Δυνατότητα απόκτησης μαθητικού λογαριασμού στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο(Π.Σ.Δ)

Αγαπητοί γονείς σας ενημερώνουμε πως :

Σύμφωνα με την εγκύκλιο (20/3/2020) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι μαθητές/τριες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μπορούν να αποκτήσουν λογαριασμό χρήστη στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Π.Σ.Δ.), με τον  οποίο μπορούν να έχουν πρόσβαση  στις υπηρεσίες του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ)  (https://www.sch.gr/services).

Παρακαλούμε για την ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων των μαθητών/τριών Νηπιαγωγείων αλλά και κάθε μαθητή/τριας που μέχρι σήμερα δεν έχει αποκτήσει λογαριασμό χρήστη στο ΠΣΔ για την δυνατότητα αυτή.

Η δημιουργία λογαριασμού για τους μαθητές μπορεί να  γίνει είτε από τον γονέα/κηδεμόνα είτε από το σχολείο (με την σύμφωνη γνώμη του γονέα/κηδεμόνα).

Δημιουργία λογαριασμού μαθητή από τον γονέα ή κηδεμόνα

·         Η εγγραφή γίνεται από τη σελίδα  https://register.sch.gr/students   Στην ίδια σελίδα μπορεί αν φτάσει κάποιος από την πύλη του ΠΣΔ www.sch.gr ακολουθώντας το σύνδεσμο «Εγγραφή».

·         Η εγγραφή γίνεται από τον γονέα ή κηδεμόνα του μαθητή/τριας.  Στη σελίδα υπάρχουν σχετικές οδηγίες τις οποίες θα πρέπει να ακολουθήσουν ώστε η εγγραφή να είναι επιτυχής. Δείτε αναλυτικά τον οδηγό έγγραφής: https://register.sch.gr/students/docs20/StudentsRegisterHelp.pdf  

·         Απαιτείται η συμπλήρωση του Αριθμού Μητρώου του μαθητή.  Στους γονείς/κηδεμόνες μαθητών/τριών των Νηπιαγωγείων και των Α’ και Β’ Τάξεων Δημοτικού Σχολείου, Α Γυμνασίου και Α Λυκείου το σχολείο μπορεί να φροντίσει για την γνωστοποίηση του Αριθμού Μητρώου των αντίστοιχων μαθητών. Για μαθητές μεγαλύτερων τάξεων ο αριθμός αυτός αναγράφεται στους Ελέγχους Προόδου των μαθητών του προηγούμενου έτους.

·         Συνιστούμε στον γονέα/κηδεμόνα την αναγκαιότητα ορθής αναγραφής της διεύθυνσης email του καθώς επίσης και του αριθμού κινητού τηλεφώνου, ώστε να είναι εύκολη η ανάκτηση των στοιχείων μαθητικού λογαριασμού σε περίπτωση που αυτά ξεχαστούν.

·         Όταν ολοκληρωθεί η εγγραφή του/της μαθητή/τριας θα αποσταλεί email με τα στοιχεία εγγραφής στη διεύθυνση email που δήλωσε ο γονέας/κηδεμόνας στην ηλεκτρονική αίτηση.

 

Δημιουργία μαθητικού λογαριασμού από το σχολείο σε περίπτωση αδυναμίας του κηδεμόνα:

·         Ο  επίσημος λογαριασμός του σχολείου μπορεί να δημιουργήσει και διαχειριστεί μαθητικούς λογαριασμούς.

·         Για την δημιουργία μαθητικού λογαριασμού από το σχολείο απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του γονέα. Κατεβάστε το έντυπο γονικής συναίνεσης  (Διαθέσιμο και στην σελίδα https://register.sch.gr/students/docs.php)·         Το σχετικό διαχειριστικό περιβάλλον βρίσκεται στο https://register.sch.gr/studentsadmin.

 

Σας επισυνάπτουμε και σχετικό σύνδεσμο του πανελλήνιου σχολικού δικτύου που αφορά στις υπηρεσίες που προσφέρει, με την απόκτηση μαθητικού λογαριασμού ως προς τους μαθητές.

https://www.sch.gr/students

 

 

Αρχή το ήμισυ του παντός!!!

Οι πρώτες μας μέρες κύλησαν όμορφα με πολλά παιχνίδια γνωριμίας, συνεργατικά, μη ανταγωνιστικά με σκοπό τη δημιουργία και το δέσιμο της ομάδας!!!Γνωριστήκαμε, αναπολήσαμε ανέμελες στιγμές του καλοκαιριού και συζητήσαμε όλα όσα μας έλειψαν από το σχολείο μας. Γνωρίσαμε τους χώρους και τις γωνιές του σχολείου στους νέους μαθητές και τη λειτουργία τους καθώς και κάποια από τα υλικά.
Ο Tάκης ο Μοσχαράκης και η  Σούλα η Μασκούλα  ως νέοι μαθητές του νηπιαγωγείου μας έγιναν γρήγορα μέλη της ομάδας μας. Συζητήσαμε μαζί τους για τον πονηρούλη κορωνοϊό που προσπαθεί να μπει κι αυτός στο σχολείο μας και βρήκαμε λύσεις για το πως μπορούμε να προστατευτούμε…. (Στην ενότητα χρήσιμοι σύνδεσμοι μπορείτε να παρακολουθήσετε κάποιο υλικό σχετικό με τον κορωνοϊο για να θυμηθούν τα μεγαλύτερα παιδιά και να εξοικειωθούν τα μικρότερα).
Αρχίσαμε να καταγράφουμε και τις προτάσεις μας.
Ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας στο σχολείο που ονειρευόμαστε, τους φίλους μας ατομικά και σε ζευγάρια. Πήραμε συνεντεύξεις από τους φίλους μας,ώστε να γνωριστούμε καλύτερα!!!
 Διαβάσαμε και παίξαμε με ιστορίες που διευκολύνουν την προσαρμογή των παιδιών στο νηπιαγωγείο τις πρώτες μέρες!!!
Αρχίσαμε να φτιάχνουμε κούκλες φιλαράκια που θα μας συνοδεύουν στις δραστηριότητες του Ολοήμερου προγράμματος.
Χαρήκαμε τις ηλιόλουστες μέρες στην αυλή μας και με με αισιοδοξία, χαμόγελο και καλή διάθεση ατενίζουμε το μέλλον και συνεχίζουμε….
 

Νεότερες οδηγίες για τη μέρα του αγιασμού και την έναρξη του σχολικού έτους 2021-2022.

Αγαπητοί γονείς σύμφωνα με νεότερη εγκύκλιο σχετικά με τη<<Λειτουργία των νηπιαγωγείων για το σχολικό έτος 2021-22>>. Φ. 22/7762, 09/09/21

σας  ενημερώνουμε πως :

Κατά την πρώτη ημέρα έναρξης των μαθημάτων, τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021, λόγω των
αναγκαίων μέτρων πρόληψης διασποράς του ιού COVID-19 ο καθιερωμένος αγιασμός θα
πραγματοποιηθεί στον αύλειο χώρο του σχολείου, με εκπροσώπους εκπαιδευτικών και
μαθητών/τριών.Οι μαθητές/τριες θα προσέλθουν στις σχολικές μονάδες στις 8.15’ και θα
παραμείνουν μέχρι την τέλεση του αγιασμού σύμφωνα με τον προγραμματισμό του κάθε σχολείου
που θα περιλαμβάνει οδηγίες για θέματα που αφορούν στα μέτρα πρόληψης της διασποράς του
ιού, στην ορθή χρήση της μάσκας σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, στην εφαρμογή του ωρολογίου
προγράμματος, και στη γενικότερη λειτουργία του σχολείου.
Στην αρχή του διδακτικού έτους και για διάστημα όχι μεγαλύτερο των δύο (2) εβδομάδων
μπορεί να εφαρμόζεται ευέλικτο ωράριο παραμονής στο Νηπιαγωγείο για νήπια/προνήπια που
φοιτούν για πρώτη φορά, προκειμένου να διευκολυνθεί η προσαρμογή τους. Το ευέλικτο ωράριο
καθορίζεται από τον/την εκπαιδευτικό της τάξης και τον Σύλλογο Διδασκόντων, σε συνεργασία με
τους γονείς ή κηδεμόνες του προνηπίου/νηπίου. Μετά την πάροδο των δύο (2) εβδομάδων, το
σύνολο των προνηπίων/νηπίων ακολουθεί κοινό ωράριο, σύμφωνα με την παρ. 7, του άρθρου 2,
του Π.Δ 79/2017 (Α ́109) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το άρθρο 23, ν. 4559/2018 (Α ́142).
Η διενέργεια αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test) είναι υποχρεωτική για τους/τις μαθητές/τριες
όλων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Εξαιρούνται του μέτρου, τα παιδιά που
έχουν ιστορικό νόσησης εντός του τελευταίου 6μήνου. Η είσοδος των μαθητών/μαθητριών στο
σχολείο γίνεται με επίδειξη και όχι προσκόμιση βεβαίωσης αρνητικού αποτελέσματος Ο
υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος διενεργείται δύο φορές την εβδομάδα, προ Τρίτης και
Παρασκευής και έως είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν από την προσέλευση στη σχολική μονάδα. Κατ’
εξαίρεση, την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας ο πρώτος αυτοδιαγνωστικός
έλεγχος (self test) διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν την προσέλευση στη σχολική
μονάδα. Ο δεύτερος έλεγχος, συστήνεται να διενεργείται την 3η ημέρα μετά τον πρώτο σύμφωνα
με τη με αρ. πρωτ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 53950/4-9-2021 (Β ́4054) ΚΥΑ.
Η σωστή χρήση κατάλληλης προστατευτικής μάσκας (υφασμάτινης ή απλής χειρουργικής)
είναι υποχρεωτική για όλους/ες τους/τις μαθητές/τριες σε όλα τα τμήματα, τους εκπαιδευτικούς και
το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των νηπιαγωγείων.
Για τα νήπια-προνήπια επισημαίνεται η χρήση μάσκας τόσο κατά τη διάρκεια των μαθημάτων
όσο και στα διαλείμματα να γίνεται με τέτοιο τρόπο, προκειμένου να επιτευχθεί η εξοικείωσή τους
με τη χρήση της και με έμφαση στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή στη σωστή χρήση της μάσκας από τα παιδιά. Η
αποτελεσματική εφαρμογή της μάσκας σε διάφορα επίπεδα των εκπαιδευτικών βαθμίδων
προϋποθέτει τη συνεκτίμηση των αναπτυξιακών δεξιοτήτων των παιδιών και τη συστηματική
εκπαίδευσή τους στις ορθές διαδικασίες εφαρμογής και απόρριψης όπως και την καθοδήγηση και
ενεργητική επίβλεψη της συμμόρφωσης σε αυτές.

Ο αγιασμός (θα τελεστεί όπως έχετε ήδη ενημερωθεί στις 10:00π.μ) .

Σας ευχαριστούμε πολύ. Καλή μας αρχή!!!

Καλή σχολική χρονιά με υγεία, δύναμή, δημιουργία!!!

Αγαπητοί γονείς

Ο αγιασμός για τo σχ. έτος. 2021-22 θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 13/09/21 και ώρα 10:00 στον αύλειο χώρο. Μετά τον αγιασμό θα σας δοθούν κάποιες σύντομες οδηγίες σχετικά με τη λειτουργία του σχολείου (αναλυτικότερα στην πρώτη μας συνέλευση τις επόμενες μέρες). Από όσους μας έχουν δοθεί τα  mail  σας, θα σας στείλουμε και κάποιες οδηγίες εκεί. Παρακαλούμε θερμά για την τήρηση των ατομικών μέτρων προστασίας (π.χ υποχρεωτική χρήση μάσκας σε όλους τους χώρους του σχολείου, τήρηση αποστάσεων, αποφυγή συνωστισμού).

Επιπλέον σας παραθέτουμε σχετικές οδηγίες που αφορούν στην υποχρέωση διενέργειας αυτοδιαγνωστικών τεστ (self test) των παιδιών προ της προσέλευσης τους στο νηπιαγωγείο, και της προμήθειάς των , αντιστοίχως από τα φαρμακεία. Θα σας ενημερώσουμε και με περαιτέρω αναλυτικότερες οδηγίες, μόλις τις  λάβουμε από το Υπουργείο

https://www.minedu.gov.gr/news/49942-07-09-21-diathesi-self-test-gia-tous-mathites-apo-ta-farmakeia?fbclid=IwAR2-y4ueS4Q9F-t6RrDw7Nwqzf-ibvlK6IL0XhRGqWhY3-yKhNbITZZlVbk

Ο ΤΡΙΓΩΝΟΨΑΡΟΥΛΗΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΑΡΧΑΡΙΑ

Ο ΤΡΙΓΩΝΟΨΑΡΟΥΛΗΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ  ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΑΡΧΑΡΙΑ

 

Ο Τριγωνοψαρούλης, το διαφορετικό ψαράκι που όλοι αγαπούν, είναι αναγκασμένος να δώσει μάχη με τον ισχυρότερο όλων των βυθών, το Μεγάλο Καρχαρία. Θα νικήσει η σοφία του Τριγωνοψαρούλη ή η δύναμη του Μεγάλου Καρχαρία; Ο Τριγωνοψαρούλης έχει μια ιδέα άραγε, με τη βοήθεια των φίλων του, θα τα καταφέρει;

Δείτε  το παρακάτω βίντεο

Ο σοφός και αγαπητός σε όλους τριγωνοψαρούλης άκουγε τους φίλους του, τους βοηθούσε και τους αγαπούσε. Για να τον προστατέψουν από τον καρχαρία  του έφτιαξαν ένα δώρο, μια γραβάτα και γλίτωσε από τον καρχαρία.

Ο Τριγωνοψαρούλης έλεγε <<  ΑΝ ΔΕΝ ΔΩΣΕΙΣ  ΑΓΑΠΗ , ΠΏΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ; >> . Ακολουθείστε την συμβουλή του τριγωνοψαρούλη σε όλη σας την ζωή. 

ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΩ ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΕΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ  ΤΡΑΓΟΥΔΙ

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΟΥ ΜΥΡΙΖΕΙ, ΤΑ ΤΖΙΤΖΙΚΙΑ

 

ΤΟ ΠΑΠΑΚΙ ΠΑΕΙ…

Είναι ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης των παιδιών σε θέματα εξαφανίσεων και αρπαγών.

Το  πρόγραμμα  << Το παπάκι πάει…>> είναι ένα πρόγραμμα αγωγής υγείας με στόχο την ενίσχυση των γνώσεων και των δεξιοτήτων των παιδιών  σε περίπτωση που βρεθούν σε συνθήκες εξαφάνισης μη προσδιοριζόμενης αλλιώς, δηλαδή σε συνθήκες που χάνουν τον προσανατολισμό τους ή για κάποιο λόγο δεν βρίσκονται κοντά στο άτομο  που μονίμως ασκεί την επιμέλεια τους. Συνοπτικά, τα παιδιά να έχουν αυξημένη επίγνωση των κινδύνων και να είναι σε ετοιμότητα.

Τα παιδιά κατασκεύασαν κούκλες βοηθοί, οι οποίοι θα βοηθούν τα ίδια για να βρίσκουν λύσεις στα προβλήματα που θα τους παρουσιαστούν κατά την διήγηση των ιστοριών ή κατά την παρακολούθηση του  κουκλοθεάτρου.

Ο Αλέξανδρος χάνει την μαμά του στην λαϊκή αγορά. Διαβάζουμε το παραμύθι και το  αναδιηγιούμαστε με την βοήθεια των κύβων με εικόνες του παραμυθιού, με συναισθήματα και με τους τρόπους αντίδρασης των παιδιών στην περίπτωση εξαφάνισης.

Τα παιδιά ζωγραφίζουν τα συναισθήματά τους και τους τρόπους συμπεριφοράς σε περίπτωση εξαφάνισης  μετά από το παραμύθι. Ας δούμε πως οι μικροί ζωγράφοι μας το δείχνουν στις ζωγραφιές τους.

Ο Πάκο ,το παπάκι χάθηκε στο σούπερ  μάρκετ . Δεν μπορούσε να βρει την μαμά του και τα παιδιά το βοηθούν και τον συμβουλεύουν. Έτσι κάνουμε βιωματικά την εμπέδωση των τρόπων συμπεριφοράς των παιδιών σε περίπτωση εξαφάνισης και αρπαγής.

Εικόνες από το κουκλοθέατρο.

 

 

 

 

 

 

ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ

ΠΩΣ  ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ  ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ;

Ας ακούσουμε ένα τραγούδι για τα λουλούδια.

Παιδική Χορωδία Σπύρου Λάμπρου – Τα Λουλουδάκια (Official Audio Video) – YouTube

Διαβάσαμε το παραμύθι << Μεγαλώνει , μεγαλώνει το φυτό >> αποφασίσαμε να κάνουμε το πείραμα της σποράς. Πήραμε γλαστράκια , σπόρους και περιμένουμε το αποτέλεσμα. Καθορίσαμε ομάδες για να ποτίζουν τα φυτά μας τρεις φορές  την εβδομάδα .

ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ << ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ , ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΤΟ ΦΥΤΟ >>

ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ-ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ-ΤΟ-ΦΥΤΟ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

2 Απριλίου 2020

Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου 

Γιατί τα παιδιά έχουν ανάγκη από πολλά βιβλία;

Όταν ένα βιβλίο ανοίγει για να το διαβάσει κάποιος σε ένα παιδί ή για να το διαβάσει το παιδί από μόνο του, είναι η μαγική στιγμή που ένα ταξίδι ξεκινά στο χώρο και το χρόνο, στο εδώ και το αλλού, στο εμείς και οι άλλοι.

Η ψυχή του, η καρδιά του και το μυαλό του είναι έτοιμα να αγκαλιάσουν τη ζωή. Κάθε βιβλίο κι ένας κόσμος, κάθε βιβλίο κι ένας καθρέφτης της πραγματικότητας που αντικαθρεφτίζει την ύπαρξη του ανθρώπου. Τα όμορφα και τα άσχημα, τα καλά και τα κακά, τα στραβά και τα ίσια, η φιλία και η εχθρότητα, τα μικρά και τα μεγάλα, μεγεθύνονται ή ελαχιστοποιούνται κάθε φορά με μεγάλη άνεση και πειστικότητα. Τόσο  που να θεωρεί κανείς ότι μόνο έτσι μπορούσε να συμβεί, ότι το παράλογο είναι αυτό που ταιριάζει, το αστείο είναι αυτό που ζωντάνεψε τα πράγματα κι η αποκοτιά γλύτωσε τον κόσμο.

Το βιβλίο με την τέχνη του λόγου, γίνεται η γέφυρα για να περάσει το παιδί στις εκδοχές του κόσμου. Εκεί που γίνονται πράγματα που μοιάζουν με τα δικά του ή που ποτέ δεν θα έκανε. Εκεί  που η ανατροπή δεν ανατρέπει τη ζωή του αλλά του αρέσει.  Εκεί  που ο πόνος το συνταράσσει, αλλά δεν το πονάει γιατί τον μαθαίνει  μέσα από τη ζωή του άλλου. Εκεί  που βρίσκει ότι λαχταράει να ζήσει. Κι όσο πιο πολλά βιβλία τόσο περισσότερες εκδοχές.

Και μετά, μέσα από την ένταση και τη χαλάρωση, αρχίζει το παιχνίδι με την εμπειρία, τη μνήμη, τη φαντασία και το ασυνείδητο, που δέχεται, απορρίπτει, λογοκρίνει, συνδέει, οικοδομεί και κρατάει αυτό που θέλει για το χτίσιμο του δικού του  κόσμου!!

Αρκεί… κάποιος να του δείξει τη γέφυρα, γιατί δεν του αρκεί ένας κόσμος για να φτιάξει τον δικό  του!

 

Τζένη Μωραΐτη

Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Προσχολικής

ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας

 

Ώρα για παραμύθι λοιπόν! Πάρτε αναπαυτική θέση και απολαύστε το!

‘Ιστορίες χωρίς τέλος-Το χαρούμενο λιβάδι’

https://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.edutv.gr%2Findex.php%2Fglossa-logot%2Fistories-xoris-telos-to-xaroymeno-livadi%3Ffbclid%3DIwAR1S991M2F4Tuk36lT8mm0j-s0fonrFzvtqZPy5Gzy9_nEP1bXk7gOMl3bM&h=AT0zHam0RYYGFdRkp4BYPx9_muWU1ijhNpgBA2LDPMuUKgOaGUS1BLn0n9xWXk963lY3wpsThKC-ABGLrnE8wk9rchhKrWxQqv74vMe4Ay01BY8F_0LRo1tGfYr2cejFNnwN35MgtEgxJ-RVoExw1g

 

Ο ΤΟΜΥ Η ΦΛΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟ SELF TEST

Το παρακάτω βίντεο δημιουργήθηκε από αξιόλογες συναδέλφους και σκοπό έχει να δημιουργήσει στα παιδιά θετική στάση σε σχέση με το self-test  ώστε να το κάνουν με καλύτερη διάθεση !!!

 

Παρακολουθώντας το βίντεο ζωγραφίζουν τα παιδιά  αυτό που αισθάνονται όταν έκαναν για πρώτη φορά self test.

Ας  δούμε με τον μοναδικό τρόπο τους οι μικροί μας ζωγράφοι πως αποτύπωσαν τα συναισθήματά τους. 

ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΓΑΝΤΙ

 

ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΓΑΝΤΙ

Επιστρέφοντας από τις διακοπές μας και αφού περάσουν οι…πρώτες μέρες των εντυπώσεων και των αναμνήσεων και κλείσουμε τον εορταστικό κύκλο,σκέφτηκα να ασχοληθούμε μέσα στην τάξη με τη Θεματική Ενότητα του Χειμώνα και αφετηρία μας να αποτελέσει το παραδοσιακό ουκρανικό παραμύθι
Το Μαγικό Γάντι,το οποίο είναι πολύ γνωστό ότι εικονογράφησε περίφημα ο εικονογράφος Evgenii Rachev.

Αυτό που ήθελα ήταν να σχεδιάσω παραμυθένια πλάσματα που θα έμοιαζαν πάρα πολύ με ζώα,αλλά συγχρόνως θα είχαν μερικά ανθρώπινα χαρακτηριστικά. Αυτή ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση.”
Στην πραγματικότητα,ο Evgenii Rachev αφοσιώθηκε σε όλη του τη ζωή στην εικονογράφηση παιδικών βιβλίων.Και ποτέ δεν το μετάνιωσε.
“Είναι μια συναρπαστική δουλειά”,είπε.

ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΓΑΝΤΙ

https://blogs.sch.gr/1nipzagormag/files/2021/05/ΠΑΡΑΜΥΘΙ-ΤΟ-ΜΑΓΙΚΟ-ΓΑΝΤΙ.pdf