Ημέρα: 12 Ιουνίου 2026
Δράση: «Μνημεία και γειτονιά χωρίς σκουπίδια»
Την Τρίτη 9/6/2026, η Α΄ τάξη με τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς των τμημάτων Α1 και Α2, κ. Καρρά Αθηνά, κ. Ραμματά Ειρήνη και κ. Λεβάκου Αφροδίτη, στο πλαίσιο του προγράμματος «Ενεργός Πολίτης», υλοποίησε τη δράση «Μνημεία και γειτονιά χωρίς σκουπίδια». Οι μαθητές εργάστηκαν με τάμπλετ, αναζήτησαν πληροφορίες για την Πλατεία Παραμάνα και γνώρισαν τα δύο μνημεία που βρίσκονται σε αυτήν, το Μνημείο του Ποντιακού Ελληνισμού και τον Οβελίσκο- Ηρώο. Στη συνέχεια εντόπισαν τη θέση τους στους χάρτες της Google και παρατήρησαν τη σχέση των μνημείων με τη γειτονιά τους. Αφού ολοκλήρωσαν την ψηφιακή τους έρευνα, έκλεισαν τα τάμπλετ και δημιούργησαν ομαδικές ζωγραφιές, απεικονίζοντας τα μνημεία «πριν» με σκουπίδια και «μετά» καθαρά, αναδεικνύοντας τη σημασία της προστασίας του δημόσιου χώρου και του σεβασμού προς τα μνημεία της περιοχής τους.
Γιορτή αποφοίτησης
Μία ακόμη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της. Την Τρίτη 6 Ιουνίου, το απόγευμα, οι 40 μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης αποχαιρέτησαν το Δημοτικό Σχολείο με μια πολύ όμορφη και μελωδική γιορτή, που πραγματοποιήθηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο.
Μέσα από τραγούδια, λόγια καρδιάς και στιγμές γεμάτες συγκίνηση, τα παιδιά έκλεισαν έναν σημαντικό κύκλο έξι χρόνων και ετοιμάζονται πλέον για το επόμενο βήμα στο μαθητικό τους ταξίδι.
Οι δάσκαλοί τους, κ. Άννα Ψωμαθιανού και κ. Παύλος Σταγκώνης, καθώς και όλα τα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων, εύχονται στα παιδιά μας καλή συνέχεια, με υγεία, χαρά, πρόοδο και πολλές επιτυχίες στη νέα τους πορεία.
Θα τα θυμόμαστε πάντα με πολλή αγάπη!
Καλό καλοκαίρι από το τμήμα Ένταξης
Η χρόνια στο Τμήμα Ένταξης έκλεισε με ευχές για το καλοκαίρι,λιχουδιές, χαμόγελα και χαρούμενες αναμνήσεις από τη σχολική χρονιά που πέρασε. Οι μαθητές πήραν τα βραβεία τους, ένα summer challenge και αντάλλαξαν ευχές για το καλοκαίρι!







