Έναρξη μαθήματος κολύμβησης
Οι μαθητές της Γ΄ τάξης συμμετείχαν στο πρώτο τους μάθημα κολύμβησης και βίωσαν ανάμεικτα συναισθήματα. Πολλά παιδιά ένιωσαν ενθουσιασμό και χαρά, καθώς το νερό και η πισίνα τούς φάνηκαν σαν παιχνίδι. Κάποια άλλα, όμως, ένιωσαν άγχος ή φόβο, επειδή δεν γνώριζαν καλά κολύμπι ή φοβούνταν το νερό. Με τη βοήθεια των γυμναστών, όλα τα παιδιά ένιωσαν πιο ασφαλή και, στο τέλος του μαθήματος, διασκέδασαν και απέκτησαν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Ευχόμαστε καλή συνέχεια μετά τις γιορτές, με τον ίδιο ενθουσιασμό!
ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΣΤ ΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Η Πενταμελής Επιτροπή Αξιολόγησης Προσφορών, η οποία συγκροτήθηκε για την επιλογή τουριστικού πρακτορείου στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής εκδρομής της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας στην Αθήνα, αφού εξέτασε και αξιολόγησε τις κατατεθείσες προσφορές σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις και τα προβλεπόμενα κριτήρια, αποφάσισε ομόφωνα την ανάθεση της εκδρομής στο τουριστικό πρακτορείο ICORE.
Η επιλογή πραγματοποιήθηκε με γνώμονα την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, την ασφάλεια των μαθητών και τη συνολική οικονομική προσφορά.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στη Διεύθυνση του σχολείου.
Συγχαρητήριο μήνυμα προς τον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων
Ο Σύλλογος Διδασκόντων εκφράζει από καρδιάς τα θερμά του συγχαρητήρια και τις ειλικρινείς του ευχαριστίες προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και όλους όσους εργάστηκαν (γονείς, παιδιά, δασκάλους) για την υπέροχη διοργάνωση του χριστουγεννιάτικου bazar του σχολείου μας, την Κυριακή 14 Δεκεμβρίου.
Με πολλή αγάπη, δημιουργικότητα και εθελοντική διάθεση, κατάφεραν να γεμίσουν το σχολείο μας χαμόγελα, χρώματα και γιορτινή διάθεση, προσφέροντας στα παιδιά μας μοναδικές στιγμές χαράς και ενισχύοντας το πνεύμα συνεργασίας και αλληλεγγύης στη σχολική μας κοινότητα.
Τους ευχαριστούμε θερμά για την προσφορά, τον χρόνο και το μεράκι τους και ευχόμαστε η όμορφη αυτή συνεργασία να συνεχιστεί και στο μέλλον, με την ίδια αγάπη και ενθουσιασμό.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΟΔΟΥ & ΕΠΙΔΟΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ
Ευχαριστήρια επιστολή & Αναμνηστικό δίπλωμα
Αγαπητοί εκπαιδευτικοί, αγαπητά μας παιδιά,
Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, η Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία, το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα #BEACTIVE καθώς και τα Μέλη της Επιτροπής Αξιολόγησης των σχολικών δράσεων εκφράζουν για ακόμη μία φορά τα θερμά τους συγχαρητήρια προς τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου σας, καθώς και προς εσάς τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχατε στην Πανελλαδική Σχολική Σκυταλοδρομία «Τρέχω για την ΕΙΡΗΝΗ» 2025.
Μαζί με το παρόν μήνυμα, σας αποστέλλουμε τα ψηφιακά αναμνηστικά διπλώματα για όλα τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς που έλαβαν μέρος στη δράση.
Επιπλέον, αποστέλλεται και ένα αναμνηστικό δίπλωμα συμμετοχής για το αρχείο του σχολείου σας, μία σκυτάλη καθώς και η αφίσα της φετινής Σκυταλοδρομίας.
Συγχαρητήρια σε όλους για αυτήν την όμορφη προσπάθεια και τη δυναμική
συμμετοχή!
Να είστε καλά.
Καλές γιορτές!
Από τη διοργανώτρια ομάδα
Γνωριμία με το τένις
Ενημέρωση της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης από το SolidarityNow
Στο πλαίσιο της «Εθνικής Δράσης για την Προαγωγή Υγείας Οικογένειας και Παιδιού»
υλοποιήθηκε σήμερα 8/12/2025 ενημέρωση των μαθητών/τριών της Ε΄και ΣΤ΄ τάξης, με θέμα: «Ευαισθητοποίηση και Ενημέρωση για την Υγεία και την Υγιεινή της Έμμηνου Ρύσης». Το πρόγραμμα υλοποιείται από το Υπουργείο Υγείας, σε συνεργασία με το Γραφείο της UNICEF στην Ελλάδα. Εξειδικευμένες εκπαιδευτριες, από την οργάνωση Solidarity Now, στον τομέα της αγωγής υγείας, της εκπαίδευσης και της ψυχοκοινωνικής υποστήριξης, παρείχαν στα παιδιά ακριβείς, κατάλληλες για την ηλικία τους πληροφορίες σχετικά με τις σωματικές και συναισθηματικές αλλαγές της εφηβείας, με έμφαση στην υγεία και την υγιεινή της έμμηνου ρύσης, ενισχύοντας τη συναισθηματική επίγνωση και καλλιέργεια δεξιοτήτων υγιούς επικοινωνίας και καταρρίπτοντας τη μη επιστημονική πληροφόρηση.
Παγκόσμια Ημέρα των Ατόμων με Αναπηρία-3
Οι μαθητές του Γ1΄, με τη δασκάλα τους κ. Καλεντερίδου Δέσποινα, αφού παρακολούθησαν ένα βίντεο, μιλήσαν για τα άτομα με διαφορετικές μορφές αναπηρίας. Στη συνέχεια μπήκαν για λίγο στη θέση των ατόμων αυτών…
-
Χωρίστηκαν σε ζευγάρια. Ο ένας διάβαζε μια πρόταση και ο άλλος προσπαθούσε να την καταλάβει διαβάζοντας τα χείλη.
-
Προσπάθησαν να δέσουν τα κορδόνια τους με 1 χέρι.
-
Διάβασαν προτάσεις που ήταν γραμμένες ανάποδα.
-
Προσπάθησαν να διαβάσουν ένα θολό κείμενο.
-
Περιέγραψαν, μόνο με κινήσεις,απλές φράσεις όπως “Θέλω να πάω τουαλέτα” ή “Πονάει το χέρι μου.”
-
Στο τέλος γράψαν το όνομά τους κρατώντας τον μαρκαδόρο με το στόμα.
Όλες οι δράσεις των μαθητών καταλήγουν σε ένα συμπέρασμα: Μόνο μέσα από την αλληλεγγύη, την κατανόηση και την συνεργασία, μπορούμε να δημιουργήσουμε έναν κόσμο πιο δίκαιο και συμπεριληπτικό για όλους.
Όλοι μοναδικοί. Όλοι ίσοι. Όλοι μαζί…















