Την Παρασκευή 5 Ιουνίου το σχολείο μας πραγματοποίησε την ημερήσια εκδρομή του στον αθλητικό πολυχώρο Joga Bonito. Οι μαθητές και οι μαθήτριες, υπό την καθοδήγηση γυμναστών, συμμετείχαν σε ομαδικά παιχνίδια και ποικίλες αθλητικές δραστηριότητες, διασκέδασαν και πέρασαν μια όμορφη ημέρα γεμάτη κίνηση και ακόμη περισσότερη χαρά.
Ημέρα: 7 Ιουνίου 2026
Frühstück in der Schule – Πρωινό στο σχολείο
Στο πλαίσιο του μαθήματος των Γερμανικών και με αφορμή το κεφάλαιο του σχολικού βιβλίου «Frühstück» (Πρωινό), οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄ τάξης του σχολείου μας, με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Γερμανικών κ. Κυμιωνάκη Μαρίας, δημιούργησαν έναν γερμανικό πρωινό μπουφέ. Ο μπουφές ήταν πλούσιος σε παραδοσιακά γερμανικά εδέσματα, αλλά και σε γεύσεις από άλλες χώρες. Οι μαθητές συμμετείχαν με ενθουσιασμό, απόλαυσαν την εμπειρία και είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν βιωματικά το νέο λεξιλόγιο του μαθήματος. Η δράση συνδύασε τη μάθηση με τη συνεργασία και την ψυχαγωγία, προσφέροντας σε όλους μια ξεχωριστή και δημιουργική εμπειρία.


