Γιορτή λήξης: Άσπρα καράβια τα όνειρα μας
Με μια περιοδεία στα νησιά του Αιγαίου αποχαιρετήσαμε την σχολική χρονια, μια χρονιά γεμάτη όμορφες στιγμές, γνώση και δημιουργία!
Τα παιδιά μας, μας ταξίδεψαν σε ένα μοναδικό καλοκαιρινό ταξίδι στα ελληνικά νησιά. Με οδηγό τη φαντασία, τα ποιήματα, τα τραγούδια και τους χορούς τους, αρμενίσαμε στο Αιγαίο και στο Ιόνιο, γνωρίσαμε όμορφους τόπους και ανακαλύψαμε τη μαγεία της Ελλάδας μας.
Από τα καταγάλανα νερά του Βορείου Αιγαίου και τις Κυκλάδες, μέχρι τις Σποράδες, την Κρήτη και τα νησιά του Ιονίου, οι μικροί μας πρωταγωνιστές γέμισαν το απόγευμα με κέφι, συγκίνηση και περηφάνια.
Μέσα από τη μουσική, τον χορό και τη συνεργασία, τα παιδιά μοιράστηκαν μαζί μας ένα μήνυμα χαράς: πως κάθε ταξίδι γίνεται πιο όμορφο όταν το ζούμε όλοι μαζί, με αγάπη και χαμόγελο.
Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά μας για την προσπάθεια, το κέφι και τη μοναδική τους παρουσία!
Θερμές ευχαριστίες στους γονείς για τη στήριξη και τη συνεργασία τους, καθώς και σε όλους όσοι έγιναν συνοδοιπόροι σε αυτό το όμορφο καλοκαιρινό ταξίδι.
Καλό καλοκαίρι σε όλους, με πολλές όμορφες στιγμές, ξεκούραση και χαμόγελα!


