Παράδοση ειδών 1ης ανάγκης στο “Χαμόγελο του Παιδιού”

1 1

Χάρη στη μεγάλη ανταπόκριση που δείξατε στο κάλεσμά μας τις προηγούμενες ημέρες, είχαμε τη δυνατότητα να παραδώσουμε τρόφιμα και άλλα είδη πρώτης ανάγκης στο “Χαμόγελο του Παιδιού”. Συνολικά παραδώσαμε 13 κιβώτια/μεγάλες τσάντες και 1 μικρότερη σακούλα που ξεχείλιζαν από αγάπη και βαθιά αίσθηση αλληλεγγύη προς τους συνανθρώπους μας. Σας ευχαριστούμε θερμά για την ανταπόκριση και την προθυμία σας να σταθείτε δίπλα σε όσους χρειάζονται βοήθεια.

1 1 IMG 20211217 150301


Φόρτωση PDF…

“O κύριος ΚΟΚ στο Survivor”

IMG 20211202 113425

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και τη Θεματική Ενότητα ΕΥ ΖΗΝ, οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το Δημοτικό Σχολείο Τυλίσου και να πάρουν μέρος στην εκπαιδευτική δράση «Ο κύριος ΚΟΚ στο Survivor» που διοργάνωσε ο Δήμος Μαλεβιζίου σε συνεργασία με το Τμήμα Τροχαίας Ηρακλείου. Εκτός από το σχολείο μας, στη δράση συμμετείχαν το 2ο Δ.Σ. Κρουσώνα, το Δ.Σ. Τυλίσου, το Δ.Σ. Καλεσσών και το Δ.Σ. Μαράθου.

Τα παιδιά, με την καθοδήγηση των στελεχών του Τμ. Τροχαίας Ηρακλείου, γνώρισαν τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και τους κανόνες της σωστής συμπεριφοράς στο δρόμο είτε ως οδηγοί είτε ως πεζοί. Όλα αυτά έγιναν μέσα από πέντε βιωματικά παιχνίδια που είχαν σχεδιαστεί για αυτό το σκοπό:

1 ) ο Κύριος Κ.Ο.Κ. παίζει Bowling
2) ο Κύριος Κ.Ο.Κ. παίζει στόχους
3) ο Κύριος Κ.Ο.Κ. παίζει μπάσκετ
4) ο Κύριος Κ.Ο.Κ. βάζει καλάθια.
5) ο Κύριος Κ.Ο.Κ. παίζει ποδόσφαιρο

Στο τέλος, η μαθήτρια του σχολείου μας Γκένεβα Παυλίνα αναδείχτηκε νικήτρια μεταξύ των μαθητών/-τριών της Ε΄ τάξης όλων των σχολείων καθώς είχε συγκεντρώσει την υψηλότερη βαθμολογία.

Κλείσαμε την επίσκεψή μας στην Τύλισο με βόλτα σε ιστορικά σημεία του χωριού και με επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο της Τυλίσου που θεωρείται ένας από τους πιο σημαντικούς αρχαιολογικούς χώρους της μινωικής εποχής στην Κρήτη.

Συγκέντρωση ειδών διατροφής και ειδών πρώτης ανάγκης για «Tο Χαμόγελο του Παιδιού»

syllogi trofimwn

Σε συνέχεια του Αριθμ. Πρωτ. : Φ32/141925/Δ2/05-11-2021 του Υπουργείου Παιδείας σας ενημερώνουμε ότι στο σχολείο μας θα κάνουμε συλλογή τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης για τον Εθελοντικό Οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ο οποίος, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος εν όψει των Χριστουγέννων, επιθυμεί να συγκεντρώσει τρόφιμα και χρηστικά είδη για να καλύψει τις ανάγκες  των παιδιών που διαμένουν στα σπίτια του Συλλόγου και των παιδιών και των οικογενειών τους που λαμβάνουν υποστηρικτικές υπηρεσίες μέσω των Κέντρων Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας λόγω των σοβαρών προβλημάτων διαβίωσης που αντιμετωπίζουν.

Ενδεικτική λίστα προϊόντων:
– Συσκευασμένα είδη τροφίμων: γάλα εβαπορέ, ζυμαρικά, κακάο, λάδι, ρύζι, σάλτσα ντομάτας,
μπισκότα, αλάτι, ξύδι, όσπρια, μέλι, μαρμελάδα, μερέντα, πουρέ, δημητριακά, φρυγανιές, χυμοί,
κρέμες αραβοσίτου, βρεφικές κρέμες και βρεφικά γάλατα Νο 1 & 2, αλεύρι, ζάχαρη,
συσκευασμένους κουραμπιέδες και μελομακάρονα.
– Είδη βρεφικής και προσωπικής φροντίδας: πάνες, μωρομάντηλα, σαμπουάν, αφρόλουτρα,
οδοντόκρεμες, οδοντόβουρτσες.
– Είδη υγιεινής: καθαριστικά και απολυμαντικά γενικής χρήσης, απορρυπαντικό πλυντηρίου,
μαλακτικό ρούχων, χλωρίνη.
– Είδη οικιακής χρήσης: χαρτοπετσέτες, χαρτί κουζίνας, χαρτί υγείας, λαδόκολλα, διάφανη
μεμβράνη, σακούλες απορριμμάτων, γάντια μιας χρήσης.

Η συγκέντρωση των τροφίμων και των ειδών πρώτης ανάγκης θα πραγματοποιηθεί αυτή την εβδομάδα στο σχολείο μας (έως την Παρασκευή 10-12-2021).


Φόρτωση PDF…

Δενδροφύτευση στον Κρουσώνα

8 1

Την αγάπη τους για τη φύση έδειξαν οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Γ, Δ΄, Ε΄ και  ΣΤ΄ του σχολείου μας που συμμετείχαν στη δενδροφύτευση που διοργάνωσε το σχολείο μας σε δημοτική έκταση έπειτα από συνεννόηση με την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου Μαλεβιζίου.

Έτσι την Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2021 και με σύμμαχο ένα θαυμάσιο καιρό,  η θέση «Πλάι» πάνω από τον Κρουσώνα γέμισε με  χαρούμενες φωνούλες και προσωπάκια γεμάτα ανυπομονησία. Δεν προλάβαμε να φτάσουμε στο καθορισμένο σημείο και τα παιδιά χωρίστηκαν αμέσως σε ομάδες εργασίας. Τα πιο μεγάλα παιδιά βοήθησαν τα μικρότερα να οργανωθούν και τα καθοδηγούσαν σε όλη τη διάρκεια της δενδροφύτευσης δίνοντάς τους συμβουλές και ρόλους. Αρχικά τα παιδιά έπρεπε να επιλέξουν το κατάλληλο σημείο για τη φύτευση γιατί το έδαφος ήταν σχετικά πετρώδες και δύσβατο. Στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία που είχαν φέρει τα μεγαλύτερα παιδιά από το σπίτι τους, άνοιξαν λάκκους και φύτεψαν τα 70 δέντρα –πρίνα, πεύκα και κυπαρίσσια- που μας είχε χορηγήσει για το σκοπό αυτό η Δ/νση Δασών Ηρακλείου. Κάποια παιδιά είχαν ζωγραφίσει καρτελίτσες με το ονοματεπώνυμό τους και με μεγάλη περηφάνια τις κρέμασαν στα φυτά που φύτεψαν, υιοθετώντας τα κατά κάποιο τρόπο. Στο τέλος, η χαρά και η ικανοποίηση ήταν φανερή στα πρόσωπα των παιδιών καθώς ο σκοπός τους είχε επιτευχθεί: είχαν καταφέρει να φυτέψουν όλα τα δεντράκια!

Η δράση αυτή, η οποία εντάσσεται στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων της σχολικής μας μονάδας, κρίνουμε ότι συμβάλλει στην επίτευξη των στόχων που έχουμε θέσει τη φετινή χρονιά σε σχέση με τις τοπικές και ενδοσχολικές μας ανάγκες: στη δημιουργία του αυριανού ενεργού πολίτη που θα ενεργεί  με γνώμονα το κοινό καλό μέσα από την ανάπτυξη της συνεργασίας και της επικοινωνίας, του εθελοντισμού και της καλλιέργειας της ανάληψης πρωτοβουλιών και της δημιουργικότητας των μαθητών/-τριών. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που με τη δράση μας αυτή βάλαμε ένα μικρό λιθαράκι για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των μελών της τοπικής κοινωνίας.

Ευχαριστούμε θερμά τους μαθητές και τις μαθήτριές μας για τη σοβαρότητα και υπευθυνότητα με την οποία αγκάλιασαν τη δράση της δενδροφύτευσης, τους γονείς των μαθητών/-τριών μας για την εμπιστοσύνη που μας έδειξαν, το Δήμο Μαλεβιζίου και τη Δ/νση Δασών Ηρακλείου για τη συνεργασία και τέλος, την εταιρία «Αναψυκτικά ΦΗΜΗ-Ζηδιανάκης» για την προσφορά ενός αναψυκτικού σε όλα τα παιδιά.

Τα αστερόπαιδα της Ε΄τάξης

4

Για άλλη μια χρονιά το σχολείο μας παίρνει μέρος στο πρόγραμμα «Αστέρι της Ευχής» που διοργανώνει ο Οργανισμός MakeAWish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) με σκοπό να εκπληρωθούν ευχές παιδιών 3-18 ετών που νοσούν από πολύ σοβαρές ασθένειες. Kάθε ένα από τα 75 αστέρια που προμηθεύτηκαν οι αστερομαθητές και οι αστερομαθήτριες του σχολείου μας κρύβει αγάπη και … ΕΥΧΕΣ για να έρθουμε πιο κοντά με τα παιδιά ευχής, στέλνοντάς τους τις καρδιές με τις ευχές μας δίνοντάς τους δύναμη να συνεχίσουν τον δύσκολο αγώνα τους.

Παίρνοντας έμπνευση από το Αστέρι της Ευχής και το μήνυμα που πρεσβεύει, τα αστερόπαιδα της Ε΄τάξης του σχολείου μας ζωγράφισαν τα δικά τους αστέρια και έστειλαν τις ευχές τους δηλώνοντας συμμετοχή στο δημιουργικό διαγωνισμό “Αστέρι της Ευχής”. Καλή επιτυχία, αστερόπαιδα!

4

Παραλαβή και διενέργεια self-test

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας, από την Τετάρτη 17/11 έως και το Σάββατο 27/11 οι μαθητές όλων των βαθμίδων μπορούν προμηθεύονται δωρεάν δύο συσκευασίες με 10 self test από τα φαρμακεία. Τα τεστ αυτά θα καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των ημερών από 23 Νοεμβρίου μέχρι και τις γιορτές των Χριστουγέννων.

Υπενθυμίζουμε ότι τα self test διενεργούνται κάθε Δευτέρα & Πέμπτη. Οι μαθητές προσέρχονται στο σχολείο την Τρίτη & την Παρασκευή με δήλωση αρνητικού ελέγχου και συμπληρωμένη τη σχολική κάρτα στην εφαρμογή https://edupass.gov.gr/.

self test 4