Δημοσιεύθηκε στην Γενικά, Σχέδια Δράσης

Φιλαναγνωστικές πρακτικές μέσα από ομαδικοσυνεργατική προσέγγιση

 

Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης Βιβλιοθήκη και της ενδοσχολικής επιμόρφωσης η Δ τάξη  παρουσίασε  και μοιράστηκε με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας πρακτικές επεξεργασίας και αξιοποίησης του  λογοτεχνικού βιβλίου :Η Λήδα και ο ελέφαντας

Το βιβλίο αρχικά διαβάστηκε και ξεκλειδώθηκε για να κατανοηθεί από τους μαθητές

 

thumbnail 2

Στη συνέχεια, και κατόπιν καταιγισμού ιδεών ,οι οποίες καταγράφηκαν ,οι μαθητές ετοιμάστηκαν να τις υλοποιήσουν αφού χωρίστηκαν σε ομάδες…

Η μια ομάδα έπρεπε να γράψει ένα ποίημα, η δεύτερη να φτάξει ένα κόμικ,η τρίτη  να παρουσιάσει τα μηνύματα του βιβλίου, η τέταρτη ένα σταυρόλεξο και η πέμπτη να κάνει διασκευή αντιστρέφοντας την αρχή με το τέλος

Οι ομάδες έδειξαν ενδιαφέρον  για τις εργασίες τους , συνεργάστηκαν και με την καθοδήγηση της δασκάλας τους κατάφεραν να τις ολοκληρώσουν στο μεγαλύτερο ποσοστό τις εργασίες τους και να παρουσιάσουν δείγμα τους.

 

            εργασια 2                                            εργασια 1                                                       παρουσιαση1 παρουσιαση2

Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε συζήτηση για ανατροφοδότηση…και αξιολόγηση των αποτελεσμάτων:

                                                                                   συζητηση2                    συζητηση

 

 

Ευχαριστώ τη συντονίστρια κ Λένια για την καθοδήγηση της και τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς για την παρουσία τους και το ενδιαφέρον τους!!