Παγκόσμια Ημέρας Παιδικού Βιβλίου στο Σχολείο μας Δράση 2

Σήμερα στο σχολείο μας, με αφορμή την Παγκόσμια  Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, πραγματοποιήθηκε μία εξαιρετική παρουσίαση του βιβλίου “Ο Μπαμπάς Μου… Ο Ναυτικός”, από τη  συγγραφέα του κα Αλίκη Μπαλασάκη και τη δημοσιογράφου κα Μπέκα Μάρα.

Η παρουσίαση ήταν καταπληκτική και βιωματική, με τα παιδιά να συμμετέχουν ενεργά, να συγκινούνται, αλλά και να ενθουσιάζονται με την πλοκή και την αναπάντεχη εξέλιξη της ιστορίας. Η μοναδική αυτή εκδήλωση άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις και προσέφερε στους μαθητές μια αξέχαστη εμπειρία, ενώ παράλληλα τους δημιούργησε το κίνητρο για να ασχοληθούν με το βιβλίο,  και να νιώσουν τη χαρά και την αξία του.

Συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τη διοργάνωση αυτής της σημαντικής δράσης για την ενίσχυση της  παιδείας των παιδιών μας.

biblio 2

Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου στο Σχολείο μας – ΔΡΑΣΗ 1

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σε μια υπέροχη δημιουργική δραστηριότητα, με την εκπαιδευτικό των Αγγλικών, που τους επέτρεψε να εκφραστούν και να δείξουν τη φαντασία τους. Σε χρονικό διάστημα τριών διδακτικών ωρών, τα παιδιά εμπνεύστηκαν και απέδωσαν με το δικό τους ύφος μια σύντομη εκδοχή λογοτεχνικών βιβλίων που έχουν διαβάσει.
Μέσα από τις ιστορίες που αγαπούν, όπως, βιογραφίες γνωστών ποδοσφαιριστών, κόμικς, παραμύθια, ανέπτυξαν τις δικές τους μοναδικές ιστορίες και συνδύασαν τη φαντασία τους με τη συγγραφική τους ικανότητα παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα στην τάξη τους.
Η διαδικασία αυτή, πέρα από τη δημιουργική έκφραση, ενίσχυσε την αγάπη τους για το διάβασμα και τη συγγραφή, ενώ ταυτόχρονα τους έδωσε τη δυνατότητα να μοιραστούν τις ιδέες τους με τους συμμαθητές τους .
Συγχαρητήρια στα παιδιά και στην κα Στέλλα!
DRASH 1

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

Στις 2 Απριλίου , ημέρα γενεθλίων του μεγάλου παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν,  γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, με σκοπό να εμπνεύσει τα παιδιά  να ανακαλύψουν και να αγαπήσουν τον κόσμο των βιβλίων.

Την ημέρα  αυτή,  θα πραγματοποιηθεί στο σχολείο μας η παρουσίαση του παιδικού βιβλίου  “Ο Μπαμπάς Μου…. ο ναυτικός”, από τη  συγγραφέα Αλίκη Μπαλασάκη και τη δημοσιογράφο Μάρα Μπέκα.

“Με ένα βιβλίο ταξιδεύω, ονειρεύομαι, μαθαίνω….. – είναι το μήνυμα που περνάει η εκδήλωση, ενθαρρύνοντας τα παιδιά να ανακαλύψουν τον κόσμο μέσα από τις ιστορίες και τις εικόνες, και να αφήσουν τη φαντασία τους να πετάξει ψηλά.

Poster

Η “ΕΙΡΗΝΗ” ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Τα παιδιά, σήμερα,  παρακολούθησαν την θεατρική παράσταση-κωμωδία “Ειρήνη” του Αριστοφάνη, που παίχτηκε για πρώτη φορά το 421 π.Χ. στα Μεγάλα Διονύσια. Η παράσταση είχε θέμα το τέλος του Πελοποννησιακού Πολέμου, ο οποίος μάστιζε τότε τις ελληνικές πόλεις. Ο Αριστοφάνης, μέσα από αυτή τη κωμωδία, εκφράζει την αντίθεσή του στον πόλεμο, τονίζοντας πως μόνο με την ειρήνη ο άνθρωπος μπορεί να προοδεύσει.

Η “Ειρήνη” θεωρείται ένα από τα πιο αντιπολεμικά έργα όλων των εποχών.

Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την παράσταση, συμμετείχαν ενεργά και αποχώρησαν με πολλά μηνύματα ειρήνης.

EIRHNH 1

 

25η Μαρτίου στην πόλη μας

Χθες, ημέρα γιορτής της 25ης Μαρτίου, οι μαθητές μας παρέλασαν με υπερηφάνεια και σεβασμό τιμώντας τους αγώνες και τις αξίες που κληρονομήσαμε από τους προγόνους μας.

Η συμμετοχή τους στην παρέλαση ήταν υποδειγματική και η στάση τους γεμάτη υπερηφάνεια για την πατρίδα μας

Η κατάθεση στεφάνου, από τον μαθητή μας,  στο μνημείο πεσόντων ήταν μια συγκινητική στιγμή τιμής και σεβασμού των ηρώων μας.

Συγχαρητήρια στα παιδιά μας και στην εκπαιδευτικό φυσικής αγωγής για  τη στάση και τον τρόπο τους, που κάνουν υπερήφανο το σχολείο και τον  τόπο μας.

parelash ekklhsia

ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΣΑΜΕ ΤΟ ΄21..

Σήμερα, στο σχολείο μας, τιμήσαμε τους ήρωες της Ελληνικής Επανάστασης του 1821.  Το πρωί, οι μικροί μαθητές/τριες ς κατέθεσαν ένα λουλούδι, συμβολικά, στο μνημείο της πόλης μας. Στη συνέχεια, τραγούδησαν τραγούδια και έψαλαν τον Εθνικό Ύμνο. Με την επιστροφή τους στο σχολείο, όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες,  συγκεντρώθηκαν στον κεντρικό χώρο, απάγγειλαν με καμάρι και περηφάνια τα ποιήματά τους και  τραγούδησαν όλοι/ες  μαζί τραγούδια για τη Λευτεριά και για το ’21.

Η γιορτή  αυτή έδωσε στα παιδιά  να καταλάβουν  την αξία της ελευθερίας και του αγώνα των προγόνων μας. Όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες  ένιωσαν περήφανοι/ες  για την ιστορία μας και υποσχέθηκαν να συνεχίσουν να τιμούν τους ήρωες του ’21 και τις αξίες της ελευθερίας και της πατρίδας.

loyloydiaGIORTH

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΒΙΒΛΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ LIBRARY4ALL ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΑΣ

Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/τριες του Σχολείου μας,  εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες προς το Library4all, για τη γενναιόδωρη προσφορά βιβλίων στη σχολική μας βιβλιοθήκη. Η δωρεά αυτή είναι πολύτιμη, καθώς εμπλουτίζει σημαντικά τη βιβλιοθήκη μας  και δίνει στους μαθητές/τριες μας  την ευκαιρία να έρθουν πιο κοντά στον κόσμο του βιβλίου και της γνώσης. Μέσα από τις σελίδες αυτών των βιβλίων, τα παιδιά μας θα ταξιδέψουν σε νέους κόσμους και θα καλλιεργήσουν τη φαντασία τους.

Η δράση του Library4all, προάγει τη φιλαναγνωσία και βοηθά για  ένα καλύτερο μέλλον για τους μαθητές μας, γεμάτο γνώσεις και  αξίες.

Σας ευχαριστούμε θερμά για τη σημαντική σας συνεισφορά και την ευγενική σας υποστήριξη!

library4all

 

ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ

Τα βιβλία σε Ρόδες (vivliaserodes) κατέφθασαν και στο δικό μας σχολείο και μας προσέφεραν 25  τίτλους αγγλικών βιβλίων και μια μοναδική ευκαιρία για τους μαθητές της Δ΄ τάξης να εξερευνήσουν τον κόσμο της αγγλικής γλώσσας μέσα από τη λογοτεχνία. Τα παιδιά τα αγκάλιασαν και με ενθουσιασμό δανείζονταν σε κάθε διδακτική ώρα των αγγλικών από ένα βιβλίο. Η λαχτάρα τους ήταν  τόσο  μεγάλη, που προσπάθησαν σε λίγο χρόνο,  να προλάβουν να δανειστούν και να διαβάσουν όσα περισσότερα βιβλία μπορούσαν. Τα σχολιάσαμε, τα ζωγραφίσαμε και τα φωτογραφίσαμε για να μεταφέρουμε και στο επόμενο ‘τυχερό’ σχολείο την υπέροχη εμπειρία που ζήσαμε.  Είναι πολύ σημαντικό να μοιραζόμαστε αυτές  τις εμπειρίες μας με άλλα σχολεία, καθώς αυτό μπορεί να ενθαρρύνει περισσότερα παιδιά να ανακαλύψουν τη μαγεία των βιβλίων.

Η επόμενη «τυχερή» σχολική κοινότητα σίγουρα θα εκτιμήσει την προσπάθειά μας και θα επωφεληθεί από τις ιδέες και τις δημιουργίες μας.

Είναι υπέροχο να βλέπουμε πώς τα βιβλία μπορούν να εμπνεύσουν και να ενθουσιάσουν τα παιδιά!

Συγχαρητήρια, στην  δασκάλα των Αγγλικών , κα Στέλλα, για την υπέροχη πρωτοβουλία και  δράση.

Με ένα βιβλίο ταξιδεύω…..

BIBLIA

Η ΣΤ’ τάξη του σχολείου μας και ο μαγικός κόσμος του William Shakespeare

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης, εμπνευσμένοι από την 3η ενότητα του βιβλίου των Αγγλικών, η οποία αναφέρεται στον παγκοσμίου φήμης θεατρικό συγγραφέα William Shakespeare, αποφάσισαν να ζωντανέψουν ένα από τα πιο γνωστά του έργα, το Όνειρο Θερινής Νυκτός (Midsummer Night’s Dream).

Με ενθουσιασμό και φαντασία, ανέλαβαν να ανεβάσουν ένα θεατρικό σκέτς στον χώρο του σχολείου μας. Ο κάθε ένας μπήκε στον ρόλο του, αποδίδοντας το πνεύμα και τη μαγεία του έργου. Η προσπάθειά τους δεν πρόσφερε μόνο χαρά και ψυχαγωγία, αλλά μετέφερε και πολύτιμες γνώσεις στους μαθητές των άλλων τάξεων, οι οποίοι παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον.

Με τη  δράση αυτή τα παιδιά απέδειξαν τη δύναμη της συνεργασίας, της δημιουργικότητας και της θεατρικής τέχνης ως μέσο έκφρασης και μάθησης. Συγχαρητήρια, στην δασκάλα των Αγγλικών κα Στέλλα και τους/τις  μαθητές της ΣΤ’ τάξης για την πρωτοβουλία , που ανέλαβαν κι για την υπέροχη παρουσίαση!

(Το Όνειρο Θερινής Νύχτας είναι ένα κωμικό έργο που γράφτηκε από τον Ουίλιαμ Σαίξπηρ και διαδραματίζεται στην Αθήνα )

482943954 3876933602524747 8420708923360240173 n

 

 

 

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ

  Την Πέμπτη, 06-03-2025,  στο σχολείο μας ασχοληθήκαμε με την Παγκόσμια Ημέρα κατά της ενδοσχολικής Βίας, μια μέρα αφιερωμένη στην προώθηση της φιλίας, της ειρήνης και του σεβασμού μεταξύ των ανθρώπων. Συζητήσαμε για τη σημασία της καθημερινής συνύπαρξης με σεβασμό και κατανόηση, τονίζοντας πόσο σημαντικό είναι να αποφεύγουμε τη βία και να δημιουργούμε σχέσεις βασισμένες στην αλληλεγγύη και την υποστήριξη.
  Μέσα από τη συζήτηση, κατανοήσαμε ότι η φιλία και η ειρήνη μπορούν να κάνουν την καθημερινότητά μας πιο όμορφη και ευχάριστη. Ακολούθησαν δημιουργικές δραστηριότητες, όπου ζωγραφίσαμε και κατασκευάσαμε έργα που εκφράζουν τη φιλία, την ειρήνη και τις όμορφες συναναστροφές μεταξύ των ανθρώπων και παράλληλα αποτυπώσαμε το μήνυμα ότι όλοι αξίζουμε να ζούμε σε έναν κόσμο γεμάτο κατανόηση, αλληλοσεβασμό και αγάπη.
  Αξίζουν συγχαρητήρια οι δασκάλες, κα Γωγώ, κα Πόπη και κα Ελένη! Μέσω αυτών των δράσεων, ενισχύεται η καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και της αλληλοκατανόησης μεταξύ των μαθητών/τριών.
ΔΡΑΣΗ 1 ΔΡΑΣΗ 2 ΔΡΑΣΗ 3 ΔΡΑΣΗ 4