Αποχαιρετώντας τη Σχολική Χρονιά με Παιχνίδι και Δροσιά!
Δημιουργία
Πραγματοποιήσαμε τη φετινή μας σχολική εκδρομή σε έναν όμορφο χώρο έξω από τη Θεσσαλονίκη και περάσαμε μια υπέροχη μέρα γεμάτη χαρά, παιχνίδι και ξεγνοιασιά. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να τρέξουν, να παίξουν με τους φίλους τους, και να απολαύσουν στιγμές διασκέδασης μέσα στη φύση. Φυσικά, δεν έλειψαν οι συζητήσεις, τα γέλια και το φαγητό που μοιραστήκαμε όλοι μαζί. Μια ιδιαίτερα όμορφη στιγμή της ημέρας ήταν ο εορτασμός των γενεθλίων δύο αγαπημένων συμμαθητών μας. Τους ευχηθήκαμε όλοι μαζί, τραγουδήσαμε το καθιερωμένο τραγούδι των γενεθλίων και μοιραστήκαμε τη χαρά τους, κάνοντας τη μέρα ακόμη πιο ξεχωριστή. Η εκδρομή μας ολοκληρώθηκε με πολλές όμορφες αναμνήσεις, χαμόγελα και την υπόσχεση να ξαναζήσουμε σύντομα παρόμοιες στιγμές παρέας και διασκέδασης!
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, οι μαθητές μας συμμετείχαν σε δύο βιωματικές δραστηριότητες με στόχο την ευαισθητοποίησή τους για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και τη μείωση της πλαστικής ρύπανσης. Αρχικά, μέσα στον χώρο του σχολείου, πραγματοποίησαν μια προσομοίωση αναζήτησης μικροπλαστικών. Τα παιδιά παρατήρησαν δείγματα άμμου και αναζήτησαν μικροσκοπικά κομμάτια πλαστικού, μαθαίνοντας τι είναι τα μικροπλαστικά, πώς καταλήγουν στις θάλασσες και ποιες είναι οι επιπτώσεις τους στους οργανισμούς και στα οικοσυστήματα. Μέσα από τη δραστηριότητα αυτή συνειδητοποίησαν ότι η ρύπανση δεν είναι πάντα εύκολα ορατή, αλλά μπορεί να έχει σοβαρές συνέπειες για το περιβάλλον. Στη συνέχεια, συμμετείχαν σε μια διασκεδαστική σκυταλοδρομία με τίτλο «Καθαρίζω πρώτος τη βρώμικη θάλασσα». Χωρισμένοι σε ομάδες, οι μαθητές συνεργάστηκαν για να συλλέξουν συμβολικά «απορρίμματα» από μια αυτοσχέδια θάλασσα και να τα τοποθετήσουν στους κατάλληλους κάδους. Με ενθουσιασμό, ταχύτητα και ομαδικό πνεύμα, έμαθαν πως η προστασία του περιβάλλοντος είναι υπόθεση όλων μας. Μέσα από τις δράσεις αυτές, τα παιδιά καλλιέργησαν την περιβαλλοντική τους συνείδηση, ανέπτυξαν δεξιότητες συνεργασίας και κατανόησαν τη σημασία της υπεύθυνης στάσης απέναντι στη φύση. Γιατί κάθε μικρή πράξη φροντίδας μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά για τις θάλασσες και τον πλανήτη μας! ![]()
![]()
![]()
Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας , οι μαθητές και οι μαθήτριες συμμετείχαν σε όμορφες και δημιουργικές δραστηριότητες αφιερωμένες στις μαμάδες τους. Τα παιδιά δημιούργησαν πορτρέτα, έγραψαν με αγάπη το όνομα της μαμάς τους και κατασκεύασαν μικρά δωράκια και κάρτες για να εκφράσουν την αγάπη και την ευγνωμοσύνη τους.
Η τάξη γέμισε χρώματα, χαμόγελα και όμορφα συναισθήματα, μέσα από δράσεις που ανέδειξαν τη σημασία της αγάπης και της προσφοράς της μητέρας στην καθημερινή ζωή των παιδιών.
Γνωρίσαμε τη ζωή και το έργο της Frida Kahlo. Μιλήσαμε για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε και για το πώς εξέφραζε τα συναισθήματά της μέσα από τη ζωγραφική.
Στη συνέχεια, πραγματοποιήσαμε ομαδικές και ατομικές εργασίες εμπνευσμένες από τα έργα της. Μέσα από τη δράση αυτή εκφραστήκαμε δημιουργικά και γνωρίσαμε καλύτερα μια σπουδαία καλλιτέχνιδα.
Με ιδιαίτερη χαρά γιορτάσαμε και φέτος στο νηπιαγωγείο μας την επέτειο της 25ης Μαρτίου, μέσα από μια όμορφη θεατρική παράσταση θεάτρου σκιών με πρωταγωνιστή τον αγαπημένο Καραγκιόζη. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να προσεγγίσουν την Ελληνική Επανάσταση του 1821 με έναν τρόπο ευχάριστο και δημιουργικό. Ο Καραγκιόζης, με τον μοναδικό του χαρακτήρα, μας ταξίδεψε στο παρελθόν και μας γνώρισε στιγμές από τον αγώνα για την ελευθερία.
Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας την Παιδική Σκηνή του Κρουστόφωνο, η οποία μας παρουσίασε τη μουσική παράσταση «Τα τύμπανα της Ειρήνης».
Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ένα μοναδικό μουσικό ταξίδι γεμάτο ρυθμό, ήχους και συναισθήματα. Μέσα από τα κρουστά όργανα, τη διάδραση και το παιχνίδι, τα παιδιά γνώρισαν τον κόσμο της μουσικής με έναν βιωματικό και δημιουργικό τρόπο.