηθεί αγιασμός.

Σας περιμένουμε όλους!

Η ομάδα των εκπαιδευτικών του σχολείου

Δημοσιεύθηκε στην Η ζωή στο σχολείο

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-2026

εγγραφες

Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές για μαθητές/τριες , σχολικού έτους  2025-26  θα πραγματοποιηθούν ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ από την 5η Μαρτίου ως και την 24η Μαρτίου 2025, μέσω της πλατφόρμας

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Φέτος εγγράφονται όσα παιδιά  γεννήθηκαν το έτος 2021 (η φοίτηση είναι υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας)

kindergarten what teachers expect and what you can school activities clipart 11563138195stegsvjqg7

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ στην πλατφόρμα :https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή . Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής ή/και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο Προϊστάμενος/νη-Διευθυντής/ντρια του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης,  ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:

ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ)

η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια

θ) Βεβαίωση από ΚΕΔΑΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο . Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα.

Αναλυτικές οδηγίες για τους γονείς

manual_parents

Προς διευκόλυνσή σας αναρτούμε τις οδούς που ανήκουν στη σχολική περιφέρεια του 2ου νηπιαγωγείου:



Λήψη αρχείου

 

Δημοσιεύθηκε στην Εμείς και οι γονείς....

Βιωματικό Σεμινάριο

Σας προσκαλούμε στο βιωματικό σεμινάριο που έχει διοργανώσει το 2o και 7o νηπιαγωγείο Αγίων Αναργύρων σε συνεργασία με τον  Δήμο Αγίων Αναργύρων -Καματερού και τη Διεύθυνση Κοινωνικής Πολιτικής . Το εργαστήριο θα πραγματοποιηθεί στο χώρο του 2ου νηπιαγωγείου (Μεγ.Αλεξάνδρου 128, 135 62) τη Δευτέρα 24/2/2025 με θέμα «Καλλιεργώντας την ενσυναίσθηση στα παιδιά μας!» στις 6:00 το απόγευμα. 

Σας περιμένουμε όλους!

αφισα 2ο Νηπ ΑΑ ενσυναίσθηση 1

Δημοσιεύθηκε στην Η ζωή στο σχολείο

Συναισθηματική αγωγή στο νηπιαγωγείο

IMG 9162Για την ενίσχυση και την ενδυνάμωση της κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης και ανθεκτικότητας των μαθητών στο νηπιαγωγείο, πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική δράση από την ψυχολόγο του σχολείου, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς.

Ειδικότερα,  η δράση που εντάσσεται στην ενότητα της ανάπτυξης  της συναισθηματικής νοημοσύνης των παιδιών, αφορούσε στην ψυχο-εκπαίδευση στην αναγνώριση και διαχείριση των συναισθημάτων. Αρχικά, τα παιδιά έμαθαν να αναγνωρίζουν τα βασικά συναισθήματα, να μιλούν για το πώς νιώθουν στη σχολική καθημερινότητα, να αντιλαμβάνονται τις επιδράσεις των συναισθημάτων στο σώμα και στο νου και να παρατηρούν τα συναισθήματα των άλλων σε διαφορετικά σενάρια. Κατόπιν, στη διαχείριση των συναισθημάτων, τα παιδιά εξασκήθηκαν στη διάκριση των συναισθημάτων, με βάση το χρώμα, σε ψυχρά και θερμά, καθώς και στην ρύθμισή τους με διάφορες τεχνικές.

IMG 9163 IMG 9166 IMG 9165 IMG 9163Οι μέθοδοι που αξιοποιήθηκαν ήταν η παρουσίαση, η χρήση βίντεο , μουσικο-κινητικές δραστηριότητες, ζωγραφική, ομαδο-συνεργατική μάθηση, παρουσίαση στην ολομέλεια,  αφήγηση. Τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν βασίστηκαν σε βιβλία συναισθηματικής αγωγής και υλικό Γνωσιακής-συμπεριφοριστικής θεωρητικής κατεύθυνσης. Τα παιδιά συμπλήρωσαν φύλλα εργασίας που ενισχύουν την ικανότητα διάκρισης και έπαιξαν με παιχνίδια μνήμης, κάρτες συναισθημάτων κ.ά, ατομικά και ομαδικά. Δημιουργήθηκαν οπτικό υλικό, που βρίσκεται αναρτημένο σε ειδικό χώρο του σχολείου και εργαλεία αναστοχασμού για καθημερινή χρήση στο σχολείο από τα παιδιά. Επιπλέον, σχεδιάζεται ο χώρος χαλάρωσης και ρύθμισης των συναισθημάτων, με αντίστοιχα υλικά, κοντά στο «Δέντρο των συναισθημάτων».

Οι νέες πληροφορίες αξιοποιούνται βιωματικά, καθημερινά από τις εκπαιδευτικούς και η δράση θα αξιολογηθεί για την αποτελεσματικότητά της από τις παρατηρήσεις τους ως προς τις αυτοαναφορές των παιδιών σε σχέση με τα συναισθήματα και τη μείωση των εντάσεων, ενδοπροσωπικά και διαπροσωπικά.

Δημοσιεύθηκε στην Εμείς και οι γονείς....

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

αρχείο λήψηςΑγαπητοί Γονείς,

Έχουμε τη χαρά να σας ανακοινώσουμε την προσέλευση και απασχόληση  της αναπληρώτριας ψυχολόγου, κ. Σεβαστής Καψή στο σχολείο μας, η οποία θα βρίσκεται μαζί μας κάθε Δευτέρα από τις 8.15 ως τις 13.00.

Η αποστολή των σχολικών ψυχολόγων είναι να προωθήσουν ένα περιβάλλον, εκπαιδευτικά λειτουργικό και ψυχολογικά υγιές, για όλα τα παιδιά και τους νέους μέσω της εφαρμογής αποτελεσματικών προγραμμάτων που βασίζονται στην έρευνα, που προλαμβάνουν ή αντιμετωπίζουν προβλήματα, ενισχύουν της αυτονομία και προωθούν τη βέλτιστη μάθηση

Σας υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με την αριθ.104627/ΓΔ5/7-8-2020 (ΦΕΚ 3344/Β/2020) Υπουργική Απόφαση  έχει τοποθετηθεί στο σχολείο μας μέχρι τη λήξη του σχολικού έτους προκειμένου να παρέχει για αυτό το διάστημα το υποστηρικτικό της έργο ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες των μαθητών και των οικογενειών τους.

Η κα Καψή προσφέρει τις υπηρεσίες της σύμφωνα με τον κώδικα δεοντολογίας της ειδικότητάς της και την τήρηση του απορρήτου των προσωπικών δεδομένων των μαθητών και των οικογενειών τους.

Όσοι γονείς επιθυμούν ατομική υποστηρικτική ή συμβουλευτική διαδικασία για το παιδί τους ή την οικογένειά τους, παρακαλούνται να επικοινωνήσουν άμεσα με τη διεύθυνση του σχολείου προκειμένου να ενημερωθούν περαιτέρω και να καθοριστεί το πλαίσιο συνεργασίας.