Κουκλοθέατρο με την ομάδα Redicolo!!!
Το σχολείο μας υποδέχτηκε την ομάδα Redicolo, η οποία παρουσίασε το κουκλοθέατρο με μεγάλες κούκλες «Ο Ρομπέν των Δασών».
Τα παιδιά παρακολούθησαν ένα διασκεδαστικό θεατρικό, γέλασαν πολύ και απόλαυσαν μια όμορφη καλλιτεχνική εμπειρία γεμάτη χιούμορ και φαντασία.
Ευχαριστούμε θερμά την ομάδα Redicolo για την υπέροχη παράσταση!
Οι εποχές ζωντάνεψαν μέσα από τον μύθο 🌿❄️
Στο νηπιαγωγείο μας ταξιδέψαμε στον μαγικό κόσμο της μυθολογίας και γνωρίσαμε τις εποχές μέσα από τον μύθο της Περσεφόνης και της θεάς Δήμητρας. Τα παιδιά άκουσαν την ιστορία, συζήτησαν και στη συνέχεια την αναπαράστησαν μέσα από δραματοποίηση, φορώντας κοστούμια και μπαίνοντας με ενθουσιασμό στους ρόλους τους.
Η μάθηση έγινε βιωματική, δημιουργική και γεμάτη φαντασία!
Δεύτερη Άσκηση Σεισμού στο Νηπιαγωγείο μας
Πραγματοποιήσαμε με επιτυχία την δεύτερη άσκηση σεισμού, με στόχο να εξοικειωθούν τα παιδιά με τις σωστές πρακτικές προστασίας σε περίπτωση σεισμικής δόνησης.
Κατά τη διάρκεια της άσκησης, τα παιδιά:
• ενημερώθηκαν για το πώς αντιδρούμε ψύχραιμα σε έναν σεισμό,
• έμαθαν να προστατεύονται με τη στάση «σκύβω – καλύπτομαι – κρατιέμαι»,
• ακολούθησαν οργανωμένα τη διαδικασία εκκένωσης του κτιρίου,
• συγκεντρώθηκαν στον προκαθορισμένο ασφαλή χώρο της αυλής.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την άψογη συνεργασία τους!
Δραματοποίηση του παραμυθιού «Το Γάντι»
Με αφορμή το ουκρανικό παραμύθι «Το Γάντι», τα παιδιά μας συμμετείχαν σε δραματοποίηση της ιστορίας και σε δημιουργικές δραστηριότητες. Μέσα από το θεατρικό παιχνίδι, τον αναγραμματισμό λέξεων και απλές μαθηματικές δραστηριότητες, καλλιέργησαν τη γλώσσα, τη συνεργασία και τη δημιουργική τους σκέψη με τρόπο βιωματικό και ευχάριστο.
Χριστουγεννιάτικες στιγμές στο σχολείο μας 🎄
Την 1η Δεκεμβρίου, το νηπιαγωγείο μας γέμισε χαμόγελα, μουσική και χριστουγεννιάτικη διάθεση! Μαζί με τα παιδιά στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο και δημιουργήσαμε μια γιορτινή ατμόσφαιρα γεμάτη χαρά και ενθουσιασμό.
Παίξαμε μουσικοκινητικά παιχνίδια, χορέψαμε, ζωγραφίσαμε και εκφραστήκαμε δημιουργικά, απολαμβάνοντας κάθε στιγμή. Μέσα από τις δραστηριότητες, τα παιδιά συνεργάστηκαν, διασκέδασαν και βίωσαν το πνεύμα των Χριστουγέννων με τον πιο όμορφο τρόπο.
Μια βιωματική δράση για την Ημέρα Λευκού Μπαστονιού
Στο νηπιαγωγείο μας είχαμε την ιδιαίτερη χαρά να υλοποιήσουμε μια σύνθετη και βαθιά βιωματική δράση, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Λευκού Μπαστονιού (15 Οκτωβρίου) και στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Αναπηρίας (3 Δεκεμβρίου).
Η δράση υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το πρόγραμμα «Δεσμός», ενώ παράλληλα συνδέθηκε με την ενότητα του Ενεργού Πολίτη, προάγοντας την ενσυναίσθηση, τη συμπερίληψη και την αποδοχή της διαφορετικότητας.
Στο πλαίσιο της δράσης, βγήκαμε στη γειτονιά μας και αναρτήσαμε την αφίσα σε κεντρικά σημεία της περιοχής, όπως το Θέατρο Μελίνα Μερκούρη, το Ληξιαρχείο, μεταφέροντας το μήνυμα της συμπερίληψης και της αποδοχής στην τοπική κοινότητα.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ
Άσκηση Σεισμού στο Νηπιαγωγείο μας
Πραγματοποιήσαμε με επιτυχία την καθιερωμένη άσκηση σεισμού, με στόχο να εξοικειωθούν τα παιδιά με τις σωστές πρακτικές προστασίας σε περίπτωση σεισμικής δόνησης.
Κατά τη διάρκεια της άσκησης, τα παιδιά:
• ενημερώθηκαν για το πώς αντιδρούμε ψύχραιμα σε έναν σεισμό,
• έμαθαν να προστατεύονται με τη στάση «σκύβω – καλύπτομαι,
• ακολούθησαν οργανωμένα τη διαδικασία εκκένωσης του κτιρίου,
• συγκεντρώθηκαν στον προκαθορισμένο ασφαλή χώρο της αυλής.
Οι μικροί μας μαθητές συμμετείχαν με ενθουσιασμό και σοβαρότητα, κατανοώντας τη σημασία της προετοιμασίας και της ασφάλειας. Τέτοιες δράσεις συμβάλλουν στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των παιδιών και στη δημιουργία αίσθησης ασφάλειας μέσα στο σχολικό περιβάλλον.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την άψογη συνεργασία τους!
Μια όμορφη θεατρική εμπειρία στο νηπιαγωγείο μας
Η θεατρική ομάδα Μικρός Βορράς ήρθε στον χώρο μας για να παρουσιάσει στα παιδιά μια παράσταση βασισμένη στο αγαπημένο παραμύθι «Το Ασχημόπαπο».
Όλα τα παιδιά, παρακολούθησαν με ενθουσιασμό την ιστορία να ζωντανεύει μπροστά τους. Οι μικροί μας μαθητές συμμετείχαν ενεργά, γέλασαν, απόρησαν και ταξίδεψαν μαζί με τον ήρωα του παραμυθιού στο ταξίδι της διαφορετικότητας, της αποδοχής και της αυτογνωσίας.









































