2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων

«Αδέσποτα και δεσποζόμενα ζώα-αναλαμβάνω δράση»

Στο 2ο  εργαστηρίων δεξιοτήτων του θεματικού κύκλου “Ενδιαφέρομαι και ενεργώ, κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη”, με τίτλο: «Αδέσποτα και δεσποζόμενα ζώα-αναλαμβάνω δράση» είχε ως στόχο  να κατανοήσουν τις ανάγκες και τα δικαιώματα των αδέσποτων και δεσποζόμενων ζώων συντροφιάς, αλλά και τις υποχρεώσεις ενός υπεύθυνου κηδεμόνα. Τα παιδιά μέσω  της σωστής ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης,  αποκτούν  τα απαραίτητα εφόδια για ένα καλύτερο μέλλον  για τη συμβίωση ανθρώπων και ζώων.

Συζήτηση στην ολομέλεια για τις γνώσεις που διαθέτουν οι μαθητές σχετικά με τα αδέσποτα και τα δεσποζόμενα ζώα

b189e1ad 9459 42db b885 16612b1d7705 6f0a82ca 60cb 4888 ba83 15b2537b1160

Μιλήσαμε για τις ανάγκες των ζώων και στην συνέχεια τα παιδιά αποτύπωσαν τις ιδέες τους μέσω της ζωγραφικής και της δημιουργίας του εικονόλεξου

d96ad5e6 1057 46cb b119 8199aca921d43a327e22 f7c5 4bd5 8c63 801456433d74

Ομαδοποίηση εικόνων σε στεφάνια με αδέσποτα και δεσποζόμενα

30e50198 fa20 4cf5 9891 7c9baecb059e 1

Σωστή και Λάθος συμπεριφορά απέναντι στα ζώα

Τα παιδιά σε μικρές ομάδες παίζουν με το BeeBot, το προγραμματίζουν ώστε να περάσει από τις
κατάλληλες κάρτες που απεικονίζουν την σωστή φροντίδα ενός ζώου(ανάγκες των αδέσποτων και
δεσποζόμενων ζώων) και να αποφύγει αυτές με τα αδέσποτα/παραμελημένα ζώα και να φτάσει στον
τερματισμό. Για να το πετύχουν αυτό τα παιδιά παρατηρούν τις εικόνες, μετρούν κουτάκια,
προσανατολίζονται στο χώρο και επιλέγουν να πατήσουν τα κατάλληλα πλήκτρα. Όταν το πετύχουν, τα
παιδιά κερδίζουν το βραβείο καλύτερου φροντιστή ζώων.

40dd8d8a f8d7 4fcb 858a 65a307896d30429bec3b 88f3 403e 8f09 c5f6b1c51631

παιχνίδι ρόλων τα παιδιά σε ομάδες αναπαριστούν σωστές και λάθος συμπεριφορές προς τα ζώα

f84e5ccd 7667 427b 9169 f1c71969b082

Τέχνη και ζώα .Τα παιδιά παρατηρούν τις εικόνες και περιγράφουν τα συναισθήματα των ανθρώπων αλλά και των ζώων

e124ce50 9653 4727 9fb7 9718f9c33253

Φτιάχνουμε το δικό μας σκυλάκι και του δίνουμε όνομα

6134598d 1352 4a9b a46e 390b4941ebd8

Φτιάχνουμε σπιτάκι για τα αδέσποτα ζωάκια της γειτονίας τους βάζουμε φαγητό, νερό, ένα πρόχειρο ρούχο για ζεστασιά κι ένα παιχνιδάκι

631a1408 d4ec 40f4 80e8 dca1e0a3a193 1

Ως μέθοδο αξιολόγησης χρησιμοποιήσαμε τη τεχνική του καταιγισμού ιδεών προκειμένου να συγκρίνουμε τις ιδέες και τις γνώσεις που διέθεταν αρχικά οι μαθητές σε σχέση με αυτές που απόκτησαν κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου

ο εννοιολογικός μας χάρτης
coogle