Το σχολείο μας τη σχολική χρονιά 2020-21 ήταν πιλοτικό σχολείο στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων. Παρακάτω παραθέτουμε προς ενημέρωση κάθε ενδιαφερόμενου, το υπόδειγμα του σχεδίου δράσης της σχολικής μονάδας, ‘ετσι όπως πραγματοποιήθηκε το σχολικό έτος 2020-21.
Η πορεία του σχεδίου δράσης του σχολείου μας
1 Θεματική ενότητα, Ζω καλύτερα, Ευ ζην: Από το εγώ στο Εμείς, Ζώντας και μαθαίνοντας μαζί
Β1_Υπόδειγμα_ΣΔτΤ_Θεμ. Κύκλος_ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ 2ο Νηπιαγωγείο Αγίων Αναργύρων TELIKO
Φωτογραφίες από το πρόγραμμα
2 Θεματική ενότητα φροντίζω το περιβάλλον : “Υγιή παιδιά, υγιής πλανήτης”
Φωτογραφίες από την υλοποίηση του προγράμματος στην τάξη!
- Ποιες είναι οι διατροφικές μας συνήθειες;
- Ποιο είναι το οικολογικό αποτύπωμα των τροφώνν που προτιμάμε;
- Φτιάχνουμε την πυραμίδα της παιδικής μεσογειακής διατροφής.
- Τη συγκρίνουμε με την περιβαλλοντική πυραμίδα.
Εξ αποστάσεως συνέχεια του προγράμματος, “Υγιή παιδιά, υγιής πλανήτης”
Το πρόγραμμα μας “Υγιή παιδιά, υγιής πλανήτης” συνεχίζεται εξ αποστάσεως με την ίδια επιτυχία, όπως και στην τάξη! Τιποτα δε μας εμποδίζει να μάθουμε να τρώμε σωστά για θωρακίσουμε το σώμα μας και να προστατεύσουμε τον πλανήτη μας. Η συνέχεια στις οθόνες του υπολογιστή μας:
https://sway.office.com/ttU9qUKcT28K3Xcm?ref=Link
και https://sway.office.com/vzglcksDm1DrwwBf?ref=Link
Ετοιμάσαμε ένα συνταγολόγιο με δοκιμασμένες, πεντανόστιμες και πάνω από όλα υγιεινές συνταγές και σας προτείνουμε να τις δοκιμάσετε! Καλά μαγειρέματα!
https://read.bookcreator.com/s1wr2Vlkzng5o6x9OC0W3GR8efm2/0RuyuepiRNS6GV5VLpEWjg
Ενημέρωση για παρουσίαση προγράμματος από τα εργαστήρια δεξιοτήτων
- Με μεγάλη χαρά παρουσιάσαμε στο Μαθαίνουμε Ψηφιακά, Διδάσκουμε Ψηφιακά – Α’ βάθμια – 2ο TeachMeet https://www.youtube.com/watch?v=dAgZZxUaWDA
μέρος του προγράμματος “Υγιή παιδιά, υγιής πλανήτης” , δίνοντας έμφαση στον τρόπο με τον οποίο μέσα από το πρόγραμμα των εργαστηρίων δεξιοτήτων καλλιεργήσαμε δεξιότητες επικοινωνίας, συνεργασίας, κριτικής σκέψης και δημιουργικότητας. Ήταν πολύ σημαντικό για μας ότι τα εργαστήρια δεξιοτήτων συνεχίστηκαν ακόμα και όταν η διαζώσης διδασκαλία διακόπηκε για να αντικατασταθεί με την εξ αποστάσεως.
2.
3 Θεματική ενότητα, Ενδιαφέρομαι και ενεργώ, Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη: Νοιάζομαι, προσφέρω και δρω
4 Θεματική ενότητα, Δημιουργώ και καινιτομώ, Δημιουργική σκέψη και καινοτομία: Κουκλοπαίζουμε με τον ΞΟΥΤ
Επιμορφωτικό – υποστηρικτικό υλικό
Πράξη: «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις δεξιότητες μέσω εργαστηρίων» (MIS 5092064)
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΜΨΥΧΩΣΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Έλλη Ναούμ
1.Η Μάθηση βάσει Έργου (Project Based Learning) ως μεθοδολογία ανάπτυξης των δεξιοτήτων Μάθησης (4Cs) στο Νηπιαγωγείο
2. Το Εκπαιδευτικό Δράμα ως μεθοδολογία ανάπτυξης των δεξιοτήτων της Κοινωνικής ζωής (ενσυναίσθηση και ευαισθησία) στο Νηπιαγωγείο