Αγώνας ποδόσφαιρου

Το απόγευμα της 13ης Ιουνίου στο Σχολείο μας, γονείς και μαθητές έπαιξαν ποδόσφαιρο. Τόσο οι γονείς όσο και οι μαθητές έβαλαν τα δυνατά τους και διασκέδασαν με την ψυχή τους!!!!!! Συγχαρητήρια σε όλους για την προσπάθεια!!!!