Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄και ΣΤ΄ τάξης, στα πλαίσια των δράσεων για την παγκόσμια ημέρα των ατόμων με αναπηρία, παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση «Ειρήνη» του Αριστοφάνη. Η παράσταση πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Διεθνούς Φεστιβάλ “Η αντανάκλαση της αναπηρίας στην τέχνη” , στο Αμφιθέατρο Τελετών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, από τη θεατρική ομάδα του ενιαίου ειδικού επαγγελματικού γυμνασίου και λυκείου (ΕΝΕΕΓΥΛ) Κατερίνης.
Οι μαθητές/τριες απόλαυσαν την κωμωδία, γέλασαν, χειροκρότησαν τους μαθητές- πρωταγωνιστές, ενώ στο τέλος είχαν τη δυνατότητα να συζητήσουν με τη θεατρική ομάδα . Ήταν μια πολύτιμη εμπειρία με πολύ ξεχωριστά μηνύματα σχετικά με το αναφαίρετο δικαίωμα όλων των ανθρώπων, με ή χωρίς αναπηρία στην τέχνη και τη ζωή.


















