Έκθεση “Στοιχειά-Μάσκες-Μαριονέτες”

Η έκθεση ΣΤΟΙΧΕΙΑ-ΜΑΣΚΕΣ –ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ προέκυψε από την εκπόνηση 2 Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Erasmus + από την Πέμπτη και Έκτη τάξη του  Σχολείου μας. Ανάμεσα στις ποικίλες δράσεις των Προγραμμάτων μας ,ήταν  η κατασκευή «οικολογικής» μαριονέτας από υλικά που θα κατέληγαν στα σκουπίδια και  το κουκλοθέατρο ως μέσο έκφρασης, δημιουργικής φαντασίας, κοινωνικοποίησης, και ενίσχυσης της παιδικής αυτοπεποίθησης. Μπράβο στις εκπαιδευτικούς που ανέλαβαν αυτή τη δράση και φυσικά στους μικρούς μας δημιουργούς των υπέροχων αυτών έργων. Συγχαρητήρια σ’όλους!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

Γλυκό νεραντζάκι

Στις 28 Φεβρουαρίου,  λίγο πριν κλείσουν τα σχολεία για τις αποκριάτικες εκδηλώσεις , όλοι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί  κεράστηκαν γλυκό νεραντζάκι, το οποίο έφτιαξαν οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης. Τους ευχαριστούμε πολύ. Η εκδήλωση τελείωσε με το παραδοσιακό γαϊτανάκι, τα κουκιά και το πιπέρι. Καλή Σαρακοστή σε όλους!!!!!!

 

 

 

 

 

 

Αγώνες Πετοσφαίρισης

Στις 27 Φεβρουαρίου  οι μαθητές των Ε’ και ΣΤ΄τάξεων του σχολείου μας πήραν μέρος στους αγώνες πετοσφαίρισης και συνεργάστηκαν με τους μαθητές των άλλων σχολείων της Άμφισσας.  Η  δράση οργανώθηκε  από την Υπεύθυνη Φυσικής Αγωγής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας. Ευχαριστούμε όλους όσους βοήθησαν για την πραγματοποίηση αυτής της δράσης καθώς επίσης και τους μαθητές που είχαν μία τέλεια συνεργασία!!!!

 

 

 

 

Τσικνοπέμπτη στο Σχολείο μας

Την Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου, το προαύλιο του σχολείου γέμισε ευχάριστες μυρουδιές. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων έφερε και έψησε σουβλάκια για όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας και του Ειδικού Δημοτικού. Η τσίκνα γέμισε τον αέρα και άνοιξε την όρεξη σε μικρούς και μεγάλους. Αφού φάγαμε τα σουβλάκια μας, οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης έπλεξαν το παραδοσιακό γαϊτανάκι. Στη συνέχεια όλοι οι μαθητές με τους δασκάλους χόρεψαν τα κουκιά, το πιπέρι και άλλους αποκριάτικους χορούς. Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων για την προσφορά τους. Καλή Σαρακοστή σε όλους!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

Κοπή βασιλόπιτας

 

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου, έγινε η κοπή της βασιλόπιτας. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας και φέτος μας πρόσφερε τις βασιλόπιτες. Επίσης στον τυχερό μαθητή κάθε τάξης που βρήκε το φλουρί δόθηκε μια δωροεπιταγή. Τους ευχαριστούμε θερμά!!!!!!! Και του χρόνου!!!!!!

Χριστουγεννιάτικη παράσταση

Στις 23 Δεκεμβρίου οι μαθητές της Β’ & Γ’ τάξης, σε συνεργασία με το Ειδικό Δημοτικό και μαθητές της Ε’ τάξης, παρουσίασαν τη χριστουγεννιάτικη γιορτή μας. Όλοι, μικροί και μεγάλοι, έζησαν τη μαγεία των Χριστουγέννων μέσα από τα θεατρικά και τα τραγούδια που παρουσίασαν οι μικροί μας μαθητές. Μπράβο σε όλους τους εκπαιδευτικούς  που είχαν τη διοργάνωση της γιορτής και φυσικά στους μικρούς μας ηθοποιούς. Καλά Χριστούγεννα σε όλους!!!!! Ο Νέος Χρόνος να φέρει υγεία, ειρήνη και αγάπη σε όλον τον κόσμο!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΦΩΚΙΚΟΥ – ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Τη Δευτέρα 9-12-2019 οι μαθητές του σχολείου μας παρακολούθησαν τον Φιλανθρωπικό αγώνα    Φωκικού – Ενόπλων δυνάμεων και σωμάτων ασφαλείας, που  έγινε στο Δημοτικό Στάδιο Άμφισσας . Στο Στάδιο βρισκόταν η κ.  Αθανασία Τσουμελέκα  χρυσή ολυμπιονίκης του 2004 στο βάδην, ο κ.  Ιωάννης Κούρος, ο μύθος των υπεραποστάσεων  και  ο πρωταθλητής ξιφασκίας Ανυφαντής Σωτήρης. Μίλησαν στους μαθητές για την αξία του αθλητισμού και τους προέτρεψαν ν’ασχοληθούν μ’ό,τι τους αρέσει. Τους ευχαριστούμε πολύ και ευχόμαστε στον Φωκικό καλές νίκες!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ 3Χ 3,

Την Τρίτη 26 Νοεμβρίου, οι μαθητές του σχολείου μας, καθώς και του 3ου και 4ου Δημοτικού  Σχολείου Άμφισσας  και οι μαθητές του Σχολείου της Γραβιάς και των Δελφών, συμμετείχαν σε τουρνουά καλαθοσφαίρισης 3Χ3. Τη διοργάνωσης της δράσης είχε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας και το τμήμα Φυσικής Αγωγής. Αφού έπαιξαν όλοι οι μαθητές, στο τέλος έγινε  διαγωνισμός τριπόντων. Μπράβο στα παιδιά για τη συνεργασία τους, καθώς επίσης και στους υπεύθυνους της διοργάνωσης.

 

 

 

 

 

 

 

 

Γιορτή για την Επέτειο του Πολυτεχνείου

Στις 15 Νοεμβρίου, στο Πνευματικό Κέντρο της πόλης μας,  οι μαθητές της Ε’ τάξης του σχολείου μας τίμησαν την επέτειο του Πολυτεχνείου. Ομιλίες, τραγούδια και θεατρικά δρώμενα αποδόθηκαν από τους μαθητές με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Συγχαρητήρια στη  δασκάλα τους κ. Καρλιαύτη Παντούλα που είχε την επιμέλεια της γιορτής  και φυσικά στους μικρούς μας ηθοποιούς. Μπράβο παιδιά!!!!!!

 

 

 

 

 

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ 3ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ “ΕΝ ΔΕΛΦΟΙΣ ΕΣΤΙΝ Ο ΤΟΠΟΣ”

 

Οι μαθητές της Γ’ τάξης μαζί με τη δασκάλα τους  συμμετείχαν στο Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ της Εταιρίας Κοινωνικής Ψυχιατρικής και Ψυχικής Υγείας Φωκίδας με τίτλο ¨Εν Δελφοίς Εστίν ο τόπος” . Σε συνεργασία με τους μαθητές του Ειδικού Δημοτικού και την κ. Δασκαλοπούλου Βούλα , ζωγράφισαν δέντρα με μια συγκεκριμένη τεχνοτροπία και ήταν πραγματικά υπέροχα. Συγχαρητήρια σε όλους γι’αυτή την προσπάθεια!!!!!!!