Παρουσίαση προγραμμάτων Εράσμους

Την Τετάρτη 12 Ιουνίου παρουσιάσαμε σε μαθητές και γονείς  τα Προγράμματα Εράσμους στα οποία συμμετέχει το Σχολείο μας . Ο Προϊστάμενος της Δ/νσης Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης Φωκίδας  Κ. Παναγιώτης Καστρίτης, η Υπεύθυνη Εκπ/κών Θεμάτων ,Κ. Αθηνά Καστανά και ο Υπεύθυνος Περιβαλλοντικών Προγραμμάτων ,Κ. Θοδωρής  Μήταλας μας τίμησαν με την παρουσία τους. Ευχαριστούμε το Προσωπικό του Πνευματικού Κέντρου Άμφισσας για τη φιλοξενία.

Επίσκεψη στο Χάνι της Γραβιάς και στο Κτήμα Κλέτσα

Στις 11 Ιουνίου, οι μαθητές όλων των τάξεων και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, επισκέφτηκαν το Χάνι της Γραβιάς και το Κτήμα Κλέτσα.

Στο Χάνι παρακολούθησαν ένα video, όπου ο Ανδρούτσος έγραφε στον γιο του για τα γεγονότα εκείνης της εποχής. Ακολούθησε ξενάγηση στους χώρους όπου διέμεναν τότε οι ταξιδιώτες.

Στο Κτήμα Κλέτσα οι μαθητές πήραν μέρος σε διάφορες δράσεις που διοργανώθηκαν από υπεύθυνους γυμναστές. Όλοι,μικροί και μεγάλοι, φάγαμε, ήπιαμε και  διασκεδάσαμε. Και του χρόνου!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Έλληνες Ολυμπιονίκες στο κλειστό Γυμναστήριο Άμφισσας

 

Την Παρασκευή, 17 Μαΐου οι μαθητές των Ε’ και ΣΤ’ τάξεων του σχολείου μας, καθώς και άλλων σχολείων του νομού μας, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν Έλληνες Ολυμπιονίκες και κάποια Ολυμπιακά Αθλήματα. Η  δράση οργανώθηκε από την Εθνική Ολυμπιακή Επιτροπή, και  το Γραφείο Φυσικής Αγωγής Α/θμιας Εκπ/σης Φωκίδας. Οι  μαθητές  μας γνώρισαν από κοντά ολυμπιονίκες και παγκόσμιους πρωταθλητές όπως ο Άγγελος Λεμάνης της ιστιοπλοΐας,  ο Γιώργος Χαλκίδης του χάντ μπολ, ο Γιώργος Τζελίλης και ο Βίκτωρας Μήτρου της άρσης βαρών και  η Νίκη Γκαβέρα, άλτρια ύψους. Οι μικροί μας μαθητές  πήραν μέρος σε αγωνίσματα  Ολυμπιακών Αθλημάτων υπό την καθοδήγηση των Ολυμπιονικών. Συγχαρητήρια σ’όλους αυτούς που βοήθησαν ώστε να πραγματοποιηθεί αυτή η δράση!!!!!!

 

 

 

 

 

Επίσκεψη κ. Πετρόπουλου και Αγώνας ποδοσφαίρου

Στις 18 Απριλίου επισκέφτηκε το σχολείο μας ο κ. Πετρόπουλος Χρήστος και μας δώρισε μία μπάλα ποδοσφαίρου και δύο φανέλες, προσφορά του Φωκικού. Τους ευχαριστούμε πολύ!!!!!

 

 

 

 

 

Στις 19 Απριλίου, τελευταία ημέρα πριν τις διακοπές του Πάσχα,  οι μαθητές των Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξεων του σχολείου μας, σε συνεργασία με τα υπόλοιπα σχολεία της πόλης μας και με το Ειδικό Δημοτικό, διοργάνωσαν αγώνες ποδοσφαίρου στο Δημοτικό Στάδιο Άμφισσας. Μπράβο στους Γυμναστές όλων των Σχολείων γι’αυτή τους την πρωτοβουλία και στους μαθητές για τη συνεργασία τους. Καλή Ανάσταση σε όλους!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

Επίσκεψη του κ. Τσιάπα, Ομοσπονδιακού Προπονητή Χειροσφαίρισης

Την Τρίτη 16 Απριλίου, ήρθε στην πόλη μας ο κ. Τσιάπας Ιωάννης, ΚΦΑ και Ομοσπονδιακός Προπονητής Χειροσφαίρισης. Οι μαθητές των Ε’ και ΣΤ’ τάξεων όλων των σχολείων παρακολούθησαν, στο Πνευματικό Κέντρο, ομιλία και video σχετικά με τη χειροσφαίριση από τον κ. Τσιάπα. Στη συνέχεια εφάρμοσαν στην πράξη αυτά που είδαν και άκουσαν. Στο 1ο Δημοτικό οι μαθητές όλων των σχολείων συνεργάστηκαν και έπαιξαν Χάντμπολ. Στο τέλος έγινε και ένας αγώνας μεταξύ παιδιών και δασκάλων. Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Τσιάπα για όλα αυτά που μας είπε και έδειξε, καθώς και τους Γυμναστές των σχολείων. Μπράβο σ’όλους!!!!!

 

 

 

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΑΠΟ ΙΣΠΑΝΙΑ , ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ΣΤΟ 1 ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΜΦΙΣΣΑΣ.

Το χρονικό διάστημα από 1 Απριλίου ως 6 Απριλίου 2019 η καρδιάτου Προγράμματος Erasmus+ με θέμα: « A BETTER EUROPE: IT’S UPTO YOU» χτυπούσε στην Άμφισσα, και συγκεκριμένα στο Σχολείομας.Εκπαιδευτικοί και μαθητές από το Σχολείo Escola Nadal Sant Feliude Llobregad της Βαρκελώνης,Το Σχολείο Direzione Didattica Statale 1o Circolo E. De Amicis του SanCataldo της Ιταλίας, και Το Σχολείο Agrupamento de Escolas D. Filipa de Lancastre της Λισσαβώνας της Πορτογαλίας επισκέφτηκαν το 1 ο Δημοτικό Σχολείο Άμφισσας.

Οι φιλοξενούμενοι μαθητές ξεναγήθηκαν στις τάξεις μας και συμμετείχαν σε παιχνίδια Γνωριμίας – Συνεργασίας, Παιχνίδια με ανακυκλώσιμα υλικά και Γνωστικά Παιχνίδια « Recycle- Reduse- Reuse» με θέμα την ανακύκλωση. Οι καλεσμένοι μας φιλοξενήθηκαν στο Περιβαλλοντικό Κέντρο Άμφισσας, αλλά και σε οικογένειες μαθητών του Σχολείου μας. Μαζί τους επισκεφτήκαμε το Δημαρχείο Άμφισσας, όπου , εκ μέρους του Δημάρχου ,μας υποδέχτηκαν οι Αντιδήμαρχοι Δελφών κ. Αριστείδης Αγγελόπουλος και Αθανάσιος Τσονάκας .Οι φιλοξενούμενοί μας αντάλλαξαν δώρα με τον Δήμο Δελφών και ενημερώθηκαν για την ιστορία του τόπου μας.

Την Τρίτη , 2 Απριλίου 2019 ο Δήμος Δελφών παρέθεσε γεύμα προς τιμή των καλεσμένων μας στο εστιατόριο Αριστογεύσεις, και την Πέμπτη , 4 Απριλίου 2019 ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας διοργάνωσε βραδινό τραπέζι και γλέντι στο Περιβαλλοντικό Κέντρο Άμφισσας. Σε συνεργασία με το Περιβαλλοντικό Κέντρο Άμφισσας πραγματοποιήσαμε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο Δελφών και στον αρχαιολογικό χώρο με θέμα τη Γεωμυθολογία , δηλαδή τη Μυθολογία που συνδέεται με τις μεταβολές του περιβάλλοντος, καθώς και εκπαιδευτική εκδρομή στον Παρνασσό με θέμα τη βιοποικιλότητα και την περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Επισκεφτήκαμε επίσης το Βυρσοδεψείο του κ. Σπύρου Μερινόπουλου , τη Δημοτική Πινακοθήκη Άμφισσας « Σπύρος Παπαλουκάς» και το Ναυτικό Μουσείο Γαλαξιδίου.

Την Πέμπτη, 4 Απριλίου 2019 , με τη βοήθεια του κ. Ευθ. Ξηρού οι μαθητές μαζί με τους καλεσμένους μας παρακολούθησαν τη διαδικασία μπολιάσματος σε εσπεριδοειδή στον κήπο του Σχολείου μας. Ακόμη, πραγματοποίησαν εργαστήριο Εικαστικών και κατασκεύασαν αναμνηστικά πασχαλινά αυγά. Την ίδια μέρα , το Κινητό Πλανητάριο Θεσσαλονίκης πραγματοποίησε προγραμματισμένη επίσκεψη στο Σχολείο μας , όπου φιλοξενούμενοι και Έλληνες μαθητές όλων των τάξεων είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν τον κόσμο του διαστήματος. Η Διεύθυνση του Σχολείου ευχαριστεί όλους όσους συνετέλεσαν ώστε να ολοκληρωθεί με επιτυχία αυτή η φιλοξενία.

 

 

 

 

 

ΤΟ 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΜΦΙΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΩΝΙΑ. ΤΑΞΙΔΙ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ!

Με  επιτυχία  ολοκληρώθηκε  η 2η  διεθνής   συνάντηση  των  αντιπροσώπων  των  σχολείων  που  συμμετέχουν  στο  διετές  Ευρωπαϊκό  Πρόγραμμα Erasmus+  «INCLUSIVE  EDUCATIONBY DEFAULT OR BY DESIGN» στο  οποίο παίρνει μέρος το 1ο Δημοτικό Σχολείο  Άμφισσας.

Η  συνάντηση  πραγματοποιήθηκε στο Przeczyce της Πολωνίας, μια μικρή πόλη κοντά στην Κρακοβία. Στην Ελληνική αποστολή συμμετείχαν οι μαθητές της Ε’ Τάξης Φοίβος Δρόλαπας , Δημήτρης- Ορφέας Τσικνής, Καλυψώ Κορφιά και Ελοάνα Μούστα, οι οποίοι επιλέχθηκαν με κριτήριο τη γνώση αγγλικών, την επικοινωνιακή ικανότητα, αλλά και κατόπιν κλήρωσης.Την αποστολή συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί Νίκη Σαββανή, Χρύσα Αντωνοπούλου και Ελένη Γρηγορίου.

Οι Πολωνικές οικογένειες που φιλοξένησαν τα παιδιά, η Διευθύντρια και το Προσωπικό του Σχολείου SZKOLA PODSTAWOWA w PRZECZYCACH , ο Δήμαρχος κ. Grzegorz Podlejski, η Διεύθυνση του Δασαρχείου , καθώς και ολόκληρη η τοπική κοινωνία μας υποδέχτηκαν με τη θερμότερη φιλοξενία και έκαναν τα αδύνατα δυνατά για να νιώσουν όλοι σαν  στο σπίτι τους.

 

Επισκεφτήκαμε το σχολείο όπου μας περίμενε  μια εξαιρετική τελετή υποδοχής και ξεναγηθήκαμε στις σχολικές αίθουσες , σε μαθήματα με διαδραστικό πίνακα, με ειδικές εγκαταστάσεις για εργαστήρια με πειράματα φυσικής και σε αίθουσα λογοθεραπείας για παιδιά με προβλήματα ακοής.

 

Τα παιδιά των αποστολών συμμετείχαν σε τάξεις χορού, εικαστικών, ρομποτικής καθώς και σε αθλητικούς διαγωνισμούς με θέμα την άθληση χωρίς αποκλεισμούς, τη συνεργατική μάθηση και τη συλλογική δράση για το όφελος της ομάδας.

 

Επισκεφτήκαμε επίσης το Ειδικό Σχολείο της περιοχής και ξεναγηθήκαμε στις αίθουσες Κιναισθητικής, Εικαστικών, Λογοθεραπείας, Φυσικοθεραπείας και έκθαμβοι παρακολουθήσαμε μαθήματα Ανάπτυξης Ενσυναίσθησης με Ενσωμάτωση  Σκύλων στην Εκπαιδευτική Συνεδρία για παιδιά με Ειδικές Ανάγκες.

 

Με πρωτοβουλία των Πολωνικών οικογενειών ξεναγηθήκαμε στο Διαδραστικό Περιβαλλοντικό Κέντρο της περιοχής, το οποίο αποτελεί και Περιφερειακό Γραφείο του Υπουργείου Γεωργικής Ανάπτυξης. Ο Προϊστάμενος και το προσωπικό του Κέντρου μας υποδέχτηκαν με δώρα και κεράσματα και μας μίλησαν για το σύστημα και την πολιτική δασικής προστασίας που εφαρμόζεται στην Πολωνία, την παραγωγή ξυλείας και την τουριστική αξιοποίηση των δασών.

-Επισκεφτήκαμε τα περίφημα Αλατορυχεία Wielizcka και φυσικά ξεναγηθήκαμε στην πανέμορφη Κρακοβία με το αυτοκρατορικό κάστρο, τον ποταμό Βιστούλα, τον Καθεδρικό Ναό, τον Ναό Μαριάνκι, την οικεία του Πάπα Ιωάννη Παύλου, καθώς και το κέντρο της πόλης, το οποίο αποτελεί μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της Ουνέσκο από το 1978.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΩΝΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ:

Η Πολωνική φιλοξενία είναι ένα γεγονός πέρα από κάθε περιγραφή. Οι οικογένειες άνοιξαν την αγκαλιά τους στα παιδιά μας και τους φέρθηκαν σαν να ήταν δικά τους παιδιά, δημιουργώντας μια θερμή ατμόσφαιρα οικειότητας κι εμπιστοσύνης και καταρρίπτοντας στερεότυπα.

Αυτός είναι άλλωστε ο στόχος και η βασική ιδέα των Προγραμμάτων Εράσμους. Να φέρουν πιο κοντά τους Ευρωπαίους πολίτες ώστε να επικεντρωθούν σε ό,τι τους ενώνει παραμερίζοντας τις διαφορές.   

Καθαρισμός του προαύλιου από τους μαθητές της Δ’ τάξης και τους μαθητές του Ειδικού Δημοτικού

Την Τετάρτη, 3 Απριλίου, οι μαθητές της Δ’ τάξης του σχολείου μας, σε συνεργασία με τους μαθητές του Ειδικού Δημοτικού, καθάρισαν το προαύλιο και τοποθέτησαν τα σκουπίδια στους ειδικούς κάδους. Μπράβο στους μαθητές και στις δασκάλες τους γι’αυτή τους την πρωτοβουλία!!!!!!

 

 

Σεμινάριο για την “Πνευματική Ιδιοκτησία και Εκπαίδευση”

Την Τετάρτη 20 Μαρτίου, οι μαθητές των Ε’ και ΣΤ’ τάξεων του σχολείου μας και οι δάσκαλοί τους, στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου,  παρακολούθησαν σεμινάριο  με θέματα πνευματικής ιδιοκτησίας και εκπαίδευσης. Ενημερώθηκαν για την Πνευματική Ιδιοκτησία, τα Συγγενικά Δικαιώματα και για την προστασία του μαθητή ως δημιουργού. Επίσης, μοιράστηκε σχετικό έντυπο υλικό σε όλους.   Ευχαριστούμε πολύ όλους όσους συνέβαλαν στη διοργάνωση και πραγματοποίηση του σεμιναρίου.

 

 

 

 

 

 

Γιορτή για την 25η Μαρτίου

Οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης του Σχολείου μας και οι μαθητές του Ειδικού Δημοτικού, τίμησαν την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821. Χρονικό, ποιήματα, τραγούδια και θεατρικά δρώμενα , τα παρουσίασαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.  Συγχαρητήρια στους μαθητές του Ειδικού Σχολείου και στις εκπαιδευτικούς, στους μαθητές της ΣΤ’ τάξης και στη δασκάλα τους κ. Ρήγα Δέσποινα, καθώς και στον μουσικό μας κ. Χατζή Ιωάννη. Μπράβο σε όλους!!!!!!!

 

 

 

 

Στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου