ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΛΕΒΙΖΙΟΥ

📌Κλειστά αύριο Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου τα σχολεία όλων των βαθμίδων και οι βρεφονηπιακοί και παιδικοί σταθμοί και το ΚΔΑΠ ΜΕΑ στο Δήμο Μαλεβιζίου

👉Ο Δήμος Μαλεβιζίου ενημερώνει τους δημότες ότι αύριο, Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου, τα σχολεία (δημόσια και ιδιωτικά) όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου, καθώς και οι βρεφικοί, βρεφονηπιακοί και παιδικοί σταθμοί και το ΚΔΑΠ ΜΕΑ θα παραμείνουν κλειστά, λόγω των υπερβολικά αυξημένων συγκεντρώσεων αφρικανικής σκόνης στην ατμόσφαιρα.

☑️Η απόφαση ελήφθη για λόγους προληπτικής προστασίας μαθητών, εκπαιδευτικών και προσωπικού σχολικών μονάδων από παρατεταμένη έκθεση σε επιβαρυμένη ατμόσφαιρα, με γνώμονα την προστασία της δημόσιας υγείας και ιδιαίτερα των παιδιών, κατόπιν αξιολόγησης των μετεωρολογικών δεδομένων και των συστάσεων των αρμόδιων αρχών.

📌Συνιστάται στους πολίτες:

‼️Να περιορίσουν τις άσκοπες μετακινήσεις και την παραμονή σε εξωτερικούς χώρους.

‼️Να διατηρούν κλειστά παράθυρα και πόρτες.

‼️Να ακολουθούν τις οδηγίες των αρμόδιων υγειονομικών αρχών.

#municipalityofmalevizi #dimos_maleviziou #δημοςμαλεβιζιου #μαλεβιζι

FB IMG 1771169287113

 

Το Σχολείο μας συμμετείχε στον Εορτασμό της Ημέρας Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο (2026).

Το σχολείο μας συμμετείχε την Παρασκευή, 06-02-2026,  στη  διαδικτυακή ενημέρωση  που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του εορτασμού της Ημέρας Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο (2026), με τους μαθητές και τις μαθήτριες της  Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης.

Η δράση συνδιοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Δίωξης Κυβερνοεγκλήματος της Ελληνική Αστυνομία και το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, μέσω του Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ), με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των παιδιών σε θέματα ασφαλούς και υπεύθυνης χρήσης του διαδικτύου.

Η ενημέρωση πραγματοποιήθηκε με τρόπο απλό και κατανοητό,  προσαρμοσμένο στην ηλικία των παιδιών. Στο τέλος της ενημέρωσης οι μαθητές και οι μαθήτριες συμμετείχαν με ερωτήσεις και  προβληματίστηκαν τόσο πολύ, που ζήτησαν να  συνεχίσουν  τη συζήτηση με το δάσκαλο και τη δασκάλα τους στην τάξη.

Η ενεργή συμμετοχή τους απέδειξε πόσο σημαντική ήταν η ενημερωτική δράση, πόσο την εκτίμησαν τα παιδιά και έδειξε ότι, όταν τους δίνονται ενδιαφέροντα και χρήσιμα θέματα, τα αξιοποιούν και συμμετέχουν με ενθουσιασμό.

DIADIKTYO 1

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!

Το Οδοντιατρείο του Κέντρου Υγείας Ηρακλείου, υλοποιεί κάθε χρόνο πρόγραμμα προληπτικής οδοντιατρικής και στοματικής υγείας σε σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής ευθύνης του. Στο πλαίσιο της φετινής δράσης, την Παρασκευή 06/02/2026 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας οδοντιατρικός έλεγχος και ενημέρωση των μαθητών και μαθητριών για τη στοματική υγεία. Ιδιαίτερα στις μικρές τάξεις πραγματοποιήθηκε βιωματική ενημέρωση με άμεσο και διαδραστικό τρόπο για τη σωστή φροντίδα των δοντιών. Ακολούθησε οδοντιατρικός έλεγχος, και στο τέλος της δράσης οι μαθητές και οι μαθήτριες  έλαβαν ένα μικρό αναμνηστικό δωράκι, ένα ειδικό οδοντιατρικό καθρεφτάκι.

Ιδιαίτερη χαρά μας έδωσε το γεγονός ότι οι οδοντίατροι μάς έδωσαν συγχαρητήρια, καθώς διαπίστωσαν πως ακολουθήσαμε τις περσινές συμβουλές τους και έχουμε δυνατά, καθαρά  δόντια. Παράλληλα, μας συνεχάρησαν και για την άψογη συμπεριφορά μας καθ’ όλη τη διάρκεια της δράσης.

Κι εμείς, από την πλευρά μας, τους ευχαριστήσαμε και τους χαρίσαμε τα πιο λαμπερά και αστραφτερά χαμόγελά μας!

18

DONTIA 2

DONTIA 1

ΤΙΜΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ

Σήμερα, εορτή των Τριών Ιεραρχών,  παρευρεθήκαμε στη Θεία Λειτουργία , με την καθιερωμένη αρτοκλασία.

Χρόνια Πολλά σε μαθητές, μαθήτριες, εκπαιδευτικούς και σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα!

Ας αποτελέσει η γιορτή αυτή πηγή έμπνευσης για γνώση, παιδεία, ήθος και πνευματική καλλιέργεια.

17066077627996888970899114111282620106742 1409466497341360 7895285674576117072 n

«Μαθαίνουμε μέσα από την παράδοση: Ψωμί και Ελιά”

Την Τρίτη 20/01/2026 οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεων, επισκεφθήκαν το Παραδοσιακό χωριό Αρόλιθος  και συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ψωμί και Ελιά». Τα παιδιά γνώρισαν βιωματικά την παραγωγή του ψωμιού και του λαδιού, συγκρίνοντας το χθες με το σήμερα, ενώ  ξεναγήθηκαν και στο Λαογραφικό Μουσείο, συνδυάζοντας γνώση, εμπειρία και ψυχαγωγία.

PSOMI KAI ELIA 1PSOMI KAI ELIA 3PSOMI KAI ELIA 4

Μια μαγευτική θεατρική εμπειρία: «Περσέας και Μέδουσα» στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου

Μια ξεχωριστή θεατρική εμπειρία είχαν την ευκαιρία να ζήσουν σήμερα οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας, με την επίσκεψή μας στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου, όπου παρακολουθήσαμε τη θεατρική παράσταση «Περσέας και Μέδουσα».

Η παράσταση διοργανώθηκε από το Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου σε συνεργασία με την Παιδική Σκηνή Κάρμεν Ρουγγέρη και αποτέλεσε μια παραμυθένια εμπειρία που μάγεψε τους μαθητές  και τις μαθήτριες  και κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον τους από την αρχή έως το τέλος.

Χειροκροτήματα και ενθουσιασμός, συμμετοχή και τραγούδι από τα παιδιά δείχνουν πόσο όμορφα πέρασαν και πόσο απόλαυσαν τη θεατρική αυτή εμπειρία στην πανέμορφη και επιβλητική αίθουσα «Ανδρέα και Μαρίας Καλοκαιρινού».

POLITISTIKO 1POLITISTIKO 2

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΕΣ

Μια γλυκιά έκπληξη περίμενε σήμερα τους/τις μαθητές/τριες και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας! Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων μάς γέμισε χαμόγελα, προσφέροντάς μας, υπέροχες και πεντανόστιμες βασιλόπιτες με τα αντίστοιχα δώρα.
Η χαρά ήταν μεγάλη, όπως και η ανυπομονησία για το ποιος ή ποια θα βρει το φλουρί και θα είναι ο τυχερός ή η τυχερή της κάθε τάξης. Μαθητές/τριες και εκπαιδευτικοί κόψαμε τις βασιλόπιτες μέσα σε κλίμα γιορτής και χαράς. Κάποιοι χάρηκαν λίγο παραπάνω, όμως όλοι ανταλλάξαμε ευχές για μια καλή και δημιουργική χρονιά!
Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τη συνεχή στήριξη και την όμορφη αυτή προσφορά. Τους ευχόμαστε ολόψυχα και του χρόνου!
Καλή χρονιά σε όλους, με υγεία και χαμόγελα!
21

Μικροί και μεγάλοι, όλοι μαζί γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα!

Χαμόγελα, δημιουργία και γιορτινή διάθεση πλημμύρισε το σχολείο μας τις τελευταίες ημέρες πριν τα Χριστούγεννα. Μικροί και μεγάλοι μέσα από μια σειρά όμορφων χριστουγεννιάτικων δράσεων, ζήσαμε τη μαγεία των Χριστουγέννων.

Την Τρίτη, 16/12/25,  οι μικροί μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης επισκέφθηκαν τον Συνεταιρισμό Γυναικών «Η Κρουσανιώτισσα», όπου με ενθουσιασμό συμμετείχαν στην παρασκευή χριστουγεννιάτικων γλυκών.  Ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία που συνδύασε τη χαρά της δημιουργίας με τη συνεργασία.

Ευχαριστούμε πολύ, τις κυρίες του Συνεταιρισμού Γυναικών “Η Κρουσανιώτισσα” για την αγάπη και τα χαμόγελα, που χάρισαν στα παιδιά μας.

Την Τετάρτη, 17/12/25, όλοι οι μαθητές του σχολείου παρακολούθησαν την ταινία «Ζωούπολη 2»  στον εντυπωσιακό και όμορφα διακοσμημένο κινηματογράφο Τεχνόπολις.

Η χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα ήταν μαγευτική, με μεγάλους Αη-Βασίληδες, στολίδια σε κάθε γωνιά και ένα υπέροχα στολισμένο χριστουγεννιάτικο δέντρο. Στην αίθουσα προβολής, τα φώτα, τα χρώματα και τα άνετα καθίσματα έκαναν την εμπειρία ακόμη πιο απολαυστική. Ήταν μια εξαιρετική επίσκεψη που συνδύασε τη μάθηση, την ψυχαγωγία και το πνεύμα των Χριστουγέννων.

Την Πέμπτη,20/12/25, η δασκάλα και οι μαθητές/τριες  της Ε΄ τάξης υλοποίησαν μια υπέροχη και αξιέπαινη ιδέα, γεμίζοντας το σχολείο χαρά και γιορτινή ατμόσφαιρα. Με τη συμμετοχή των γονέων, μικροί και μεγάλοι συνεργάστηκαν στην παρασκευή χριστουγεννιάτικων γλυκών , δημιούργησαν όμορφες χριστουγεννιάτικες ζωγραφιές, απόλαυσαν την αφήγηση ενός χριστουγεννιάτικου παραμυθιού και τραγούδησαν όλοι μαζί χριστουγεννιάτικα τραγούδια.

Τη Δευτέρα, 22/12/25, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξης παρουσίασαν τη “Μάγισσα Φρικαντέλα” και μας μετέφεραν σε όμορφους, χριστουγεννιάτικους και παραμυθένιους τόπους.

Αμέσως μετά, τα παιδιά της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης, μαζί με τους συμμαθητές τους από το 2ο Δημοτικό Σχολείο, είπαν τα κάλαντα σε όλο τον Κρουσώνα, δημιουργώντας ένα πραγματικό πανηγύρι

Την Τρίτη, 23/12/25, ο συγχωριανός μας και γνώστης των εθίμων του τόπου μας, μετέφερε τα παιδιά της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης σε παλαιότερες εποχές και στα έθιμα που τηρούνταν τότε στον Κρουσώνα. Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Καλομοίρη για την όμορφη παρουσίαση και τις πολύτιμες γνώσεις που μοιράστηκε μαζί μας

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και τους Εκπαιδευτικούς για την υπέροχες Χριστουγεννιάτικες δράσεις και για τη δημιουργία μιας τόσο όμορφης γιορτινής ατμόσφαιρας.

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ! ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!

2

CHR 1

 

CHR 3

CHR 4

CHR 5

CHR 6

chr 10 1

chr 11