Υπηρεσίες Ψυχολογικής Υποστήριξης Δήμου Μαλεβιζίου

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι στα πλαίσια των δράσεων του Αυτοτελους Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού του Δήμου Μαλεβιζίου, θα παρέχονται υπηρεσίες ψυχολογικής υποστήριξης για τους επόμενους 8 μήνες, στους δημότες του Μαλεβιζίου από την ψυχολόγο Κουσμιδου Αικατερίνη και την κοινωνική λειτουργό Κασαπακη Καλλιόπη, απασχολουμενες υπαλλήλους με το πρόγραμμα της κοινωφελους εργασίας.

Για να κλείσετε κάποιο ραντεβού ή για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 2810-314852 από τις 8:00 έως τις 14:00 ή μέσω e-mail: kkasapaki@malevizi.gr kkousmidou@malevizi.gr

Δωρεάν Μαθήματα Πιάνου

Αγαπητοί γονείς,
Σας ενημερώνουμε ότι στο πλαίσιο του προγράμματος κοινωφελους εργασίας, απασχολείται στο Δήμο μας έως 20/02/2023, μουσικός με εξειδίκευση στο πιάνο.
Από το τμήμα Παιδείας οργανώνονται δωρεάν μαθήματα πιάνου – αρμονιου για παιδιά (6-18 ετών) σε χώρο του Πολιτιστικού Κέντρου της Αγ. Μαρίνας, οδός Μενελάου Λουντέμη 11, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες απογευματινές (14:00 – 19:00). Τα μαθήματα θα είναι ατομικά και το πρόγραμμα θα διαμορφώνεται κατόπιν συνεννόησης μεταξύ γονέα – μουσικού.
Για περισσότερες πληροφορίες στο τηλέφωνο 2810-314852 Μαμακακη Ειρήνη 08:30 – 14:30 (εργάσιμες ημέρες) – Πολιτιστικό Κέντρο Αγίας Μαρίνας (1ος όροφος).

Πρώτο κουδούνι στο 1ο Δ.Σ. Κρουσώνα!

Χτύπησε το πρώτο κουδούνι και για το 1ο Δημοτικό Σχολείο Κρουσώνα!

1 2

Στις 12 Σεπτεμβρίου τελέστηκε ο Αγιασμός στην αυλή του σχολείου μας, παρουσία του εφημέριου της ενορίας μας π. Φασουλάκη Εμμανουήλ και εκπροσώπων των τοπικών φορέων, Τρυπιδάκη Φώτη, Κουτσογιαννάκη Χαράλαμπο και Φασουλάκη Γρηγόρη. Τον Αγιασμό παρακολούθησαν εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες του σχολείου μας.

Καλωσορίζουμε με πολλή χαρά και αγάπη τα κανούρια μαθητούδια μας και ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές και όλες τις μαθήτριες μας καλή και δημιουργική σχολική χρονιά, γεμάτη υγεία και καλή πρόοδο!

Έναρξη Σχολικής Χρονιάς – Αγιασμός

Αγαπητοί γονείς,

σας ευχόμαστε καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!

Σας ενημερώνουμε πως ο Αγιασμός θα γίνει τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου στις 9:00 στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας.

Η χρήση μάσκας είναι προαιρετική και οι γονείς μπορούν να παρακολουθήσουν.

Σημείωση: Για τους/τις μεταφερόμενους/ες μαθητές/τριες

από τις Κορφές, το λεωφορείο θα αναχωρήσει στις 8:30 και

θα επιστρέψει περίπου στις 9:30 με 9:45.

Γνωριμία των μικρών μαθητών και πρακτική άσκηση των μεγαλύτερων στην Αγγλική γλώσσα μέσα από παιγνιώδη  μορφή

Αγαπητοί γονείς, από το Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού του Δήμου Μαλεβιζίου λάβαμε το ακόλουθο μήνυμα:

“Ενημερώνουμε για το πρόγραμμα «Γνωριμία των μικρών μαθητών και πρακτική άσκηση των μεγαλύτερων στην Αγγλική γλώσσα μέσα από παιγνιώδη  μορφή», που διοργανώνει η παγκόσμια οργάνωση των «Global Volunteers» στο 2ο-3ο Δημοτικό Σχολείο Γαζίου σε συνεργασία με τον Δήμο Μαλεβιζίου.

Τα μαθήματα είναι δωρεάν, αφορούν όλες οι τάξεις του Δημοτικού σχολείου και διαρκούν καθημερινά από τις 8:30 το πρωί έως και 13:00 το μεσημέρι, εκτός Σαββάτου και Κυριακής.

Παρακάτω θα βρείτε ενημερωτικό σημείωμα με την αίτηση συμμετοχής.


Φόρτωση PDF…

 

“Χέρια καθαρά-Μικρόβια μακριά!”

Δ

Ποιά είναι τα μικρόβια; Πού υπάρχουν; Πώς μπορούμε να προστατευτούμε από τα μικρόβια; Γιατί είναι σημαντικό να έχουμε καθαρά χέρια;

Αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα απαντήθηκαν μέσα από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Χέρια καθαρά-Μικρόβια μακριά!” που παρακολούθησαν οι μαθητές/-τριες του σχολείου μας την Τρίτη 7 Ιουνίου 2022. Το πρόγραμμα, το οποίο εκπόνησε η 7η ΥΠΕ (Κρήτης), στοχεύει στην αξία της πρόληψης της μετάδοσης των μικροβίων και τη σημασία του τακτικού και σωστού πλυσίματος των χεριών. Τα παιδιά συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον δίνοντας εύστοχες απαντήσεις ενώ και οι ερωτήσεις τους ήταν καίριες.

Πολύ θετική εντύπωση προκάλεσε στις εκπαιδεύτριες-επαγγελματίες υγείας το γεγονός ότι οι μαθητές/-τριες του σχολείου μας είχαν πάρα πολλές γνώσεις γύρω από το θέμα και γνώριζαν πως να εφαρμόσουν σωστά την υγιεινή των χεριών τους. Μπράβο, παιδιά!

Εκπαιδεύτριες-Επαγγελματίες υγείας:

Αβραμίδου Αναστασία

Γκαραγκούνη Ελένη

Διακάκη Φαίη

Πουλικίδου Σοφία

Φραγκιαδάκη Θεονύμφη

A B E ΣΤ Δ

Βραβεύσεις μαθητών/-τριών μας σε Καλλιτεχνικό Διαγωνισμό

IMG 20220519 110202

Με χαρά σας ανακοινώνουμε ότι τρεις μαθητές/-τριες του σχολείου μας βραβεύτηκαν στο διαδικτυακό διαγωνισμό καλλιτεχνικών δημιουργιών με τίτλο: «Οι μαθητές αποτυπώνουν καλλιτεχνικά το νόημα των Ολυμπιακών Αγώνων» που διεξήχθη στο πλαίσιο του προγράμματος «Ολυμπιακή Εβδομάδα στα σχολεία». Πρόκειται για τους:

Αγγελιδάκη Μαρία (Ε΄),

– Ιερωνυμίδη Μάνο (Ε΄)

-Παραχεράκη Μανόλη (ΣΤ΄)

Τα ζωγραφικά έργα των παιδιών βραβεύτηκαν στην κατηγορία “Εργασίες για το Περιβάλλον και τον Αθλητισμό (Projects)”.

Συγχαίρουμε θερμά τα παιδιά για την επιτυχία τους και τους ευχόμαστε καλή πρόοδο και πάντα επιτυχίες!

Δείτε τη ανακοίνωση των αποτελεσμάτων ΕΔΩ.

ΙΕΡΩΝΥΜΙΔΗΣ ΜΑΝΟΣ

ΠΑΡΑΧΕΡΑΚΗΣ ΜΑΝΟΛΗΣ

ΑΓΓΕΛΙΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ

Η τελετή βράβευσης θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής την Πέμπτη 16 Ιουνίου 2022 στις 18:30

Μαθαίνω να προστατεύω τον εαυτό μου -“Η ασφάλειά μου, δικαίωμά μου”

e f
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Η ασφάλειά μου, δικαίωμά μου” παρακολούθησαν σήμερα όλες οι τάξεις του σχολείου μας. Το πρόγραμμα, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την 7η Υγειονομική Περιφέρεια, είχε σκοπό να μάθουν τα παιδιά πως να προφυλάσσονται από συμπεριφορές ή χειρονομίες κακοποίησης ή/και σεξουαλικής παραβίασης.
Έμφαση δόθηκε στο  να διακρίνουν τα παιδιά τα καλά από τα κακά αγγίγματα και στη σύνδεση των αγγιγμάτων με τα συναισθήματα και τις σωματικές αντιδράσεις ώστε να μπορούν εύκολα να αναγνωρίζουν ποια στιγμή κινδυνεύουν.  Σημασία επίσης δόθηκε στην εκμάθηση στρατηγικών ασφάλειας και αποφυγής κινδύνων από αγνώστους ή και γνωστούς στη γειτονιά, στο σχολείο, και ευρύτερα στην κοινότητα καθώς και στην εκμάθηση στρατηγικών ασφάλειας και αποφυγής κινδύνων στη χρήση του διαδικτύου.
Ομιλήτριες:
Πατεράκη Χριστίνα, Κοινωνική Λειτουργός 1ης ΤΟΜΥ Ηρακλείου
Ρυσσάκη Νεκταρία, Επισκέπτρια Υγείας 1ης ΤΟΜΥ Ηρακλείου