Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το βιωματικό αθλητικό πρόγραμμα που διοργάνωσε το Δίκτυο Δημοτικών Σχολείων (2ο, 1ο, 5ο, 22ο, 23ο και 24ο) του Δήμου Λαμιέων σε συνεργασία με την Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία (ΕΘΝ.Ο.Α.) και του Δήμου Λαμιέων, την Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2025, στο Κλειστό Γυμναστήριο Λαμίας (Χαλκιοπούλειο).
Περισσότεροι από 500 μαθητές και μαθήτριες από τα συμμετέχοντα σχολεία είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια ξεχωριστή εμπειρία, γνωρίζοντας τις Ολυμπιακές Αξίες και τα Ολυμπιακά Αθλήματα μέσα από βιωματικές δραστηριότητες. Οι σταθμοί δραστηριοτήτων σχεδιάστηκαν με τέτοιο τρόπο ώστε τα παιδιά να συμμετέχουν ενεργά, καλλιεργώντας τη συνεργασία, την ευγενή άμιλλα και τη χαρά της προσπάθειας.
Την πρόγραμμα υλοποίησαν Ολυμπιονίκες και Παγκόσμιοι Πρωταθλητές, δίνοντας την ευκαιρία στους μαθητές/τριες να γνωρίσουν τις Ολυμπιακές Αξίες και τα Ολυμπιακά Αθλήματα μέσα από βιωματικές δραστηριότητες. Οι σταθμοί δραστηριοτήτων σχεδιάστηκαν με τέτοιο τρόπο ώστε τα παιδιά να συμμετέχουν ενεργά,να αλληλεπιδράσουν μαζί τους, καλλιεργώντας τη συνεργασία, την ευγενή άμιλλα και τη χαρά της προσπάθειας, κερδίζοντας πολύτιμα διδάγματα και ενθάρρυνση να ακολουθήσουν τα δικά τους όνειρα.
Το Δίκτυο Δημοτικών Σχολείων ευχαριστεί θερμά την Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία (ΕΘΝ.Ο.Α.), τη διευθύντρια κ. Παναγοπούλου και όλη την ομάδα της, για την άμεση ανταπόκριση στο κάλεσμά μας και τη συμβολή τους στη διοργάνωση αυτής της σημαντικής δράσης. Επίσης, εκφράζουμε την ευγνωμοσύνη μας προς τον Δήμο Λαμιέων, καθώς και τους Αντιδημάρχους κ. Παρχαρίδη και κ. Στεργίου, για την στήριξη και τη συνδρομή τους στη διεξαγωγή του προγράμματος.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φθιώτιδας, κ. Γκούμας, και ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης, κ. Τσαπρούνης, οι οποίοι εξέφρασαν τη χαρά τους για την επιτυχία της δράσης και την αξία της προώθησης των Ολυμπιακών Αξιών στα σχολεία μας.

