ΥΠΟΔΟΧΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ERASMUS+ ΣΤΟ 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΜΦΙΣΣΑΣ

Στα πλαίσια  του Ευρωπαϊκού  Προγράμματος Erasmus + KA2, το 1ο Δημοτικό Σχολείο Άμφισσας υποδέχτηκε τη Δευτέρα , 21 Οκτωβρίου  22 μαθητές και 15 εκπαιδευτικούς από 5 ευρωπαϊκές χώρες , τη Βουλγαρία,Πολωνία, Ισπανία, Πορτογαλία και Τουρκία.

Το θέμα του Προγράμματος έχει τίτλο « INCLUSIVE EDUCATION – BY DEFAULT OR BY DESIGN», και κύριος στόχος του είναι η ανταλλαγή καλών πρακτικών  για μια εκπαίδευση χωρίς μαθησιακούς , φυλετικούς και κοινωνικούς αποκλεισμούς.

Οι μαθητές της Έκτης τάξης  εμπλέκονται ενεργά στο Πρόγραμμα , αφού παρακολούθησαν μαζί με τους ξένους συμμαθητές τους εργαστήρια Αγγλικών, Θεατρικής Αγωγής και Εικαστικών που διοργανώθηκαν στο σχολείο μας, συμμετείχαν σε παιχνίδια γνωριμίας και σε δραστηριότητες για την ενίσχυση της συγκέντρωσης  προσοχής, αλλά και φιλοξενώντας στα ελληνικά σπίτια τους μικρούς καλεσμένους μας. 

Η συνάντηση στην Ελλάδα είναι η 4η που πραγματοποιείται.Έχουν προηγηθεί συναντήσεις στη Βουλγαρία-Ιανουάριος 2019 , Πολωνία –Μάρτιος 2019  και Ισπανία –Μάιος 2019. Ακολουθούν οι συναντήσεις σε Τουρκία ( Απρίλιος 2020, Σμύρνη) και Πορτογαλία (Ιούνιος 2020, Μαδέρα).

Οι καλεσμένοι επισκέφτηκαν τον Δήμο Δελφών και καλωσορίστηκαν από τον Δήμαρχο ,κ.Παναγιώτη Ταγκαλή και τους Αντιδημάρχους κ. Νίκο Λουπάκο,κ. Θύμιο Γρίβα και κ. Γιώργο Τσατσαρώνη.Επίσης , μαζί τους επισκεφτήκαμε τα Γραφεία της Αντιπεριφέρειας όπου μας υποδέχτηκε ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Γιώργος  Δελμούζος. .Φυσικά, ξεναγήθηκαν στο Σχολείο μας , επισκέφτηκαν το Ειδικό Σχολείο, το Μουσείο Δελφών και τον αρχαιολογικό χώρο,ξεναγήθηκαν στο Ναυτικό Μουσείο Γαλαξιδίου , στη Δημοτική Πινακοθήκη « Σπύρος Παπαλουκάς», στο Ταμπάκικο του κ.Σπύρου Μερινόπουλου και στη συνοικία Χάρμαινα.

Το βράδυ της Πέμπτης , 24 Οκτωβρίου, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας διοργάνωσε  μια αξέχαστη γιορτή στον χώρο του σχολείου , με ελληνικά παραδοσιακά φαγητά που ετοίμασαν οι γονείς των μαθητών μας ,χορούς και τραγούδια.

Οι εμπειρίες, οι δραστηριότητες καθώς και οι προσωπικές φιλίες που προκύπτουν από αυτά τα Προγράμματα έχουν τεράστια σημασία για τους συμμετέχοντες, καθώς και για τις σχολικές μονάδες που τα πραγματοποιούν.

 

Γιορτή για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940

Την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου, οι μαθητές της Δ’ τάξης του σχολείου μας, σε συνεργασία με τους μαθητές του Ειδικού Δημοτικού, τίμησαν τους ήρωες του Αλβανικού Μετώπου με ποιήματα, θεατρικά και τραγούδια. Όλα αποδόθηκαν από τους μικρούς μας μαθητές με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Πολλά συγχαρητήρια στη δασκάλα τους κ. Καρυδάκη Αικατερίνη, στον μουσικό μας κ. Χατζή Ιωάννη, στην κ. Αλεξίου Αικατερίνη, δασκάλα του τμήματος ένταξης, στις εκπαιδευτικούς του Ειδικού Δημοτικού και φυσικά στους μικρούς μας ηθοποιούς!!!!!! Επίσης το σχολείο μας τίμησε τον κ. Κόκκινο Λουκά  με την προσφορά μιας πλακέτας για όλα όσα πέρασε την περίοδο της Κατοχής και θέλησε να τα μοιραστεί μαζί μας. Τον ευχαριστούμε πολύ!!!!!

 

 

 

 

 

Επίσκεψη στην έκθεση του κ. Στέφου

Την Πέμπτη 24 Οκτωβρίου, οι μαθητές της ΣΤ΄τάξης  με τις δασκάλες τους επισκέφτηκαν την οικία Πανουργιά για να δουν την έκθεση ζωγραφικής του κ. Στέφου, με θέμα Κατοχή – Πείνα. Ο κ. Θεοχαρόπουλος μίλησε στους μαθητές για το έργο του κ. Στέφου. Στη συνέχεια ο κ. Κόκκινος Λουκάς, που είχαμε την τιμή να είναι μαζί μας μετά από πρόσκλησή μας, μίλησε για τη ζωή του στα διάφορα στρατόπεδα συγκέντρωσης, τις δυσκολίες, τα βασανιστήρια και τέλος την απελευθέρωσή του. Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Θεοχαρόπουλο και τον κ. Κόκκινο για την τόσο σημαντική κουβέντα που είχαμε μαζί τους.

 

 

Αποδέχομαι τη διαφορετικότητα

Την Τρίτη 15 Οκτωβρίου επισκέφτηκαν το Σχολείο μας, και συγκεκριμένα την Ε’ τάξη, εκπρόσωποι του Πανελλήνιου Συλλόγου Προσαρμοσμένων Δραστηριοτήτων ΑΛΜΑ. Σκοπός της επίσκεψης ήταν  η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση με στόχο την αλλαγή της αντίληψης για τα άτομα με αναπηρία μέσα από ομαδικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες με τη συμμετοχή παιδιών και νέων με και χωρίς αναπηρία. Οι μαθητές με τις εικαστικές τους δημιουργίες  αποδέχονται τη διαφορετικότητα ως ευκαιρία συνεύρεσης και δημιουργικότητας!

 

 

 

 

 

 

 

 

Επίσκεψη στο Πάρκο Μελιού “MOKA HONEY”

Την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου, οι τάξεις Α’, Β’ και Γ’ επισκέφτηκαν το Πάρκο Μελιού “MOKA HONEY”, που βρίσκεται στον δρόμο Άμφισσας – Ιτέας. Τα παιδιά ξεναγήθηκαν στον χώρο φορώντας ειδικές στολές, γνώρισαν από κοντά τη ζωή στην κυψέλη και δοκίμασαν απευθείας μέλι. Στο τέλος τους περίμενε μια γλυκιά έκπληξη: ένα βαζάκι μέλι για το κάθε παιδί. Ευχαριστούμε πολύ τους ιδιοκτήτες κ. Γιάννη και κ. Χριστόφορο, τους συγχαίρουμε γι’αυτή τους την πρωτοβουλία και τους ευχόμαστε καλές δουλειές!!!!!!

 

 

 

 

 

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2019 πραγματοποιήθηκε η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, με σύνθημα «Αγαπώ την Άθληση-Αγαπώ την Υγεία μου». Οι μαθητές όλων των τάξεων και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας πήραν μέρος στην πεζοπορία από το σχολείο μέχρι το χωριό Άγιος Γεώργιος. Στο εκκλησάκι Αγία Παρασκευή έγινε στάση για ξεκούραση,νερό και κολατσιό. Η πεζοπορία συνεχίστηκε μέχρι την εκκλησία του Αγίου Γεωργίου. Να ευχαριστήσουμε τον κύριο και την κυρία Ζωγράφου που πρόσφεραν νοστιμότατες χειροποίητες πίτες στους εκπαιδευτικούς. Μετά ήρθε η ώρα της επιστροφής με τελευταία στάση στο Δημοτικό Στάδιο της πόλης μας. Εκεί τα αγόρια σε συνεργασία με μαθητές του Ειδικού Δημοτικού έπαιξαν ποδόσφαιρο. Συγχαρητήρια σε όλους για τη συμμετοχή στις δράσεις!!!!!!!

Πηγαίνοντας στο χωριό Άγιος Γεώργιος

 

Στο εκκλησάκι Αγία Παρασκευή

 

Στην εκκλησία του Αγίου Γεωργίου

 

Στο Γήπεδο

Αγιασμός για τη Σχολική Χρονιά 2019 -2020

              ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός για την έναρξη του

Σχολικού έτους 2019-20 θα πραγματοποιηθεί

την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2019 και ώρα 09:00 π.μ.

Εκ της Διευθύνσεως

του Σχολείου

 

 

Γιορτή Λήξης

Στις 14 Ιουνίου, στο Πνευματικό Κέντρο της πόλης μας, έγινε η γιορτή λήξης από τους μαθητές των Α’ και ΣΤ’ τάξεων, καθώς και από τους μαθητές του Ειδικού Δημοτικού. Επίσης η κ. Λίλιαν Γαζή και η κ. Φωτεινή Δακτυλίδη παρουσίασαν δύο δρώμενα στα γαλλικά και γερμανικά αντίστοιχα με τους μαθητές της Ε’ τάξης.

Το θέμα του θεατρικού της Α’ και του Ειδικού είχε σχέση με την ανακύκλωση. Οι μικροί μαθητές με συμμετοχή μαθητών της Γ’ τάξης και με τη βοήθεια της δασκάλας τους κ. Κυργιοπούλου Δήμητρας απέδωσαν άριστα τους ρόλους τους. Επίσης, οι μαθητές του Ειδικού με τη βοήθεια των δασκάλων τους και μαθητών της Δ’ τάξης κατάφεραν τα καλύτερα. Συγχαρητήρια στους μικρούς μας μαθητές, στις δασκάλες που είχαν την επιμέλεια της γιορτής, στον μουσικό του σχολείου μας κ. Χατζή Γιάννη και στον κ. Μακρυγιάννη Δημήτρη, καθηγητή της πληροφορικής για το video των μαθητών της ΣΤ’ τάξης.

Τη γιορτή έκλεισε η ΣΤ’ τάξη με την προβολή video από διάφορες φάσεις της ζωής τους, με έναν συγκινητικότατο λόγο αποχαιρετισμού και την προσφορά δώρων στους δασκάλους. Συγχαρητήρια σ’όλους τους μαθητές για την υπέροχη γιορτή τους και στους εκπαιδευτικούς που είχαν τη διοργάνωση.
Ευχόμαστε στους μαθητές της ΣΤ΄τάξης δύναμη για τον νέο τους αγώνα, καλή τύχη, υγεία και ευτυχία!!!!
Καλό καλοκαίρι σε όλους!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

Αγώνας ποδόσφαιρου

Το απόγευμα της 13ης Ιουνίου στο Σχολείο μας, γονείς και μαθητές έπαιξαν ποδόσφαιρο. Τόσο οι γονείς όσο και οι μαθητές έβαλαν τα δυνατά τους και διασκέδασαν με την ψυχή τους!!!!!! Συγχαρητήρια σε όλους για την προσπάθεια!!!!