Mια όμορφη μέρα γεμάτη φίλους, παιχνίδι και… ελαιόλαδο!
Το 15ο Νηπιαγωγείο Αλεξανδρούπολης και το 1ο Νηπιαγωγείο Φερών, δύο σχολεία που συνδέονται με δεσμούς φιλίας και συνεργασίας μέσα από τα προγράμματα eTwinning, πραγματοποίησαν μια ξεχωριστή κοινή εκδρομή στο Ελαιοτριβείο Κύκλωπας.
Στην όμορφη αυτή δράση συμμετείχαν όχι μόνο τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί, αλλά και οι μαμάδες, οι οποίες μοιράστηκαν μαζί με τα παιδιά τη χαρά της εξερεύνησης, του παιχνιδιού και της μάθησης, κάνοντας την ημέρα ακόμη πιο ξεχωριστή.
Τα παιδιά γνώρισαν από κοντά το ταξίδι της ελιάς μέχρι να γίνει το πολύτιμο ελαιόλαδο, έμαθαν για τη διαδικασία παραγωγής του και δοκίμασαν διαφορετικές ποικιλίες λαδιού, ανακαλύπτοντας νέες γεύσεις και αρώματα.
Στη συνέχεια, μικροί και μεγάλοι απόλαυσαν τον υπέροχο χώρο του ελαιοτριβείου, όπου είχαν την ευκαιρία να παίξουν, να χαλαρώσουν και να γνωρίσουν τα ζωάκια της φάρμας, όπως κατσίκες, στρουθοκαμήλους και παγώνια, που ενθουσίασαν τα παιδιά.
Η ημέρα έκλεισε με μια όμορφη συνεργατική δημιουργία. Τα παιδιά, κατασκεύασαν μια αφίσα γεμάτη χρώματα, χαμόγελα και πολλούς Κύκλωπες, την οποία χάρισαν στους ανθρώπους του ελαιοτριβείου ως αναμνηστικό της επίσκεψής μας.
Ήταν μια μέρα γεμάτη γνώσεις, παιχνίδι, συνεργασία και όμορφα συναισθήματα. Μια μέρα που μας θύμισε πως όταν σχολείο και οικογένεια πορεύονται μαζί, οι εμπειρίες γίνονται ακόμη πιο πολύτιμες και οι αναμνήσεις ακόμη πιο φωτεινές!
Ευχαριστούμε θερμά το Ελαιοτριβείο Κύκλωπας για τη φιλοξενία και όλες τις μαμάδες που συνόδευσαν και στήριξαν αυτή την όμορφη κοινή δράση!




