Δράσεις Φιλαναγνωσίας – Συζήτηση με ένα συγγραφέα
Με ιδιαίτερη χαρά φιλοξενήσαμε στη σχολική μας κοινότητα, την Τρίτη 20-01-2026, τον συγγραφέα Τάσο Κυριαζή, τον οποίο οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης, ύστερα από πρωτοβουλία των υπεύθυνων εκπαιδευτικών κ. Γκόγκου Στέλλας και κ. Κοβάτση Στέλλας, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν μέσα από μια ξεχωριστή συνέντευξη.
Οι μαθητές, έχοντας προετοιμάσει τις ερωτήσεις τους, συνομίλησαν μαζί του για τα βιβλία του, την έμπνευση και τη συγγραφική διαδικασία, σε μια ζωντανή και δημιουργική ανταλλαγή σκέψεων. Η δράση αυτή ενίσχυσε τη φιλαναγνωσία και έφερε τα παιδιά πιο κοντά στον κόσμο του βιβλίου και της δημιουργικής γραφής.
Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Κυριαζή για την παρουσία του και τη συμβολή του στη δράση!
Παράδοση τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης στο “Χαμόγελο του παιδιού”- Υιοθεσία Ευχής
Τη Δευτέρα 12/1/2026, ολοκληρώθηκε με επιτυχία η δράση αλληλεγγύης του σχολείου μας, με την παράδοση των τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης που συλλέχθηκαν πριν από τις γιορτές στους ανθρώπους Του Χαμόγελου του Παιδιού.
Συνολικά παραδόθηκαν 59 σακούλες με είδη πρώτης ανάγκης, με στόχο τη στήριξη των παιδιών και των οικογενειών που υποστηρίζονται από τον οργανισμό. Η ανταπόκριση της σχολικής μας κοινότητας ήταν συγκινητική και απέδειξε, για ακόμη μία φορά, τη δύναμη της συλλογικής προσπάθειας και της προσφοράς.
Ευχαριστούμε θερμά όλους τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν σε αυτή την πρωτοβουλία. Με τέτοιες δράσεις, καλλιεργούμε την ενσυναίσθηση και δείχνουμε έμπρακτα ότι κανείς δεν είναι μόνος.
Παράλληλα με την αγάπη των παιδιών και τις δωρεές σας θα βοηθήσουμε να γίνει πραγματικότητα η ευχή ενός ακόμη παιδιού.
Συνεχίζουμε με αλληλεγγύη και ανθρωπιά.
Φιλαναγνωσία
Οι διακοπές είναι μια πολύτιμη ευκαιρία για χαλάρωση και ξεκούραση, αλλά και για όμορφα ταξίδια… μέσα από τις σελίδες ενός καλού βιβλίου. Ένα βιβλίο μπορεί να αποτελέσει τον καλύτερο σύντροφο των γιορτινών ημερών, προσφέροντας γνώση, φαντασία και απόλαυση.
Με αυτό το σκεπτικό, οι εκπαιδευτικοί της Ε΄ τάξης, κ. Γκόγκου Στέλλα, κ. Κοβάτση Στέλλα και κ. Ανδρουλάκη Βασιλική, παρουσίασαν στους μαθητές και τις μαθήτριες επιλεγμένα λογοτεχνικά βιβλία, προτείνοντάς τα ως αναγνώσματα για τις διακοπές των Χριστουγέννων. Στόχος της δράσης ήταν να παρακινηθούν τα παιδιά να ανακαλύψουν τη μαγεία των βιβλίων και να καλλιεργήσουν την αγάπη για την ανάγνωση.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Τη Δευτέρα 22/12/2025, με πρωτοβουλία των υπεύθυνων εκπαιδευτικών των τμημάτων κ. Γκόγκου Στέλλας, κ. Κοβάτση Στέλλας και κ. Ανδρουλάκη Βασιλικής και σε συνεργασία με τον ειδικό κ. Βουνοτρυπίδη, πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική παρουσίαση στην Ε΄ τάξη με θέμα ” Οι κίνδυνοι στο διαδίκτυο”. Τα παιδιά πληροφορήθηκαν για τους κινδύνους που ελλοχεύουν στο διαδίκτυο, εξέφρασαν τις απορίες και τις απόψεις τους! Στη συνέχεια διανεμήθηκε υλικό σχετικό υλικό στους μαθητές. Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Βουνοτρυπίδη, για την ανταπόκρισή του στο κάλεσμά μας.
ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΕΣ ΕΥΧΕΣ
Γιορτή Χριστουγέννων
Σήμερα Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου είχαμε την χαρά να απολαύσουμε στο Πολιτιστκό κέντρο της Θέρμης την πολύ όμορφη χριστουγεννιάτικη γιορτή που ετοίμασαν οι μαθητές και μαθήτριες της Β΄ τάξης με τις δασκάλες τους κ. Γεωργία Μιχαλεντζάκη, Αθανασία Μητσοστεργίου, Τάνια Βαρσάμη, Χαρά Ξυνού, Αλεξία Τανούρη,Ελευθερία Κωστούλα, Ελένη Μαλιάκα και τον κ, Κωνσταντίνο Γιάννο. Με την ιστορία του γκρινιάρη των Χριστουγέννων, τα ταξίδια του Αϊ Βασίλη και τα έθιμα και κάλαντα απ’ όλη την Ελλάδα μας έκαναν να γελάσουμε, να χορέψουμε και να τραγουδήσουμε. Γέμισε η σκηνή αγγελούδια, νεράιδες, καλικαντζαράκια και χαρούμενα παιδάκια! Συγχαρητήρια σε όλους του συντελεστές, μεγάλους και μικρούς! Και του χρόνου!
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ
“Μύρισαν” Χριστούγεννα κι αγάπη!
Δράσεις κατά της Οπαδικής βίας
Οι μαθητές/τριες της Στ’ τάξης μαζί με την ψυχολόγο κα Πίτα Ελευθερία διαπραγματεύτηκαν το θέμα της οπαδικής βίας.
Η οπαδική βία δημιουργείται από άτομα που υποστηρίζουν διαφορετικές ομάδες με φανατισμό, θυμό και λάθος πρότυπα κι έχει σοβαρές συνέπειες, όπως τραυματισμούς, φόβο,προβλήματα με τον νόμο ακόμα και θανάτους. Ο αθλητισμός πρέπει να βασίζεται στη χαρά, τον σεβασμό και τη συνεργασία. Λέμε όχι στη βία, αποφεύγουμε καυγάδες και ζητάμε βοήθεια από ενήλικες. Ο σεβασμός και η ειρηνική επίλυση των διαφορών είναι η σωστή στάση.
Ευχαριστούμε την κ. Ελευθερία Πήτα, ψυχολόγο, υπεύθυνη του Συμβουλευτικού Σταθμού του Δήμου Θέρμης για την πρωτοβουλία της και για τις χρήσιμες συμβουλές της.













